میز جلو مبلی روستیک مناسب چه خانه های است؟

امتیاز دهید
بدون رتبه
زمان مطالعه این مقاله : دقیقه
اشتراک گذاری در

میز جلو مبلی روستیک یکی از مدل های بسیار جذاب میزهای جلو مبلی است که به دکوراسیون منزل شما نمای بسیار لوکس و شیکی می‌بخشد. اما ایا این سبک از میزهای جلو مبلی برای هر منزلی مناسب و قابل استفاده هستند؟ در این مقاله قرار است به این موضوع بپردازیم و برایتان به طور کامل توضیح دهیم که میز جلو مبلی روستیک برای چه منازلی مناسب است و اگر قصد خرید میز جلو مبلی روستیک را دارید، باید چه تغییراتی را در اتاق نشیمن و یا پذیرایی خود برای داشتن یک فضای شکیل‌تر و لوکس‌تر ایجاد کنید. همچنین در ادامه این مقاله ما انواع میزهای جلو مبلی روستیک را خدمتتان معرفی کردیم تا با توجه به سلیقه‌ای که دارید، یک مدل جذاب را برای دیزاین منزلتان انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از این مدل‌ها، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. میز جلو مبلی روستیک یکی از مدل های بسیار جذاب میزهای جلو مبلی است

میز جلو مبلی روستیک

برای داشتن یک دکوراسیون داخلی منزل مدرن شما نیاز دارید تا در ابتدا لوازم مدرنی برای ان تهیه کنید. سپس طبق اصول دکوراسیون مدرن که کمی بعد برایتان توضیح می‌دهم، آن لوازم را در کنار یکدیگر بچینید. در هر فضایی از منزل شما چند وسیله کلیدی وجود دارد که درواقع آنها به آن فضا معنا و ماهیت می‌بخشند. درمورد فضای نشیمن و پذیرایی نیز این موضوع صدق می‌کند و خرید میز جلو مبلی مدرن و مبلمان مدرن آن لوازمی هستند که به فضای نشیمن منزلتان معنا می‌دهند. میز جلو مبلی روستیک یک سبک خاصی از میز جلو مبلی است که ظاهر بی‌نظیری دارد، به گونه ای که هر بیننده ای را به خودش جذب می‌کند. این سبک از میزهای جلو مبلی درواقع از دل طبیعت بیرون آمده‌اند و یک وسیله عالی برای ایجاد حس ارامش، تعادل و انرژی مثبت در منزل شما هستند. به طور کلی با هر فضا و هر سبک دکوراسیونی همخوانی دارند و خودشان را در بین دیگر المان های منزل شما جای می‌دهند. اما از آنجایی که ما به دنبال یک دکوراسیون بی نقص و لوکس هستیم، بهتر است تا شرایط را برای حضور این میزهای لوکس فراهم کنیم تا یک دیزاین خیره کننده داشته باشیم.

میز جلو مبلی روستیک مناسب چه خانه هایی است؟

میز جلو مبلی روستیک به طور کلی برای دو نوع منزل مناسب است. اولین مدل خانه هایی است که ساکنین آن به اصول فنگ شویی و انرژی مثبت اعتقاد دارند و همواره در تلاش هستند تا اطرافشان را با لوازمی که به برقراری این تعادل و انرژی کمک می‌کند پر کنند. مدل دوم خانه هایی هستند که ساکنین آنها به فضاهای گرم، دنج، صمیمی و در عین حال لوکس علاقه دارند. میز جلو مبلی روستیک یک انتخاب عالی برای این خانه ها است زیرا چوبی بودن آن و رنگ‌های گرم و نقش های طبیعی آن به صمیمی تر کردن فضا و گرم نشان دادن آن کمک زیادی می‌کند.

تم های رنگی مناسب برای میز جلو مبلی روستیک

هر خانه ای یک پالت رنگی دارند که بر اساس نوع و سبک دکوراسیون داخلی‌اش تعیین و تعریف شده است. اما اگر قصد دارید از میز جلو مبلی روستیک و یا هر نوع وسیله چوبی دیگر برای دیزاین منزلتان استفاده کنید، بهتر است در مورد پالت رنگی منزلتان کمی بیشتر فکر کنید. پالت رنگی یک خانه به رنگ‌ها اصلی و تکرار شده در فضاهای اصلی یک خانه گفته می‌شود که در بهترین حالت شامل سه رنگ است. این یک موضوع پیچیده نیست تنها باید از رنگ‌هایی که با لوازم چوبی همخوانی دارند استفاده کنید. از آنجایی که میزهای جلو مبلی چوبی دارای رنگ‌های گرم هستند، بهترین رنگ‌های مکمل آنها نیز رنگ‌های گرم هستند. علاوه بر رنگ‌های گرم می‌توانید از رنگ‌های نود، خنثی، آبی لاجوردی، طلایی، سفید و انواع رنگ‌های سبز استفاده کنید. از آنجایی که میزهای جلو مبلی چوبی دارای رنگ‌های گرم هستند، بهترین رنگ‌های مکمل آنها نیز رنگ‌های گرم هستند.  

ویژگی های اتاق نشیمن مناسب برای میز جلو مبلی روستیک

تا حدودی ویژگی‌های فضای مناسب برای قرارگیری میزهای جلو مبلی روستیک را برایتان توضیح دادم. اما هنوز هم مواردی وجود دارد که با رعایت کردن آن‌ها می‌توانید یک فضای یک دست تر و لوکس تر داشته باشید. اولین مورد، استفاده کردن از المان‌های چوبی دیگر در اتاق نشیمن و پذیرایی است. برای مثال، مبلمانی با پایه‌ها و دسته‌های چوبی، صندلی‌های چوبی، کفپوش چوبی، پارتیشن‌های چوبی، قاب عکس چوبی، اکسسوری‌های رو میزی و یا رو دیورای چوبی و یا حتی دیزاین کردن یکی از دیوار ها با پنل‌های چوبی. استفاده کردن از این موارد باعث می‌شود تا هارمونی بیشتری در فضا ایجاد شود.

ویژگی های اتاق نشیمن مناسب برای میز جلو مبلی روستیک

دومین مورد که بسیار اهمیت دارد این است که اصلا و به هیچ عنوان از طرح‌های شلوغ برای دیزاین فضای خود استفاده نکنید. منظور از طرح‌های شلوغ، مبلمانی با روکش‌های طرح‌دار و شلوغ، پرده‌های طرح‌دار، پوستر‌های منحنی دارد و شلوغ، کوسن‌ها طرحدار و یا حتی فرش‌هایی با طرح های پر و شلوغ است. این موارد باعث می‌شوند تا تعادل فضا بهم بخورد و دیگر تمرکزی بر روی میز جلو مبلی که نقطه مرکزی اتاق است، نباشد. همچنین در بین این همه شلوغی دیگر نمی‌توان زیبایی و جذابیت این میز را مشاهده کرد.

برای داشتن یک دیزاین زیبا از فرش هایی با طرح های ساده استفاده کنید

سومین مورد، داشتن یک نورپردازی کافی و استاندارد است. برخی از افراد تمامی نور‌های منزلشان را با رنگ‌های سرد و یخی پر می‌کنند که این موضوع نتنها زیبایی فضا را نشان نمی‌دهد، بلکه برای سلامت چشمان شما نیز یک حرکت غیر استاندارد است. بهترین حالت، استفاده کردن از رنگ‌های گرم و سرد و در کنار یک دیگر است. استفاده کردن از رنگ‌های سرد برای روشنایی و دید بهتر، و استفاده کردن از رنگ‌های گرم برای ایجاد هارمونی، صمیمیت، گرم بودن و تعادل فضا. نیاز است تا بدانید که نورهای گرم جذابیت لوازم چوبی مانند میزهای جلو مبلی روستیک را بیشتر نشان می‌دهند. بنابراین سعی کنید در قسمت‌هایی که آنها قرار دارند، بیشتر از این نورها استفاده کنید. چهارمین مورد نیز استفاده کردن از دکوریجات و اکسسوری‌های تزئینی بر روی میز جلو مبلی است. این مورد درواقع بیشتر یک نوع هشدار برای محافظت و طولانی تر کردن عمر میزهایتان است. بهترین اکسسوری‌ها برای این نوع از میزها جلو مبلی، اکسسوری‌های شیشه، فلزی و سنگی است. همچنین بهتر است این لوازم دارای رنگ‌های طلایی، برنزی، مسی و گرم باشند. اما باید به این موضوع حتما دقت داشته باشید که این لوازم نباید به گونه‌ای باشند که سطح تماسشان با میز، منجر به خش شدن، پوست شدن و یا حتی سابیدگی شود. بهتر است اکسسوری های روی میز دارای رنگ‌های طلایی، برنزی، مسی و گرم باشند بهترین اکسسوری‌ها برای این نوع از میزها جلو مبلی، اکسسوری‌های شیشه، فلزی و سنگی است

مبلمان مناسب میز جلو مبلی روستیک

همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفته شد، مبلمان و میز جلو مبلی دو عنصر اصلی در اتاق نشیمن هستند که ماهیت آن را تعریف و مشخص می‌کنند. در کنار میز جلو مبلی روستیک بهترین مبلمانی که می‌توان استفاده کرد عبارت‌اند از:

  • مبلمان چوبی
  • مبلمان چرمی
  • مبمان با رویه مخمل
  • مبلمان با رویه پارچه با دسته‌ها و پایه های چوبی
  • مبلمان پایه بلند
  • مبلمان کلاسیک
  • مبلمان مدرن

در کنار میز جلو مبلی روستیک بهترین مبلمانی که می‌توان استفاده کرد مبلمان مخمل است در کنار میز جلو مبلی روستیک بهترین مبلمانی که می‌توان استفاده کرد مبلمان با دسته و پایه چوبی است در کنار میز جلو مبلی روستیک بهترین مبلمانی که می‌توان استفاده کرد مبلمان چرم است در کنار میز جلو مبلی روستیک بهترین مبلمانی که می‌توان استفاده کرد مبلمان مدرن است

میز جلو مبلی روستیک با چه سبک دکوراسیون داخلی متناسب است؟

قطعا می‌دانید که سبک‌های دکوراسیون داخلی بسیار مختلفی وجود دارد، اما ایا همگی آن‌ها برای میزهای جلو مبلی روستیک مناسب است؟! سبک‌های دکوراسیون داخلی منازل عبارت‌اند از:

  • سبک کلاسیک
  • سبک مدرن
  • سبک مینیمال
  • سبک روستیک
  • سبک معاصر
  • سبک انتقالی
  • و غیره

هر کدام از این سبک‌ها یکسری اصول و تعریف های خاص خودشان را دارند که با توجه به آنها، بهترین سبک دکوراسیون داخلی برای منازلی که از لوازم چوبی مانند میز جلو مبلی روستیک استفاده می‌کنند، عبارت اند از :

  • دکوارسیون داخلی به سبک آسیایی
  • دکوارسیون داخلی به سبک جزیره ای
  • دکوارسیون داخلی به سبک روستایی و خانه باغ
  • دکوارسیون داخلی به سبک مدرن
  • دکوارسیون داخلی به سبک معاصر
  • دکوارسیون داخلی به سبک انتقالی
  • دکوارسیون داخلی به سبک روستیک
  • دکوارسیون داخلی به سبک اسکاندیناوی
  • دکوارسیون داخلی به سبک مدیترانه ای
  • دکوارسیون داخلی به سبک کرفتس من (craftsman)

بهترین سبک دکوراسیون داخلی برای منازلی که از لوازم چوبی مانند میز جلو مبلی روستیک استفاده می‌کنند، سبک های مدرن و روستیک هستند

معرفی انواع میز جلو مبلی روستیک

میز جلو مبلی روستیک دارای دو مدل است که در ادامه هر کدام از آنها را معرفی می‌کنیم و نمونه هایی از آنها را نمایش می‌دهیم. این دو مدل تفاوت های چندانی با یکدیگر ندارند تنها در جزئیات کوچکی تفاوت‌هایی دارند.

میز جلو مبلی روستیک ساده

میز جلو مبلی روستیک ساده همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید بسیار زیبا، جذاب و لوکس است. این میز جلو مبلی یک انتخاب عالی برای تکمیل کردن فضا و دکوراسیون اتاق نشیمن منزل شما است. در این تصویر یک میز جلو مبلی روستیک ساده و لوکس را مشاهده میکنید در این تصویر یک نمونه جذاب از میز جلو مبلی روستیک را مشاهده میکنید میز جلو مبلی روستیک برای هر سبک دکوراسیونی مناسب است میز جلو مبلی روستیک یک انتخاب عالی برای دیزاین اتاق نشیمن شما است در این تصویر یک نمونه میز جلو مبلی روستیک را مشاهده میکنید میز جلو مبلی روستیک یک انتخاب عالی برای دکوراسیون مدرن منزل شما است

میز جلو مبلی چوب و فلز

میز جلو مبلی چوب و فلز همانطور که در ادامه نمونه‌هایی از آن را مشاهده می‌کنید، دارای پایه های فلزی است.

در این تصویر یک مدل لوکس از میز جلو مبلی چوب و فلز را مشاهده میکنید این میز جلو مبلی چوب و فلز دارای یک رنگ خاص و منحصر به فرد است میز جلو مبلی چوب و فلز مناسب برای هر سبک دکوراسیون داخلی است در این تصویر و نمونه جذاب از میز جلو مبلی چوب و فلز را مشاهده میکنید میز جلو مبلی چوب و فلز یک انتخاب عالی برای دکوراسیون منزل شما است در این تصویر یک نمونه میز جلو مبلی چوب و فلز را مشاهده میکنید

جنس این پایه ها از آهن است که با یک نوع پوشش ضد خش، ضد آب، ضد لک و ضد زنگ پوشیده شده است. همچنین رنگ مشکی مات این پایه‌ها جذابیت میز را دو چندان کرده است. اگر به این سبک از میزهای جلو مبلی علاقه مند شدید، می‌توانید موارد بیشتری از آنها را در ادامه بررسی و مشاهده کنید.

جمع بندی

به طور کلی باید گفت که میز جلو مبلی روستیک برای فضاها و منازلی مناسب است که تم گرم و طبیعی دارند. این مدل خانه ها اغلب دارای سبک دکوراسیون داخلی روستیک، معاصر، مدرن و غیره هستند. ما در این مقاله تلاش کردین تا برایتان به طور کامل و مفصل توضیح دهیم که میز جلو مبلی روستیک مناسب چه خانه هایی است. امیدواریم که از این مقاله لذت برده باشید و اطلاعات آن برایتان کاربردی و مفید بوده باشد. اگر هر سوالی در رابطه با میزهای جلو مبلی روستیک و میزهای جلو مبلی چوب و فلز داشتید، می‌توانید ان را در بخش نظرات ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان به آنها پاسخ بدهید.

پست های مرتبط
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

برای خرید میز ناهارخوری به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

مدت‌هاست که میز ناهارخوری به عنوان یک کالای لوکس در اتاق  پذیرایی شناخته نمی‌شود. در حال حاضر، برای هر اندازه خانه، از بزرگ تا کوچک، حتماً جایی برای یک میز ناهارخوری در نظر گرفته می‌شود. به‌عبارت دیگر، به‌نظر می‌آید که آشپزخانه‌های امروزی بدون میز ناهارخوری تکمیل نشده‌اند. استفاده از میز ناهارخوری علاوه بر افزایش جلوه زیبایی، به سلامتی فیزیکی نیز کمک می‌کند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

هنگام خرید سرویس خواب به چه نکاتی توجه کنیم؟

در زندگی روزمره، کیفیت خواب از اهمیت فراوان برخوردار است و انتخاب صحیح سرویس خواب نقش بسیار مهمی در این قضیه دارد. در این راهنما، به مواردی که باید در نظر گرفته شود تا خرید سرویس خواب به یک تجربه راحت و کارآمد تبدیل شود، می‌پردازیم.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

نکات قبل از خرید میز ناهار خوری

انتخاب و خرید میز ناهارخوری به عنوان یک عنصر بسیار حائز اهمیت در دکوراسیون داخلی همواره مورد توجه و ارزیابی متخصصان حوزه چیدمان منزل و دکوراسیون داخلی بوده است. این متخصصان سعی دارند راهنمایی‌های کاربردی و ساده را به اشتراک بگذارند تا افراد بتوانند به راحتی و با اطمینان خریدهای خود را انجام دهند و از کالاهای با کیفیت و مناسب برخوردار شوند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید