مدل میز ناهار خوری 8 نفره جدید 2022

امتیاز دهید
بدون رتبه
زمان مطالعه این مقاله : دقیقه
اشتراک گذاری در

در سال جاری انواع مدل میز ناهار خوری 8 نفره جدید چوبی، سنگی و شیشه‌ای جذابی به بازار معرفی شد که توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرد. به گفته معماران و طراحان دکوراسیون داخلی خرید هر یک از این سبک میزهای ناهار خوری قطعا تاثیرات مثبت و جذاب زیادی را در دکوراسیون داخلی منزل مدرن شما خواهد گذاشت. از این رو در این مقاله قصد داریم تا این چند مدل میز ناهار خوری 8 نفره جدید را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. میزهایی که در این مقاله معرفی و بررسی می‌شوند عبارت‌اند از:

  • میز ناهار خوری 8 نفره جدید روستیک
  • مدل میز ناهار خوری هشت نفره چوب و فلز
  • مدل میز ناهار خوری هشت نفره چوب و رزین
  • مدل میز ناهار خوری هشت نفره چوب و شیشه
  • مدل میز ناهار خوری هشت نفره سنگی

برای کسب اطلاعات بیشتر از این نوع میزهای ناهار خوری تا انتهای این مقاله همراه ما باشید زیرا در ادامه ما 60 مدل میز ناهار خوری هشت نفره جذاب و لوکس را برایتان قرار دادیم تا ایده بگیرید.

انواع میز ناهار خوری 8 نفره جدید

برای خرید میز ناهار خوری مدرن شما باید تمامی انواع آن را بشناسید و با ویژگی‌های هر کدام از انها آشنایی داشته باشید. میزهای ناهار خوری بر اساس شکل ظاهری و نوع متریال و مواد اولیه بکار رفته در ساخت آنها، به دو دسته تقسیم می‌شوند. میزهای ناهار خوری بر اساس متریال شامل موارد زیر هستند:

  • میزهای ناهار خوری چوبی
  • میزهای ناهار خوری شیشه ای
  • میزهای ناهار خوری سنگی
  • میزهای ناهار خوری فلزی

از طرفی میزهای ناهار خوری از نظر ظاهری نیز شامل موارد زیر می‌شوند:

  • میزهای ناهار خوری گرد
  • میزهای ناهار خوری مربعی
  • میزهای ناهار خوری مستطیلی
  • میزهای ناهار خوری بیضی
  • میزهای ناهار خوری مثلثی
  • میزهای ناهار خوری فانتزی

ما انواع میزهای ناهار خوری را با ویژگی‌های آنها بررسی می‌کنیم، اما در نهایت این خود شما هستید که باید تصمیم بگیرید کدام مدل برای منزل شما مناسب تر است. میز ناهار خوری را باید بر اساس تعداد افرادی خانواده (اگر مهمانان زیادی دارید آنها را نیز باید در نظر بگیرید)، لوکیشین میز ناهار خوری، مساحت آشپزخانه و یا اتاق پذیرایی و غیره انتخاب کنید.

انواع مدل میز ناهار خوری چوبی هشت نفره

میزهای ناهار خوری چوبی از گذشته های دور در خانه های ما حضور داشتند. میزهای چوبی از اصالت و زیبایی خاصی برخودار هستند و طول عمر بالایی نیز دارند. به همین دلیل جز بهترین گزینه های برای خرید هستند. از این رو در این بخش قرار است انواع مدل میز ناهار خوری چوبی هشت نفره جدید را خدمتتان معرفی کنیم. مدل‌هایی که در ادامه خدمتتان معرفی می‌کنیم، همگی یک ویژگی مشترک دارند و ان هم نشات گرفتن از دل طبیعت است. هر چقدر در حوزه دیزاین و طراحی پیش‌تر می‌رویم، بیشتر به این موضوع می‌رسیم که انسان زندگی کردن در کنار عناصر طبیعی را بیشتر دوست دارد و حس ارامش بیشتری را تجربه می‌کند. از این رو سبک متفاوتی از میزهای ناهار خوری چوبی در سال 2022 معرفی شدند که همگی با هدف سادگی و زیبایی طراحی شدند.

مدل میز ناهار خوری چوبی هشت نفره روستیک

میز ناهار خوری روستیک در همان نگاه اول تمامی توجهات را به خودش جلب می‌کند. این سبک از میزهای ناهار خوری بسیار لوکس و جذاب هستند و به عنوان یکی از لوازم پذیرایی، تاثیر بسیار زیادی در جلوه دکوراسیون منزلتان می‌گذارند. در ادامه چند نمونه از این سبک میز ناهار خوری 8 نفره جدید چوبی را مشاهده می‌کنید.

میز ناهار خوری روستیکی از مدل های مدل میز ناهار خوری 8 نفره جدید در سال 2022 بوده است میزهای ناهار خوری روستیک دارای طول عمر بالایی هستند میز ناهار خوری روستیک بقا هر سبک دکوراسیونی همخوانی دارند میز ناهار خوری روستیک یک انتخاب عالی برای دکوراسیون منزل شما است در این تصویر یک مدل مدل میز ناهار خوری 8 نفره جدید چوبی روستیک را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری چوبی هشت نفره روستیک میبینید میز ناهار خوری روستیکی از مدل های مدل میز ناهار خوری 8 نفره جدید در سال 2022 بوده است میزهای ناهار خوری روستیک دارای طول عمر بالایی هستند میز ناهار خوری روستیک بقا هر سبک دکوراسیونی همخوانی دارند میز ناهار خوری روستیک یک انتخاب عالی برای دکوراسیون منزل شما است در این تصویر یک مدل مدل میز ناهار خوری 8 نفره جدید چوبی روستیک را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری چوبی هشت نفره روستیک میبینید

مدل میز ناهار خوری چوبی هشت نفره روستیک دارای ویژگی‌های زیر است:

  • میزهای ناهار خوری چوبی روستیک دارای طول عمر بالایی هستند.
  • این میزها از تنه درختان بلوط، گردو، چنار و غیره ساخته می‌شوند.
  • نقش و نگارهای سطح میزها کاملا طبیعی و دست نخورده هستند.
  • این میزها از استقامت و استحکام بالایی برخوردار هستند.
  • از نظر هزینه جز میزهای مقرون به صرفه و قیمت مناسب هستند.
  • میزهای ناهار خوری روستیک با هر سبک دکوراسیون داخلی از جمله سنتی، صنعتی، مدرن، مینیمال و غیره همخوانی و سازگاری دارند.

میز ناهار خوری 8 نفره جدید چوب و فلز

یک مدل میز ناهار خوری چوب و فلز 8 نفره جدید دیگر نیز در دسته میزهای چوبی قرار دارد که ظاهر بسیار شیک و خیره کننده‌ای دارد. این میزها از نظر ظاهری بسیار شبیه به میزهای ناهار خوری چوبی روستیک هستند البته با کمی تفاوت! این میزها، میزهای ناهار خوری چوب و فلز هستند که مورد استقبال زیادی قرار گرفتن. در ادامه چندین نمونه جذاب از این میزهای ناهار خوری را مشاهده می‌کنید. میز ناهار خوری چوب و فلز با توجه به ویژگی‌هایی که دارد از رنج قیمت مناسبی برخودار است. میز ناهار خوری چوب و فلز دارای پایه های آهنی و مقاوم است میز ناهار خوری چوب و فلز قابل استفاده برای منزل، رستوران، کافه، کافی شاپ و غیره است میز ناهار خوری چوب و فلز مناسب برای تمامی سبک‌های دکوراسیون داخلی است میز ناهار خوری چوب و فلز دارای ظاهر خاص و تفاوت و بسیار لوکس است در این تصویر یک میز ناهار خوری 8 نفره جدید چوب و فلز را مشاهده میکنید میز ناهار خوری چوب و فلز با توجه به ویژگی‌هایی که دارد از رنج قیمت مناسبی برخودار است. میز ناهار خوری چوب و فلز دارای پایه های آهنی و مقاوم است میز ناهار خوری چوب و فلز قابل استفاده برای منزل، رستوران، کافه، کافی شاپ و غیره است میز ناهار خوری چوب و فلز مناسب برای تمامی سبک‌های دکوراسیون داخلی است میز ناهار خوری چوب و فلز دارای ظاهر خاص و تفاوت و بسیار لوکس است در این تصویر یک میز ناهار خوری 8 نفره جدید چوب و فلز را مشاهده میکنید

این میزها از تلفیق دو عنصر متضاد چوب و فلز ساخته شدند و همین موضوع یعنی، استفاده کردن از ترکیب چوب و فلز در دکوراسیون منزل بسیار جذاب و متفاوت و خاص است. این میزها ویژگی‌های زیادی دارند که برخی از آنها به شرح زیر هستند:

  • دارای ظاهر خاص و تفاوت و بسیار لوکس.
  • مناسب برای تمامی سبک‌های دکوراسیون داخلی.
  • قابل استفاده برای منزل، رستوران، کافه، کافی شاپ و غیره.
  • دارای پایه های آهنی و مقاوم.
  • این میز از طول عمر بالایی برخودار است.
  • با توجه به ویژگی‌هایی که دارد از رنج قیمت مناسبی برخودار است.

اگر به این سبک از میزهای ناهار خوری علاقه مند شدید و تصمیم به خرید میز چوب و فلز گرفتید، شاید بررسی کردن و دیدن نمونه‌های بیشتری از این مدل میزها در ادامه برایتان کاربردی و جذاب باشد.

میز ناهار خوری 8 نفره جدید چوب و رزین اپوکسی

میز ناهار خوری چوب و رزین اپوکسی یکی دیگر از انواع میز ناهار خوری 8 نفره جدید چوبی است که در سال‌های اخیر وارد بازار شد و طرفداران زیادی پیدا کرد. این سبک از میزهای ناهار خوری بسیار جذاب و لوکس هستند و به راحتی با دیگر لوازم منزل شما ست می‌شوند. این میزها به دلیل استفاده کردن از رزین اپوکسی به عنوان متریال مکمل چوب، باعث ایجاد تنوع بالایی شدند. از این رو می‌توانید لوازمی مانند، فرش‌ها، پرده‌ها، مبلمان و غیره را با رنگ‌های آنها ست کنید. در ادامه برخی از این میزهای منحصر به فرد را مشاهده می‌کنید.

میز ناهار خوری 8 نفره چوب و رزین یک انتخاب عالی برای منزل شما است میز ناهار خوری 8 نفره چوب و رزین از طول عمر بالایی برخوردار است میز ناهار خوری 8 نفره چوب و رزین  دارای ظاهر لوکس و شیک است میز ناهار خوری 8 نفره چوب و رزین قابل استفاده برای منزل و رستوران است میز ناهار خوری 8 نفره چوب و رزین مناسب برای انواع دکوراسیون داخای منازل در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری 8 نفره جدید چوب و رزین را مشاهده میکنید میز ناهار خوری 8 نفره چوب و رزین یک انتخاب عالی برای منزل شما است میز ناهار خوری 8 نفره چوب و رزین از طول عمر بالایی برخوردار است میز ناهار خوری 8 نفره چوب و رزین  دارای ظاهر لوکس و شیک است میز ناهار خوری 8 نفره چوب و رزین قابل استفاده برای منزل و رستوران است میز ناهار خوری 8 نفره چوب و رزین مناسب برای انواع دکوراسیون داخای منازل در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری 8 نفره جدید چوب و رزین را مشاهده میکنید

برخی از ویژگی‌های این میز ناهار خوری 8 نفره جدید عبارت‌اند از:

  • دارای تنوع به شدت بالا که خرید را راحت تر می‌کند.
  • دارای ظاهری خیره کننده و بسیار لوکس برای منزل.
  • از طول عمر بسیار بالایی برخودار است به همین جهت خرید مقرون به صرفه‌ای است.
  • به راحتی با لوازم منزل ست می‌شود.
  • قابل استفاده برای سبک‌های مختلف دکوارسیون داخلی از جمله سنتی، مدرن، مینیمال و غیره.
  • دارای پایه‌های فلزی محکم.
  • سطح میز از استقامت بالایی برخودار است.

میز ناهار خوری 8 نفره جدید چوب و شیشه

یک مدل میز ناهار خوری تمام چوب هشت نفره دیگر نیز وجود دارد که با یک عنصر ترکیبی ساخته می‌شود و بسیار جذاب است. میزهای ناهار خوری چوب و شیشه نیز از قدمت بالایی برخودار هستند اما نمونه‌هایی که در سال جدید معرفی شدند، از نمونه‌های گذشته به شدت فاصله گرفتند. برخی از این مدل میزهای ناهار خوری را در ادامه مشاهده می‌کنید.

میز ناهار خوری 8 نفره چوب و شیشه یک انتخاب عالی برای منزل شما است میز ناهار خوری 8 نفره چوب و شیشه از طول عمر بالایی برخوردار است میز ناهار خوری 8 نفره چوب و شیشه دارای ظاهر لوکس و شیک است میز ناهار خوری 8 نفره چوب و شیشه قابل استفاده برای منزل و رستوران است میز ناهار خوری 8 نفره چوب و شیشه مناسب برای انواع دکوراسیون داخلی منازل در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری 8 نفره جدید چوب و شیشه را مشاهده میکنید میز ناهار خوری 8 نفره چوب و شیشه یک انتخاب عالی برای منزل شما است میز ناهار خوری 8 نفره چوب و شیشه از طول عمر بالایی برخوردار است میز ناهار خوری 8 نفره چوب و شیشه دارای ظاهر لوکس و شیک است میز ناهار خوری 8 نفره چوب و شیشه قابل استفاده برای منزل و رستوران است میز ناهار خوری 8 نفره چوب و شیشه مناسب برای انواع دکوراسیون داخلی منازل در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری 8 نفره جدید چوب و شیشه را مشاهده میکنید

میز ناهار خوری چوب و شیشه نیز دارای ویژگی‌ها منحصر به فردی است که عبارت‌اند از:

  • این میزها دارای طراحی ساده و پیچیده هستند درواقع برای هر سلیقه‌ای یک نمونه آماده دارند.
  • با اینکه از شیشه ساخته شدند اما به دلیل ساختارهای خاصی که دارند از طول عمر بالایی برخودار هستند.
  • کمی نیاز به مراقبت دارند و سطح آنها به دلیل شیشه‌ای بودن امکان خش شدن را دارا است.
  • برای انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی مناسب هستند.
  • به دلیل داشتن شیشه، برای فضاهای کوچک انتخاب خوبی هستند زیرا کوچک بودن را نشان نمی‌دهند.
  • دارای ظاهر لوکس و شیک هستند و برای هر نوع منزلی توصیه می‌شوند.

مدل میز ناهار خوری هشت نفره سنگی

مدل میز ناهار خوری هشت نفره سنگی یکی دیگر از انواع مدلی است که برای دکوراسیون منزل شما بسیار جذاب و شیک است. به طول کلی سنگ‌هایی مانند سنگ مرمر ظاهر بسیار زیبایی دارند، حال ترکیب این عنصر جذاب در میزهای ناهار خوری تصو کنید! بسیار خیره کننده است. نمونه هایی از این مدل میز ناهار خوری 8 نفره جدید را در ادامه مشاهده می‌کنید.

میز ناهار خوری هشت نفره سنگی ظاهر لوکسی به دکوراسیون شما میبخشد میز ناهار خوری هشت نفره سنگی با هر سبک دکوراسیون داخلی همخوانی دارد میز ناهار خوری هشت نفره سنگی یک انتخاب عالی برای منزل شما است میز ناهار خوری هشت نفره سنگی دارای یک ظاهر خاص و منحصر به فرد است میز ناهار خوری هشت نفره سنگی دارای طول عمر بالایی است در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری هشت نفره سنگی را مشاهده میکنید میز ناهار خوری هشت نفره سنگی ظاهر لوکسی به دکوراسیون شما میبخشد میز ناهار خوری هشت نفره سنگی با هر سبک دکوراسیون داخلی همخوانی دارد میز ناهار خوری هشت نفره سنگی یک انتخاب عالی برای منزل شما است میز ناهار خوری هشت نفره سنگی دارای یک ظاهر خاص و منحصر به فرد است میز ناهار خوری هشت نفره سنگی دارای طول عمر بالایی است در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری هشت نفره سنگی را مشاهده میکنید

میزهای ناهار خوری سنگی دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  • اولین مولفه بارز آنها استقامت و استحکام بالای آنها است.
  • با توجه به نوع سنگ بکار رفته در میز ناهار خوری، از قیمت‌های مختلفی برخودار هستند.
  • نسبت به میزهای ناهار خوری چوبی و شیشه‌ای کمی گران قیمت‌تر هستند.
  • نیاز به مراقبت دارند.
  • جا به جایی آنها اسان نیست.
  • با هر سبک دکوراسیون داخلی سازگار هستند.

جمع بندی

ما در این مقاله تلاش کردیم تا با معرفی انواع میز ناهار خوری 8 نفره جدید به شما کمک کنیم تا برای خرید میز ناهار خوری برای منزلتان ایده بگیرید. امیدواریم که از این مطلب لذت برده باشید و برایتان مفید بوده باشد. در ضمن به خاظر داشته باشید که با توجه به مطالب بالا و ویژگی‌هایی که از میزها ناهار خوری معرفی و بررسی کردیم، در نهایت مدل میز ناهار خوری چوب گردو هشت نفره بهترین گزینه برای خرید. زیرا با توجهبه طول عمر، مقاومت، ظاهر لوکس و ویژگی‌های دیگر از قیمت بسیار مناسبی و معقولی برخوردار هستند.  

پست های مرتبط
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

برای خرید میز ناهارخوری به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

مدت‌هاست که میز ناهارخوری به عنوان یک کالای لوکس در اتاق  پذیرایی شناخته نمی‌شود. در حال حاضر، برای هر اندازه خانه، از بزرگ تا کوچک، حتماً جایی برای یک میز ناهارخوری در نظر گرفته می‌شود. به‌عبارت دیگر، به‌نظر می‌آید که آشپزخانه‌های امروزی بدون میز ناهارخوری تکمیل نشده‌اند. استفاده از میز ناهارخوری علاوه بر افزایش جلوه زیبایی، به سلامتی فیزیکی نیز کمک می‌کند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

هنگام خرید سرویس خواب به چه نکاتی توجه کنیم؟

در زندگی روزمره، کیفیت خواب از اهمیت فراوان برخوردار است و انتخاب صحیح سرویس خواب نقش بسیار مهمی در این قضیه دارد. در این راهنما، به مواردی که باید در نظر گرفته شود تا خرید سرویس خواب به یک تجربه راحت و کارآمد تبدیل شود، می‌پردازیم.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

نکات قبل از خرید میز ناهار خوری

انتخاب و خرید میز ناهارخوری به عنوان یک عنصر بسیار حائز اهمیت در دکوراسیون داخلی همواره مورد توجه و ارزیابی متخصصان حوزه چیدمان منزل و دکوراسیون داخلی بوده است. این متخصصان سعی دارند راهنمایی‌های کاربردی و ساده را به اشتراک بگذارند تا افراد بتوانند به راحتی و با اطمینان خریدهای خود را انجام دهند و از کالاهای با کیفیت و مناسب برخوردار شوند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید