میز جلو مبلی های چوبی با پایه فلزی برای خانه های لوکس

امتیاز دهید
بدون رتبه
زمان مطالعه این مقاله : دقیقه
اشتراک گذاری در

میز جلو مبلی های چوبی یکی از جذاب ترین، شیک ترین و کاربردی ترین لوازمی است که در سرویس پذیرایی و در مرکز توجه قرار دارد. درواقع یک اتاق پذیرایی بدون میز جلو مبلی یک دکور ناقص است. از این رو اگر قصد خرید میز جلو مبلی مدرن و لوکس برای منزلتان را دارید، این مقاله دقیقا همان جایی است که باید باشید. در این مقاله قرار است جدیدترین و لوکس ترین مدل‌های میز جلو مبلی های چوبی با پایه‌های فلزی را خدمتتان معرفی کنیم و نمونه‌های جذاب و متنوعی از آنها را نمایش دهیم. میزهای جلو مبلی که در این مقاله معرفی می‌شوند عبارت‌اند از:

برای کسب اطلاعات بیشتر از ویژگی‌های این مدل میزهای جلو مبلی شیک و دیدن نمونه‌هایی از آنها تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

انواع میز جلو مبلی های چوبی با پایه های فلزی

همانطور که در بالا گفته شد، میزهای جلو مبلی جایگاه مهمی در دکور اتاق نشیمن و پذیرایی شما دارند. اما با توجه به تفاوت سبک‌های کوراسیون داخلی منازل باید آن میزی را انتخاب کنید که با سبک دکوراسیون منزل شما متناسب باشد. به همین دلیل باید انواع سبک‌های میز جلو مبلی چوبی را بشناسید تا بتوانید بهترین گزینه را برای دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید.

میز جلو مبلی روستیک

میز جلو مبلی روستیک یکی از جذاب ترین مدل‌های میز جلو مبلی های چوبی است که در سال‌های اخیر به بازارها معرفی و عرضه شد. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این میزهای جلو مبلی از ظاهر بسیار منحصر به فرد و خیره کننده‌ای برخوردار هستند.

میز جلو مبلی روستیک یک انتخاب عالی برای دکوراسیون منزل شما در این تصویر چندین نمونه میز جلو مبلی روستیک را مشاهده میکنید میز جلو مبلی روستیک برای خانه های کوچک انتخاب عالی است میز جلو مبلی روستیک یکی از انواع میز جلو مبلی های چوبی با پایه فلزی است میز جلو مبلی روستیک باغ هر سبک دکوراسیون داخلی تناسب دارد میز جلو مبلی روستیک را از اسلب درختان میسازند میز جلو مبلی روستیک ظاهر منحصر به فردی دارد در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی روستیک را مشاهده میکنید

میز جلو مبلی روستیک با هر استایل از سبک‌های دکوراسیون داخلی از جمله سبک‌های کلاسیک، مدرن، مینیمال، سنتی و غیره همخوانی دارد. قابل استفاده برای منازل بزرگ و کوچک هستند. تفاوتی ندارد که فضای پذیرایی و نشیمن شما مربعی باشد و یا مستطیلی، این مدل از میزهای جلو مبلی چوبی برای تمامی فضاهای یک انتخاب عالی هستند. برای ساخت ان میزها از اسلب‌ها طولی و عرضی درختان استفاده می‌شود. خط و خطوط و نقش و نگارهای سطح آن کاملا طبیعی است. شاید جالب باشد که بدانید نژاد از چوب نقش و نگارهای خاص خودش را دارد. لازم به ذکر است که این میزها از طول عمر بالایی برخوردار هستند و با توجه به تمامی این ویژگی‌ها یک خرید مقرون به صرفه و اقتصادی محسوب می‌شوند.

میز جلو مبلی چوب و رزین

میزهای جلو مبلی چوب و رزین یکی دیگر از انواع میز جلو مبلی های چوبی با پایه فلزی هستند که ظاهر بسیار زیبا، یونیک و چشم گیری دارند. همانطور که در تصاویر زیر نمونه‌های این میزها را مشاهده می‌کنید، این میزها از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند.

رنگ مشکی رزین با چوب ظاهر میز را خیره کننده کرده است در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی چوب و رزین مربعی را مشاهده میکنید میز جلو مبلی چوب و رزین به دلیل رنگ های مختلف رزین تنوع بالایی دارد میز جلو مبلی چوب و رزین با هر سبک دکوراسیون داخلی تناسب دارد میز جلو مبلی چوب و رزین یک انتخاب عالی برای دکوراسیون منزل شما است در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی چوب و رزین را مشاهده میکنید

درواقع برای هر سبک دکوراسیون داخلی و هر سلیقه‌ای یک نمونه جذاب از این میزهای جلو مبلی وجود دارد. موضوع جذابی که در رابطه با این میزهای جلو مبلی وجود دارد این است که این میزها به راحتی با تمامی لوازم و دکوراسیون پذیرایی شما ست می‌شود. به این صورت که می‌توانید رنگ بکار رفته در این میزها را با رنگ پرده، پارچه مبلمان، فرش‌ها و رویه صندلی های اتاق ست کنید. این میزها را از تکه‌های برش خورده درختان و ماده کاربردی رزین اپوکسی تهیه می‌کنند. رنگ‌های رزین تنوع بالایی به این میزها می‌دهد. همچنین از مقاومت زیادی برخوردار هستند و طول عمر زیادی دارند. با کمی دقت و مراقبت می‌توانید از آنها برای سالیان طولانی استفاده کنید.

میز جلو مبلی چوب و فلز

میز جلو مبلی چوب و فلز یک نمونه حرفه‌ای، خلاقانه و هنرمندانه از میز جلو مبلی های چوبی با پایه فلزی است. این میزها ظاهر خیره کننده و خاصی دارند که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کنند. در ادامه چندین نمونه جذاب از این میزها را مشاهده می‌کنید. میز جلو مبلی چوب و فلز ظاهر خیره کننده ای دارد میز جلو مبلی چوب و فلز مناسب برای اتاق پذیرایی بزرگ در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی چوب و فلز مستطیلی را مشاهده میکنید میز جلو مبلی چوب و فلزیک انتخاب ایده ال برای دکوراسیون شما است میز جلو مبلی چوب و فلز طول عمر بالایی دارد در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی چوب و فلز را مشاهده میکنید میز جلو مبلی چوب و فلز برای منازل کوچک انتخاب عالی است میز جلو مبلی چوب و فلز ظاهر زیبایی به دکوراسیون شما میبخشد

همانطور که در تصویر بالا مشاهده کردید، این میزها بسیار لوکس و مدرن هستند و برای هر نوع دکوراسیونی مناسب هستند. جنس پایه‌های این میزهای جلو مبلی از آهن است که با یک نوع ماده محافظ پوشیده شده است. پوشش این پایه‌ها به نوعی ضد آب، ضد لک، ضد خش و ضد زنگ است. علاوه بر این همه ویژگی‌ جذاب، رنگ مشکی و ظاهر ماتی که دارد، ظاهر کلی میز جلو مبلی را بسیار جذاب و لوکس کرده است. اگر به این سبک از میزهای جلو مبلی علاقه مند شدید، می‌توانید برای بررسی نمونه‌های بیشتر، مواردی که در ادامه برایتان قرار دادیم را مشاهده فرمایید. 

جمع بندی

ما در این مقاله تلاش کردیم تا جذاب ترین نمونه‌های میز جلو مبلی های چوبی با پایه فلزی را خدمتتان معرفی کنیم. امیدواریم که از این مقاله لذت برده باشید و برایتان مفید بوده باشد. به خاطر داشته باشد که میزهای جلو مبلی اهمیت بسیار زیادی در دکوراسیون پذیراییتان دارند بنابراین نیاز است تا برای خرید آنها دقت و حساسیت زیادی به خرج دهید. با انتخاب و خرید یک میز جلو مبلی چوبی نتنها یک خرید اقتصادی را تجربه می‌کنید، بلکه ظاهر منزلتان را را لوکس‌تر و مدرن‌تر می‌کنید.  

پست های مرتبط
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

برای خرید میز ناهارخوری به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

مدت‌هاست که میز ناهارخوری به عنوان یک کالای لوکس در اتاق  پذیرایی شناخته نمی‌شود. در حال حاضر، برای هر اندازه خانه، از بزرگ تا کوچک، حتماً جایی برای یک میز ناهارخوری در نظر گرفته می‌شود. به‌عبارت دیگر، به‌نظر می‌آید که آشپزخانه‌های امروزی بدون میز ناهارخوری تکمیل نشده‌اند. استفاده از میز ناهارخوری علاوه بر افزایش جلوه زیبایی، به سلامتی فیزیکی نیز کمک می‌کند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

هنگام خرید سرویس خواب به چه نکاتی توجه کنیم؟

در زندگی روزمره، کیفیت خواب از اهمیت فراوان برخوردار است و انتخاب صحیح سرویس خواب نقش بسیار مهمی در این قضیه دارد. در این راهنما، به مواردی که باید در نظر گرفته شود تا خرید سرویس خواب به یک تجربه راحت و کارآمد تبدیل شود، می‌پردازیم.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

نکات قبل از خرید میز ناهار خوری

انتخاب و خرید میز ناهارخوری به عنوان یک عنصر بسیار حائز اهمیت در دکوراسیون داخلی همواره مورد توجه و ارزیابی متخصصان حوزه چیدمان منزل و دکوراسیون داخلی بوده است. این متخصصان سعی دارند راهنمایی‌های کاربردی و ساده را به اشتراک بگذارند تا افراد بتوانند به راحتی و با اطمینان خریدهای خود را انجام دهند و از کالاهای با کیفیت و مناسب برخوردار شوند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید