میز جلو مبلی شیک و خاص | خاص ترین میزهای جلو مبلی

امتیاز دهید
بدون رتبه
زمان مطالعه این مقاله : دقیقه
اشتراک گذاری در

خرید یک میز جلو مبلی شیک و خاص می‌تواند تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل مدرن شما بگذارد. از این رو باید برای خرید و انتخاب آن دقت و حساسیت بیشتری بخرج دهید. زیرا میز جلو مبلی جز آن دسته از لوازمی است که در پذیرایی نقش بسیار پر رنگی دارد و به نوعی در مرکز توجه قرار دارد. اگر بتوانید یک میز جلو مبلی شیک و خاص متناسب با سبک دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید، قطعا دیزاین منزلتان را تکمیل و لوکس‌تر می‌کنید. به همین منظور ما در این مقاله قصد داریم تا انواع میز جلو مبلی شیک و خاص را خدمت شما عزیزان که همیشه به دنبال زیبایی و دیزاین‌های خاص برای منزلتان هستید معرفی کنیم. میزهای جلو مبلی که در این مقاله معرفی می‌شوند عبارت‌اند از:

برای کسب اطلاعات بیشتر از مدل‌‌های میز جلو مبلی و آشنایی با ویژگی‌های آنها تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. همچنین ما در ادامه بیش از 70 مدل میز جلو مبلی شیک و خاص را برایتان قرار دادیم تا ایده بگیرید و برای خرید آنها اقدام کنید.

خرید میز جلو مبلی شیک و خاص

برای خرید میز جلو مبلی مدرن و لوکس باید دو کار مهم را قبل از خرید انجام دهید که به شرح زیر هستند:

  1. انتخاب مدل مناسب برای منزل
  2. انتخاب فروشگاه معتبر

انتخاب مدل مناسب برای منزل به این معنی است که میز جلو مبلی انتخابی شما باید با سبک دکوراسیون داخلی منزلتان مطابقت داشته باشد. برای مثال اگر سبک دیزاین منزلتان به سبک کلاسیک و یا سنتی است، بهترین گزینه برای شما خرید میز جلو مبلی چوب و فلز و یا روستیک است. از این جهت باید با انواع مدل میز جلو مبلی شیک و خاص اشنا شوید و تمامی ویژگی‌ها و جزئیات آنها را بشناسید. در مورد انتخاب فروشگاه باید همیشه به میزان رضایت مشتریان آنها توجه کنید. برای مثال فروشگاه زیست استودیو یک فروشگاه معتبر و مطمئن است که تشکیل شده از افراد مجرب و بسیار خلاق که میزهای جلو مبلی بسیار خاص و آنتیکی را طراحی و تولید می‌کنند. این فروشگاه تمامی سلیقه‌ها را در نظر گرفته است و برای هر سبک دکوراسیونی یک میز جلو مبلی خاص طراحی می‌کند. در ادامه چندین نمونه از کارهای فوق العاده این فروشگاه را خدمتتان معرفی می‌کنیم.

انواع میز جلو مبلی شیک و خاص

میزهای جلو مبلی از نظر نوع متریال و مواد اولیه بکار رفته در آنها و از نظر شکل ظاهری به دو دسته تقسیم می‌شود که به شرح زیر هستند. دسته بندی میزهای جلو مبلی از نظر نوع متریال:

  • چوبی
  • فلزی
  • شیشه‌ای
  • سنگی

دسته بندی میزهای جلو مبلی از نظر شکل ظاهری:

  • گرد
  • مربع
  • مستطیل
  • بیضی
  • مثلث
  • چند ضلعی
  • و غیره

در ادامه ما انواع میز جلو مبلی شیک و خاص از نظر نوع متریال بکار بفته در آنها بررسی و معرفی می‌کنیم.

میز جلو مبلی شیک و خاص چوبی

میزهای جلو مبلی چوبی اولین مدل‌هایی هستند که هنگام خرید معرفی و بررسی می‌شوند. زیرا این سبک میزها همیشه جایگاه خاصی در بین خریداران دارند آن هم به دلیل ویژگی‌های جذاب آنها است. ویژگی‌های میزهای جلو مبلی چوبی عبارت‌اند از:

  • میزهای جلو مبلی چوبی بسیار جذاب و زیبا هستند و دکور شما را خاص می‌کنند.
  • میزهای جلو مبلی چوبی از طول عمر بالایی برخوردار هستند.
  • میزهای جلو مبلی چوبی دارای تنوع بالایی هستند و هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهند.
  • این میزها با هر سبک دکوراسیون داخلی همخوانی دارند از جمله، سبک کلاسیک، مدرن، مینیمال، سنتی و غیره.
  • میز جلو مبلی چوبی از قیمت مناسبی برخودار است.
  • این میزها را از چوب های مختلفی تهیه می‌کنند. (هنگام خرید به این موضوع حتما دقت کنید)
  • میزهای چوبی مقاومت بالایی دارند.

در ادامه چندین نمونه از این میز جلو مبلی شیک و خاص را مشاهده می‌کنید.

میز جلو مبلی چوبی برای خانه های کوچک انتخاب عالی هستند میز جلو مبلی چوبی با هر سبک دکوراسیون داخلی همخوانی دارند میز جلو مبلی چوبی دارای طول عمر بالایی است میز جلو مبلی چوبی یک انتخاب عالی برای منزل شما میز جلو مبلی شیک و خاص چوبی جلوه لوکسی به دکوراسیون شما می‌بخشد در این تصویر یک نمونه میز جلو مبلی شیک و خاص چوبی را مشاهده میکنید میز جلو مبلی چوبی برای خانه های کوچک انتخاب عالی هستند میز جلو مبلی چوبی با هر سبک دکوراسیون داخلی همخوانی دارند میز جلو مبلی چوبی دارای طول عمر بالایی است میز جلو مبلی چوبی یک انتخاب عالی برای منزل شما میز جلو مبلی شیک و خاص چوبی جلوه لوکسی به دکوراسیون شما می‌بخشد در این تصویر یک نمونه میز جلو مبلی شیک و خاص چوبی را مشاهده میکنید

میز جلو مبلی شیک و خاص روستیک

تا به حال به ویلا‌ها و یا منازلی که به سبک روستیک دیزاین می‌شوند دقت کرده‌اید؟! این سبک بسیار خاص و یونیک است و توجه هر بیننده‌ای را به خودش جلب می‌کند. حال تصور کنید یکی از لوازم منزلتان مانند میز جلو مبلی، به سبک روستیک باشد، و با ظاهر منحصر به فردی که دارد، تمام دکوراسیون پذیرایی شما را لوکس و خاص کند. به نمونه‌های زیر دقت کنید تا خودتان متوجه یونیک بودن و متفاوت بودن این سبک میزهای جلو مبلی شوید. میز جلو مبلی روستیک متناسب با هر سبک دکوراسیون داخلی است   میز جلو مبلی روستیک طول عمر بالایی دارند میز جلو مبلی روستیک با ظاهر جذابی که دارد دکوراسیون منزل شما را جذاب تر میکند میز جلو مبلی روستیک یک انتخاب عالی برای منزل شما این پذیرایی با این میز جلو مبلی شیک و خاص روستیک بسیار جذاب تر شده است در این تصویر یک نمونه میز جلو مبلی شیک و خاص روستیک را مشاهده میکنید میز جلو مبلی روستیک متناسب با هر سبک دکوراسیون داخلی است میز جلو مبلی روستیک طول عمر بالایی دارند میز جلو مبلی روستیک با ظاهر جذابی که دارد دکوراسیون منزل شما را جذاب تر میکند میز جلو مبلی روستیک یک انتخاب عالی برای منزل شما این پذیرایی با این میز جلو مبلی شیک و خاص روستیک بسیار جذاب تر شده است در این تصویر یک نمونه میز جلو مبلی شیک و خاص روستیک را مشاهده میکنید

این میزها از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند و یک انتخاب عالی برای افراد خاص پسند هستند که به دنبال جدیدترین ترندهای روز دنیا برای منزل خود می‌گردند. میزهای جلو مبلی روستیک را از تنه برش خورده درختان می‌سازند و بدون هیچ گونه دخالت و تغییری در ظاهر چوب، آن را برای ساخت میز استفاده می‌کنند. ویژگی‌های میز جلو مبلی شیک و خاص روستیک عبارت‌اند:

  • میز جلو مبلی روستیک از مقاومت بالایی برخوردار است.
  • این میزهای جلو مبلی از طول عمر بالایی نیز برخوردار هستند.
  • با توجه به همین دو ویژگی‌ بالا، خرید این میزها یک خرید ایده‌ آل و مقرون به صرفه است.
  • میز جلو مبلی روستیک دارای ظاهر خاص و منحصر به فرد است.
  • این میزهای جلو مبلی نمونه‌های تکرار نشدنی هستند. به این معنی که هیچ دو نمونه مشابهی از آنها وجود ندارد.
  • متناسب با هر سبک دکوراسیون داخلی هستند.
  • قابل استفاده برای خانه های کوچک و بزرگ هستند.

میز جلو مبلی شیک و خاص چوب و فلزی

اگر شما نیز علاقه زیادی به استفاده کردن از ترکیب چوب و فلز در دکوراسیون منزلتان دارید، ما به شما خرید میز جلو مبلی چوب و فلز را پیشنهاد می‌کنیم. همانطور که در ادامه مشاهده می‌کنید، میزهای جلو مبلی چوب و فلز از نظر ظاهری کمی به میزهای جلو مبلی روستیک شباهت دارند.

میز جلو مبلی چوب و فلزی یک انتخاب عالی برای خانه های کوچک است میز جلو مبلی چوب و فلزی دکوراسیون منزل شما را لوکس تر میکنند میز جلو مبلی چوب و فلزی از طول عمر بالای برخودار هستند میز جلو مبلی چوب و فلزی برای هر سبک دکوراسیونی مناسب هستند میز جلو مبلی شیک و خاص چوب و فلزی دکوراسیون منزل شما را جذاب تر میکنند در این تصویر یک نمونه میز جلو مبلی شیک و خاص چوب و فلزی را مشاهده میکنید میز جلو مبلی چوب و فلزی یک انتخاب عالی برای خانه های کوچک است میز جلو مبلی چوب و فلزی دکوراسیون منزل شما را لوکس تر میکنند میز جلو مبلی چوب و فلزی از طول عمر بالای برخودار هستند میز جلو مبلی چوب و فلزی برای هر سبک دکوراسیونی مناسب هستند میز جلو مبلی شیک و خاص چوب و فلزی دکوراسیون منزل شما را جذاب تر میکنند در این تصویر یک نمونه میز جلو مبلی شیک و خاص چوب و فلزی را مشاهده میکنید

ویژگی‌های میز جلو مبلی شیک و خاص چوب و فلز عبارت اند از:

  • میزهای جلو مبلی چوب و فلز به دلیل پایه‌های فلزی که دارند از مقاومت بالایی برخودارهستند.
  • جنس پایه‌های آنها از آهن است.
  • پایه‌ها با یک ماده ضد خش، ضد لک، ضد زنگ پوشیده شده است.
  • رنگ مات این پایه زیبایی میزها را چندین برابر می‌کند.

اگر به این سبک از میزهای جلو مبلی علاقه مند شدید، می‌توانید نمونه‌های بیشتری از آنها را در ادامه بررسی کنید. این میزها توسط فروشگاه زیست استودی طراحی و تولید شده که بسیار خاص و منحصر به فرد هستند. [wp_show_posts id="7477"]

میز جلو مبلی شیک و خاص چوب و رزین اپوکسی

میز جلو مبلی چوب و رزین اپوکسی یکی دیگر از میزهای جذاب ترند شده در دنیا است. این میزها نیز دارای ویژگی‌های ممتازی هستند که دلایل شما را، برای خرید آنها افزایش می‌دهد.

  • میز جلو مبلی چوب و رزین دارای تنوع بسیار بالایی است.
  • میز جلو مبلی چوب و رزین از مقاومت بالایی برخوردار است.
  • این میزها طول عمر بالایی دارند و یک خرید مقرون به صرفه محسوب می‌شوند.
  • این میزها به دلیل تنوع رنگی که دارند به راحتی با لوازم منزلتان مانند پرده‌ها و مبلمان ست می‌شوند.
  • قابل استفاده برای سبک‌های مختلفی دکوراسیون داخلی هستند.

در ادامه چندین نمونه جذاب از این میز جلو مبلی شیک و خاص را مشاهده می‌کنید.

در این تصویر یک نمونه میز جلو مبلی شیک و خاص چوب و رزین را مشاهده میکنید میز جلو مبلی چوب و رزین از تنوع بالایی برخودار است میز جلو مبلی چوب و رزین یک انتخاب عالی برای خانه های کوچک است میز جلو مبلی چوب و رزین متناسب با هر سبک دکوراسیون داخلی است میز جلو مبلی شیک و خاص چوب و رزین یک انتخاب عالی برای منزل شما است میز جلو مبلی شیک و خاص چوب و رزین ظاهر دکوراسیون منزل شما را جذاب تر میکند در این تصویر یک نمونه میز جلو مبلی شیک و خاص چوب و رزین را مشاهده میکنید میز جلو مبلی چوب و رزین از تنوع بالایی برخودار است میز جلو مبلی چوب و رزین یک انتخاب عالی برای خانه های کوچک است میز جلو مبلی چوب و رزین متناسب با هر سبک دکوراسیون داخلی است میز جلو مبلی شیک و خاص چوب و رزین یک انتخاب عالی برای منزل شما است میز جلو مبلی شیک و خاص چوب و رزین ظاهر دکوراسیون منزل شما را جذاب تر میکند در این تصویر یک نمونه میز جلو مبلی شیک و خاص چوب و رزین را مشاهده میکنید

میز جلو مبلی سنگی

میزهای جلو مبلی سنگی با هر سبک دکوراسیونی همخوانی و سازگاری دارند و یک انتخاب عالی برای منازل شما هستند. این میزها از مقاومت و زیبایی زیادی برخوردار هستند اما ممکن است به دلیل وزنی که دارند کمی جا به جا کردن آنها برایتان سخت باشد. نمونه‌های جذابی از این میز جلو مبلی شیک و خاص را در ادامه مشاهده می‌کنید.

میز جلو مبلی سنگی ظاهری لوکسی به دکور منزل شما میبخشد میز جلو مبلی سنگی از تنوع بالایی برخودار است و بسیار لوکس است میز جلو مبلی سنگی یک انتخاب عالی برای دکوراسیون منزل شما است میز جلو مبلی سنگی متناسب با هر سبک دکوراسیون داخلی است میز جلو مبلی سنگی طول عمر بالایی دارد در این تصویر یک نمونه میز جلو مبلی سنگی را مشاهده میکنید میز جلو مبلی سنگی ظاهری لوکسی به دکور منزل شما میبخشد میز جلو مبلی سنگی از تنوع بالایی برخودار است و بسیار لوکس است میز جلو مبلی سنگی یک انتخاب عالی برای دکوراسیون منزل شما است میز جلو مبلی سنگی متناسب با هر سبک دکوراسیون داخلی است میز جلو مبلی سنگی طول عمر بالایی دارد در این تصویر یک نمونه میز جلو مبلی سنگی را مشاهده میکنید

میز جلو مبلی شیشه‌ای

میزهای جلو مبلی شیشه ای بهترین گزینه برای خانه های کوچک هستند. این میزها به دلیل شیشه ای که دارند، کوچک بودن فضا را نشان نمی‌دهند و این یک پوینت مثبت برای شما خواهد بود. همچنین این میزها از مقاومت نسبتا خوبی برخودار هستند، اما نیازمند مراقبت نیز هستند. چندین نمونه از این میزهای جلو مبلی را مشاهده می‌کنید.

میز جلو مبلی شیشه‌ای یک انتخاب عالی برای دکوراسیون لوکس  منزل شما است میز جلو مبلی شیشه‌ای مناسب برای هر سبک دکوراسیون داخلی میز جلو مبلی شیشه‌ای ظاهر لوکسی به دکور منزل شما میبخشد میز جلو مبلی شیشه‌ای از ظاهر بسیار خاصی برخودار است میز جلو مبلی شیشه‌ای یک انتخاب عالی برای منزل شما است در این تصویر شما یک نمونه میز جلو مبلی شیشه‌ای را مشاهده میکنید میز جلو مبلی شیشه‌ای یک انتخاب عالی برای دکوراسیون لوکس  منزل شما است میز جلو مبلی شیشه‌ای مناسب برای هر سبک دکوراسیون داخلی میز جلو مبلی شیشه‌ای ظاهر لوکسی به دکور منزل شما میبخشد میز جلو مبلی شیشه‌ای از ظاهر بسیار خاصی برخودار است میز جلو مبلی شیشه‌ای یک انتخاب عالی برای منزل شما است در این تصویر شما یک نمونه میز جلو مبلی شیشه‌ای را مشاهده میکنید

جمع بندی

ما در این مقاله تلاش کردیم تا با ارائه بیش از 70 مدل میز جلو مبلی شیک و خاص به شما کمک کنیم تا برای خرید میز جلو مبلی منزلتان ایده بگیرید. امیدواریم که از این مطلب نیز لذت برده باشید و برایتان مفید بوده باشد. درنهایت این نکته را به خاطر داشته باشید که در بین تمامی میزهای جلو مبلی معرفی شده، میزهای جلو مبلی روستیک، چوب و فلز و چوب و رزین جز بهترین گزینه‌های برای خرید هستند. زیرا در کنار ظاهر خاص و لوکسی که دارند، از مقاومت و طول عمر بالا نیز برخودار هستند.  

پست های مرتبط
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

برای خرید میز ناهارخوری به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

مدت‌هاست که میز ناهارخوری به عنوان یک کالای لوکس در اتاق  پذیرایی شناخته نمی‌شود. در حال حاضر، برای هر اندازه خانه، از بزرگ تا کوچک، حتماً جایی برای یک میز ناهارخوری در نظر گرفته می‌شود. به‌عبارت دیگر، به‌نظر می‌آید که آشپزخانه‌های امروزی بدون میز ناهارخوری تکمیل نشده‌اند. استفاده از میز ناهارخوری علاوه بر افزایش جلوه زیبایی، به سلامتی فیزیکی نیز کمک می‌کند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

هنگام خرید سرویس خواب به چه نکاتی توجه کنیم؟

در زندگی روزمره، کیفیت خواب از اهمیت فراوان برخوردار است و انتخاب صحیح سرویس خواب نقش بسیار مهمی در این قضیه دارد. در این راهنما، به مواردی که باید در نظر گرفته شود تا خرید سرویس خواب به یک تجربه راحت و کارآمد تبدیل شود، می‌پردازیم.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

نکات قبل از خرید میز ناهار خوری

انتخاب و خرید میز ناهارخوری به عنوان یک عنصر بسیار حائز اهمیت در دکوراسیون داخلی همواره مورد توجه و ارزیابی متخصصان حوزه چیدمان منزل و دکوراسیون داخلی بوده است. این متخصصان سعی دارند راهنمایی‌های کاربردی و ساده را به اشتراک بگذارند تا افراد بتوانند به راحتی و با اطمینان خریدهای خود را انجام دهند و از کالاهای با کیفیت و مناسب برخوردار شوند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید