میز جلو مبلی ساده و شیک | مدل های جذاب و شیک

امتیاز دهید
بدون رتبه
زمان مطالعه این مقاله : دقیقه
اشتراک گذاری در

با خرید میز جلو مبلی ساده و شیک دیزاین و دکوراسیون داخلی منزلتان را تغییر دهید. میز جلو مبلی یکی از میزها کاربردی است که نقش بسیار مهمی را در سرویس پذیرایی منزل شما ایفا می‌کند. از این رو نیاز است تا برای خرید این میز کاربردی و مهم کمی دقت و حساسیت بیشتری به خرج دهید. درواقع با خرید یک میز جلو مبلی ساده و شیک می‌توانید در دکوراسیون داخلی منزل مدرن خود تاثیرات شگفت انگیزی ایجاد کنید به گونه‌ای که توجه هر بیننده‌ای را به دیزاین منزلتان جلب کنید. از این رو ما در این مقاله قصد داریم انواع میز جلو مبلی ساده و شیک را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم تا شاید بتوانیم در تصمیم گیری سریع تر و راحت تر به شما کمک کنیم. میزهای جلو مبلی که در این مقاله آنها را معرفی و بررسی می‌کنیم عبارت‌اند از:

  • میز جلو مبلی چوبی
  • میز جلو مبلی روستیک
  • میز جلو مبلی چوب و فلز
  • میز جلو مبلی چوب و رزین
  • میز جلو مبلی سنگی
  • و غیره

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این میزهای جلو مبلی و ویژگی‌های آنها تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. در ادامه ما بیش از 60 نمونه جذاب و منحصر به فرد از میزهای جلو مبلی را برایتان جمع آوری کردیم تا ایده بگیرید. خرید میز جلو مبلی ساده و شیک خرید میز جلو مبلی مدرن و شیک به دلیل نقش پر رنگی که دارد، اهمیت بالایی برای دکوراسیون منزل شما دارد. به همین دلیل نیز باید انواع آن را بشناسید تا بتوانید یک خرید مطمئن، دقیق و مناسب داشته باشید. اینکه بتوانید یک میز جلو مبلی ساده و شیک متناسب با سبک دکوراسیون داخلی منزلتان تهیه کنید اهمیت زیادی دارد. میزهای جلو مبلی از نظر شکل ظاهری و نوع متریال بکار رفته به چندین دسته تقسیم می‌شوند که به شرح زیر هستند. انواع میز جلو مبلی ساده و شیک از نظر متریال:

  • سنگی
  • چوبی
  • فلزی
  • شیشه‌ای

انواع میز جلو مبلی ساده و شیک از نظر شکل

  • مربع
  • مستطیل
  • گرد
  • بیضی
  • مثلث
  • چند ضلعی

انتخاب هر کدام از این موارد به سلیقه، فضای پذیرایی و سبک دکوراسیون داخلی منزلتان بستگی دارد. معرفی انواع میز جلو مبلی ساده و شیک در ادامه انواع میز جلو مبلی ساده و شیک را با ذکر ویژگی‌ها و چندین نمونه جذاب از آنها را مشاهده می‌کنید که امیدواریم از آنها لذت ببرید. این دسته بندی بر اساس نوع متریال مختلف بکار رفته در میزها است. میز جلو مبلی روستیک  یکی از انواع میزهای جلو مبلی است که در سال‌های اخیر بسیار محبوب و ترند شده‌ است. این سبک از میزهای جلو مبلی دارای یک ظاهر منحصر به فرد و خیره کننده هستند که چندین نمونه از آنها را در ادامه مشاهده می‌کنید. میزهای جلو مبلی روستیک را از ورقه‌ها و یا همان اسلب‌های تنه درختان می‌سازند. این برش‌ها گاهی به صورت طولی و کشیده هستند و گاهی به صورت عرضی و دایره‌ای شکل. اسلبی که از تنه درخت تهیه می‌شود بدون هیچ گونه تغییری برای ساخت میز جلو مبلی استفاده می‌شود.

میز جلو مبلی روستیک ظاهر خاص و لوکسی دارد میز جلو مبلی روستیک یک انتخاب عالی برای منزل شما است در این تصویر یک میز جلو مبلی روستیک راشماهده میکنید میز جلو مبلی روستیک با هر سبک دکوراسیون داخلی همخوانی دارد در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی ساده و شیک روستیک را مشاهده می‌کنید در این تصویر یک میز جلو مبلی روستیک دایره ای را مشاهده میکنید میز جلو مبلی روستیک ظاهر خاص و لوکسی دارد میز جلو مبلی روستیک یک انتخاب عالی برای منزل شما است در این تصویر یک میز جلو مبلی روستیک راشماهده میکنید میز جلو مبلی روستیک با هر سبک دکوراسیون داخلی همخوانی دارد در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی ساده و شیک روستیک را مشاهده می‌کنید

ویژگی های میز جلو مبلی روستیک میزهای جلو مبلی روستیک علاوه بر ظاهر جذاب و خیره کننده‌ای که دارند، ویژگی‌های منحصر به فردی را نیز دارا هستند که به شرح زیر اند اما قبل از آن به این نکته دقت کنید. میزهای جلو مبلی روستیک منحصر به فرد هستند به این معنی که هیچ دو نمونه مشابهی از آنها وجود ندارد. حتی اگر دو برش چوب از یک تنه درخت باشد، باز هم نقش و نگارهای آنها تکرار نشدنی است و این موضوع باعث شده است تا یک انتخاب عالی برای افرادی باشد که به دنبال لوازم منزل لوکس و تک هستند.

  • میز جلو مبلی روستیک از مقاومت و استحکام بالایی برخودار است.
  • این میز جلو مبلی طول عمر بالایی دارد به همین دلیل یک خرید مقرون به صرفه است.
  • چوبی که برای ساخت این میزهای جلو مبلی استفاده می‌شوند به طور معمول راش، گردو، بلوط، عناب، چنار و غیره است.
  • میز جلو مبلی روستیک با هر سبک از دکوراسیون داخلی منزل اعم از سبک مدرن، کلاسیک، مینیمال، سنتی و غیره سازگاری و همخوانی دارد.
  • یک انتخاب عالی برای افراد خاص پسند است.
  • میز جلو مبلی روستیک دارای یک ظاهر لوکس و بسیار شیک است.

میز جلو مبلی ساده و شیک چوبی میزهای جلو مبلی چوبی جز قدیمی‌ترین انواع میز جلو مبلی ساده و شیک هستند که از گذشته های دور در خانه‌هایمان وجود داشتند. اما در سال جاری این سبک از میزهای جلو مبلی نیز آپدیت شدند و با ظاهرهای بسیار متفاوتی وارد بازارها شدند. در ادامه چندین نمونه از این میزهای جلو مبلی جذاب و شیک چوبی را مشاهده می‌کنید.

در این تصویر یک میز جلو مبلی چوبی گرد را مشاهده میکنید میز جلو مبلی چوبی ظاهر بسیار خاصی دارند و زیبا هستند میز جلو مبلی چوبی یک انتخاب عالی برای دکوراسیون منزل شما است میز جلو مبلی چوبی باهر سبک دکوراسیون داخلی همخوانی دارد در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی ساده و شیک چوبی را مشاهده میکنید میز جلو مبلی چوبی یک انتخاب عالی برای پذیرایی منزل شما در این تصویر یک میز جلو مبلی چوبی گرد را مشاهده میکنید میز جلو مبلی چوبی ظاهر بسیار خاصی دارند و زیبا هستند میز جلو مبلی چوبی یک انتخاب عالی برای دکوراسیون منزل شما است میز جلو مبلی چوبی باهر سبک دکوراسیون داخلی همخوانی دارد در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی ساده و شیک چوبی را مشاهده میکنید

میز جلو مبلی چوبی برای هر سبک از دکوراسیون داخلی مخصوصا سبک‌های کلاسیک و سنتی مناسب است. این میزها یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال میزهای کم جا برای منزل خود هستند. البته که می‌توانید برای فضاهای بزرگ نیز این میزهای جلو مبلی استفاده کنید. میز جلو مبلی چوب و فلز همیشه استفاده کردن از ترکیب چوب و فلز در دکوراسیون منزل نتیجه خیره کننده‌ای را به همراه داشته است. این موضوع در مورد خرید میز جلو مبلی چوب و فلز نیز صدق می‌کند. میزهای جلو مبلی چوب و فلز از نظر ظاهری کاملا شبیه به میزهای جلو مبلی روستیک هستند. البته که کمی تفاوت نیز بین این دو نوع میز وجود دارد. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، این میزها بسیار خاص و زیبا هستند. به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم که اگر به دنبال یک میز جلو مبلی جدید هستید و یا قصد تغییر دکوراسیون منزل خود را دارید، حتما به خرید یکی از این میزهای جلو مبلی فکر کنید.

میز جلو مبلی چوب و فلز یک انتخاب عالی برای منزل شما است میز جلو مبلی چوب و فلز با هر سبک دکوارسیونی همخوانی دارد میز جلو مبلی چوب و فلز دارای ظاهر لوکس و خاص است میز جلو مبلی ساده و شیک چوب و فلز یک انتخاب عالی برای منزل شما است در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی ساده و شیک چوب و فلز را مشاهده میکنید میز جلو مبلی چوب و فلز با پایه های آهنی بسیار مقاوم است میز جلو مبلی چوب و فلز یک انتخاب عالی برای منزل شما است میز جلو مبلی چوب و فلز با هر سبک دکوارسیونی همخوانی دارد میز جلو مبلی چوب و فلز دارای ظاهر لوکس و خاص است میز جلو مبلی ساده و شیک چوب و فلز یک انتخاب عالی برای منزل شما است در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی ساده و شیک چوب و فلز را مشاهده میکنید

ویژگی های میز جلو مبلی چوب و فلز میزهای جلو مبلی چوب و فلز نیز دارای ویژگی‌های خاص و ممتازی هستند که از این رو جز تاپ ترین گزینه‌ها برای خرید میز جلو مبلی محسوب می‌شوند. ویژگی‌های این میز جلو مبلی متفاوت که بسیار محبوب و ترند شده عبارت‌اند از:

  • این میز جلو مبلی از مقاومت و استحکام بالایی برخودار است.
  • دارای یک طراحی شیک و خاص و بسیار استاندارد است.
  • پایه های این میز جلو مبلی فلزی هستند و این موضوع مقاومت میز را افزایش می‌دهد.
  • میز جلو مبلی چوب و فلز دارای طول عمر بالایی است و از این رو یک خرید مقرون به صرفه محسوب می‌شود.
  • جنس پایه های میز جلو مبلی چوب و فلز از آهن است.
  • پایه های این میز با یک لایه خاصی از مواد محافظ پوشیده شده است.
  • پوشش پایه‌ها ضد خش، ضد آب و ضد لک هستند.
  • رنگ مشکی مات پایه های میز جلو مبلی چوب و فلز ظاهر آن را خاص تر کرده است.

اگر به این سبک از میزهای جلو مبلی علاقه مند شدید و قصد خرید میز جلو مبلی چوب و فلز را دارید، موارد زیر را برای شما قرار دادیم تا بتوانید نمونه های لوکس بیشتری را بررسی کنید. میز جلو مبلی ساده و شیک چوب و رزین میز جلو مبلی چوب و رزین یکی دیگر از انواع مدل میز جلو مبلی ساده و شیک است که جدیدا سرو صدای زیادی به پا کرده است. این میزها با ظاهر خاص و متفاوتی که دارند، توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کنند. در ادامه چندین نمونه جذاب از این میزهای جلو مبلی را مشاهده می‌کنید. میز جلو مبلی چوب و رزین متناسب با هر سبک دکوارسیون داخلی منزل در این تصویر یک میز جلو مبلی چوب و رزین را مشاهده میکنید میز جلو مبلی ساده و شیک چوب و رزین از تنوع بالایی برخودار است میز جلو مبلی ساده و شیک چوب و رزین یک انتخاب عالی برای منزل شما در این تصویر یک نمونه میز جلو مبلی ساده و شیک چوب و رزین را مشاهده میکنید میز جلو مبلی چوب و رزین دارای طاهر خاص و منحصر به فردی است میز جلو مبلی چوب و رزین متناسب با هر سبک دکوارسیون داخلی منزل در این تصویر یک میز جلو مبلی چوب و رزین را مشاهده میکنید میز جلو مبلی ساده و شیک چوب و رزین از تنوع بالایی برخودار است میز جلو مبلی ساده و شیک چوب و رزین یک انتخاب عالی برای منزل شما در این تصویر یک نمونه میز جلو مبلی ساده و شیک چوب و رزین را مشاهده میکنید

ویژگی های میز جلو مبلی چوب و رزین

  • میز جلو مبلی چوب و رزین از ترکیب چوب طبیعی و رزین اپوکسی ساخته می‌شود.
  • این میز جلو مبلی از مقاومت بالایی برخوردار است اما نیازمند مراقب نیز هست.
  • دارای پایه های آهنی و مقاوم است.
  • با هر سبک دکوراسیون داخلی از جمله سنتی، کلاسیک، مینیمال، مدرن وغیره سازگار است.
  • با توجه به ویژگی‌هایی که دارد یک خرید مقرون به صرفه محسوب می‌شود.
  • این میز به راحتی با دیگر لوازم منزل شما مانند مبلمان و پرده‌ها ست می‌شود.

میز جلو مبلی ساده و شیک شیشه ای و آینه ای میز جلو مبلی شیشه‌ای و آینه‌ای جز جذاب ترین مدل های میزهای جلو مبلی هستند. اما به دلیل این ظاهر متفاوتی که دارند با هر سبک دکوراسیون داخلی همخوانی ندارند. به نمونه‌های زیر دقت کنید، این میزهای جلو مبلی برای سبک مینیمال مناسب هستند اما برای یک دکوراسیون کلاسیک و سنتی انتخاب خوبی نیستند.

در این تصویر یک نمونه میز جلو مبلی ساده و شیک شیشه ای گرد را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی ساده و شیک آینه ای گرد را مشاهده میکنید میز جلو مبلی ساده و شیک آینه ای انتخاب عالی برای منازل کوچک است میز جلو مبلی ساده و شیک آینه ای یک انتخاب عالی برای دیزاین پذیرایی شما در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی ساده و شیک آینه ای  گرد را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی ساده و شیک آینه ای را مشاهده میکنید این مدل میز جلو مبلی برای هر سبک دکوراسیون داخلی همخوانی دارد میز جلو مبلی شیشه ای و چوبی که در این تصویر یک انتخاب لوکس برای دکوراسیون شما است میز جلو مبلی شیشه ای یک انتخاب عالی برای دکوراسیون شما است در این تصویر یک نمونه میز جلو مبلی ساده و شیک شیشه ای را مشاهده میکنید

میز جلو مبلی ساده و شیک سنگی یک میز جلو مبلی به شدت مقاوم، زیبا و کاربردی است اما اگر جز آن دسته از افرادی هستید که مدام نحوه چیدمان لوازم منزلتان را تغییر می‌دهید، این میزها انتخاب خوبی برای شما نیستند. با وجود پیشرفت علم و فناوری هنوز هم راه حلی برای وزن بالای این میزها پیدا نشده است. به همین دلیل همیشه در گزینه‌های پایین‌تر لیست خرید میز جلو مبلی قرار دارند. در ادامه نمونه های جذابی از این میزهای جلو مبلی و میز عسلی را برایتان قرار دادیم. در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی ساده و شیک سنگی را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز جلو مبلی سنگی لوکس را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی ساده و شیک سنگی گرد را مشاهده میکنید رنگ این میز جلو مبلی سنگی  بسیار خاص و جذاب است میز جلو مبلی سنگی مناسب برای هر سبک دکوراسیون داخلی میز جلو مبلی سنگی یک انتخاب عالی برای منزل شما در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی ساده و شیک سنگی را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز جلو مبلی سنگی لوکس را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی ساده و شیک سنگی گرد را مشاهده میکنید رنگ این میز جلو مبلی سنگی  بسیار خاص و جذاب است میز جلو مبلی سنگی مناسب برای هر سبک دکوراسیون داخلی میز جلو مبلی سنگی یک انتخاب عالی برای منزل شما

جمع بندی

ما در این مقاله تلاش کردیم تا با ارائه بیش از 60 نمونه جذاب میز جلو مبلی ساده و شیک به شما کنیم تا برای خرید میز جلو مبلی جدید منزل خود ایده بگیرید. امیدواریم که از این مقاله لذت برده باشید و برایتان مفید بوده باشد. به یاد داشته باشید که میزهای جلو مبلی چوبی مانند روستیک، چوب و فلز و چوب و رزین به دلیل منعطف بودن با سبک‌های دکوراسیون داخلی مختلف، همیشه جز تاپ ترین گزینه‌ها هستند و از قیمت‌ها مناسب تری نیز برخودار هستند.  

پست های مرتبط
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

برای خرید میز ناهارخوری به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

مدت‌هاست که میز ناهارخوری به عنوان یک کالای لوکس در اتاق  پذیرایی شناخته نمی‌شود. در حال حاضر، برای هر اندازه خانه، از بزرگ تا کوچک، حتماً جایی برای یک میز ناهارخوری در نظر گرفته می‌شود. به‌عبارت دیگر، به‌نظر می‌آید که آشپزخانه‌های امروزی بدون میز ناهارخوری تکمیل نشده‌اند. استفاده از میز ناهارخوری علاوه بر افزایش جلوه زیبایی، به سلامتی فیزیکی نیز کمک می‌کند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

هنگام خرید سرویس خواب به چه نکاتی توجه کنیم؟

در زندگی روزمره، کیفیت خواب از اهمیت فراوان برخوردار است و انتخاب صحیح سرویس خواب نقش بسیار مهمی در این قضیه دارد. در این راهنما، به مواردی که باید در نظر گرفته شود تا خرید سرویس خواب به یک تجربه راحت و کارآمد تبدیل شود، می‌پردازیم.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

نکات قبل از خرید میز ناهار خوری

انتخاب و خرید میز ناهارخوری به عنوان یک عنصر بسیار حائز اهمیت در دکوراسیون داخلی همواره مورد توجه و ارزیابی متخصصان حوزه چیدمان منزل و دکوراسیون داخلی بوده است. این متخصصان سعی دارند راهنمایی‌های کاربردی و ساده را به اشتراک بگذارند تا افراد بتوانند به راحتی و با اطمینان خریدهای خود را انجام دهند و از کالاهای با کیفیت و مناسب برخوردار شوند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید