مدل میز ناهار خوری 6 نفره جدید 2022

امتیاز دهید
بدون رتبه
زمان مطالعه این مقاله : دقیقه
اشتراک گذاری در

مدل میز ناهار خوری 6 نفره یکی از محبوب ترین مدل‌های میز ناهار خوری است که نتنها برای اتاق پذیرایی منزل شما مناسب است، بلکه بهترین گزینه و انتخاب برای رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها نیز هست. درواقع مدل میز ناهار خوری شش نفره برای خانواده‌هایی که نسبتا پرجمعیت هستند یک انتخاب هوشمندانه است. زیرا این میزهای ناهار خوری نتنها فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند بلکه می‌توانید با اضافه کردن چند صندلی به آن تعداد افراد حاضر به دور میز را افزایش دهید. ما در این مقاله قصد داریم تا 90 مدل جدید میز ناهار خوری شش نفره را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید یک دکوراسیون داخلی منزل مدرن و شیک داشته باشید. برخی از میزهای ناهار خوری که در این مقاله بررسی می‌شوند عبارت‌اند از:

  • میز ناهار خوری 6 نفره روستیک
  • میز ناهار خوری 6 نفره چوب و فلز
  • میز ناهار خوری 6 نفره چوب و رزین
  • میز ناهار خوری 6 نفره سنگی
  • میز ناهار خوری 6 نفره شیشه‌ای

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مدل میز ناهار خوری تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا از نمونه‌های جذابی که برایتان قرار دادیم ایده بگیرید.

انواع مدل میز ناهار خوری 6 نفره بر اساس متریال

میزهای ناهار خوری یکی از کاربردی ترین و مهم ترین لوازمی هستند که در اتاق پذیرایی و یا آشپزخانه حضور دارند. این وسیله کاربردی در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شود به گونه‌ای که برای هر سلیقه، هر فضا و هر دکوراسیونی یک مدل میز ناهار خوری شیک در بازار وجود دارد. میزهای ناهار خوری در ست‌های 2 نفره، 4 نفره، 6 نفره، 8 نفره و حتی 12 نفره تولید می‌شود. در بین این مدل‌ها مدل میز ناهار خوری 6 نفره از محبوبیت و طرفداران بیشتری برخودار است. از این رو در ادامه قصد داریم تا انواع این میزهای ناهار خوری را خدمتتان معرفی کنیم. در این مقاله ما میزهای ناهار خوری 6 نفره را در دو بخش، انواع مدل میز ناهار خوری 6 نفره بر اساس نوع متریال بکار رفته و انواع مدل میز ناهار خوری 6 نفره بر اساس شکل ظاهری بررسی می‌کنیم. انواع متریال بکار رفته در میزهای ناهار خوری عبارت‌اند از:

  • چوب
  • فلز
  • رزین
  • شیشه
  • سنگ
  • و غیره

که ما در ادامه 5 تا از پر فروش ترین مدل‌ها را جمع آوری کرده و معرفی کرده‌ایم.

مدل جدید میز ناهار خوری شش نفره چوبی

میزهای چوبی محبوب ترین مدل میز ناهار خوری 6 نفره هستند. در سال جدید یعنی 2022 میزهای چوبی خاصی وارد بازار شدند که توجه همگان را به خود جلب کردند. درواقع طراحان سبک جدید و نوینی از میزهای ناهار خوری چوبی را معرفی کردند. اگر قصد خرید میز ناهار خوری مدرن و لوکسی را دارید ما 3 گزینه زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مدل میز ناهار خوری 6 نفره روستیک

میز ناهار خوری روستیک یک مدل جدید میز ناهار خوری شش نفره است که ظاهر منحصر به فردی دارد. سطح این میزها را از برش‌های طولی و عرضی تنه درختان ساخته‌اند که بسیار لوکس و خاص هستند. این مدل میز ناهار خوری یک انتخاب عالی برای افراد خاص پسند است. همچنین این سبک از میزهای ناهار خوری با هر نوع استایل دکوراسیون داخلی همخوانی دارند و از طول عمر بالایی نیز برخودار هستند. در ادامه چندین نمونه از این میزهای جذاب را مشاهده می‌کنید. میز ناهار خوری روستیک یک مدل جدید میز ناهار خوری شش نفره است که ظاهر منحصر به فردی دارد. در این تصویر یک مدل جدید میز ناهار خوری شش نفره روستیک را ماهده میکنید میز ناهار خوری روستیک یک مدل جدید میز ناهار خوری شش نفره است که ظاهر منحصر به فردی دارد. میز ناهار خوری روستیک یک انتخاب عالی برای منزل شما است میزهای ناهار خوری روستیک با هر سبک کوراسیونی همخوانی دارند میز ناهار خوری روستیک دارای یک ظاهر منحصر به فرد است میز ناهار خوری روستیک دارای طول عمر بالایی است در این تصویر یک مدل جدید میز ناهار خوری شش نفره چوبی را ماهده میکنید در این تصویر یک مدل جدید میز ناهار خوری شش نفره روستیک مستطیلی را ماهده میکنید در این تصویر یک مدل جدید میز ناهار خوری شش نفره روستیک را ماهده میکنید

مدل میز ناهار خوری 6 نفره چوب و فلز

اگر به ترکیب چوب و فلز در دکوراسیون منزلتان علاقه دارید ما به شما خرید میز ناهار خوری چوب و فلز را توصیه می‌کنیم. این مدل میز ناهار خوری 6 نفره به شدت خاص و یونیک است و دارای یک ساختار مقاوم و قدرتمند است. در ادامه چند نمونه از این میزهای جذاب را مشاهده می‌کنید.

در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری شش نفره چوب و فلز را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری چوب و فلز مستطیلی شکل را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری چوب و فلز خاص و لوکس را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری چوب و فلز را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری شش نفره چوب و فلز را مشاهده میکنید میز ناهار خوری چوب و فلز با هر سبک دکوراسیون داخلی همخوانی دارد میز ناهار خوری چوب و فلز دارای طول عمر بالایی است در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری چوب و فلز مستطیلی شکل را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری چوب و فلز خاص و لوکس را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری چوب و فلز را مشاهده میکنید

میز ناهار خوری چوب و فلز یک میز ترکیبی خارق العاده است زیر از تلفیق دو عنصر متضاد ساخته شده است. چوب یک عنصر گرم و طبیعی و فلز یک عنصر سرد و صنعتی است. کنار هم قرار گرفتن این دو عنصر باعث می‌شود تا در فضای منزل شما حس ارامش و تعادل برقرار شود. اگر به این سبک و مدل میز ناهار خوری 6 نفره علاقه مند شدید می‌توانید موارد بیشتری از آنها را در بخش زیرین بررسی و مشاهده کنید.

مدل میز ناهار خوری 6 نفره چوب و رزین

میز ناهار خوری چوب و رزین اپوکسی یک مدل مدل میز ناهار خوری شش نفره جذاب و لوکس است که برای هر نوع سبک دکوراسیون داخلی اعم از سبک مدرن، کلاسیک، مینیمال، سنتی، صنعتی و غیره مناسب است. این میزها از تنوع به شدت بالایی برخوردار هستند و برای هر نوع سلیقه‌ای یک مدل جذاب دارند. همچنین این میزهای ناهار خوری از طول عمر بالایی برخودار هستند و به دلیل ظاهر خاصی که دارند با هر نوع فضایی سازگار می‌شوند. در ادامه چندین نمونه از این میزهای لوکس و خاص را مشاهده می‌کنید. لازم به ذکر است که رزین اپوکسی دارای رنگ‌های متنوعی است از این رو می‌توانید آن را با انواع لوازم منزل خود از جمله پرده‌ها، فرش‌ها و یا مبلمان خود ست کنید. میز ناهار خوری چوب و رزین یک مدل مدل میز ناهار خوری شش نفره جذاب و لوکس است که برای هر نوع سبک دکوراسیون داخلی مناسب است. در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری شش نفره چوب و رزین مستطیلی را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری شش نفره چوب و رزین را مشاهده میکنید میز ناهار خوری چوب و رزین یک مدل مدل میز ناهار خوری شش نفره جذاب و لوکس است که برای هر نوع سبک دکوراسیون داخلی مناسب است. در این تصویر یک میز ناهار خوری چوب و رزین مشاهده میکنید میز ناهار خوری چوب و رزین با هر سبک دکوراسیون همخوانی دارد میز ناهار خوری چوب و رزین دارای طول عمر بالایی است در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری شش نفره چوب و رزین مستطیلی را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری شش نفره چوب و رزین را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز ناهار خوری چوب و رزین مشاهده میکنید

مدل میز ناهار خوری شش نفره شیشه‌ای

اگر به دنبال یک مدل میز ناهار خوری 6 نفره شیک و جذاب برای فضاهای بسیار کوچک هستید، پیشنهاد ما به شما خرید میز ناهار خوری شیشه‌ای است. این میزها علاوه بر اینکه جلوه‌ای زیبا به دکوراسیون منزلتان می‌بخشند، فضای شما را بزرگ‌تر نیز نشان می‌دهند. در ادامه چندین نمونه از این میزها را مشاهده می‌کنید.

در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری شش نفره چوب و رزین مستطیلی را مشاهده میکنید میز ناهار خوری شیشه ای به بزرگ تر دیده شدن فضا کمک میکند در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری شش نفره شیشه‌ای را مشاهده میکنید اگر به دنبال یک مدل میز ناهار خوری 6 نفره شیک و جذاب برای فضاهای بسیار کوچک هستید، پیشنهاد ما به شما خرید میز ناهار خوری شیشه‌ای است. در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری شش نفره مستطیلی را مشاهده میکنید یک میز ناهار خوری شیشه ای و چوبی لوکس ظاهر این میز ناهار خوری شیشه ای مشابه به میز های چوب و رزین است در این تصویر یک مدل مدل میز ناهار خوری شش نفره شیشه‌ای لوکس را مشاهده میکنید میز ناهار خوری شیشه ای به بزرگ تر دیده شدن فضا کمک میکند در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری شش نفره شیشه‌ای را مشاهده میکنید اگر به دنبال یک مدل میز ناهار خوری 6 نفره شیک و جذاب برای فضاهای بسیار کوچک هستید، پیشنهاد ما به شما خرید میز ناهار خوری شیشه‌ای است.

مدل میز ناهار خوری شش نفره سنگی

در گذشته این سبک از میزهای ناهار خوری تا حد بسیار کمی در بازار موجود بود اما این روزها با معرفی سبک و مدل جدید میز ناهار خوری شش نفره سنگی می‌توان شاهد محبوبیت زیاد این میزها بود. در ادامه چندین میز ناهار خوری سنگی لوکس را مشاهده می‌کنید.

مدل میز ناهار خوری شش نفره سنگی بهترین انتخاب برای دکوراسیون شما یک مدل میز ناهار خوری شش نفره سنگی لوکس برای منزل شما یک مدل میز ناهار خوری شش نفره سنگی مناسب برای اتاق پذیرایی در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری شش نفره سنگی را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز سنگی منصر به فرد را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری شش نفره سنگی مستطیلی شکل را مشاهده میکنید مدل میز ناهار خوری شش نفره سنگی بهترین انتخاب برای دکوراسیون شما یک مدل میز ناهار خوری شش نفره سنگی لوکس برای منزل شما یک مدل میز ناهار خوری شش نفره سنگی مناسب برای اتاق پذیرایی در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری شش نفره سنگی را مشاهده میکنید

انواع مدل میز ناهار خوری شش نفره بر اساس شکل

میزهای ناهار خوری علاوه بر متریال بکار رفته در آنها، از نظر شکل ظاهری نیز دسته بندی می‌شوند. این دسته بندی شامل 4 مدل رایج گرد، مربع، مستطیل و بیضی است. البته در بین میزهای مدرن شما شاهد میزهای ناهار خوری مثلثی و فانتزی نیز هستید که در این مقاله معرفی نشدند.

مدل میز ناهار خوری شش نفره گرد

میز ناهار خوری گرد یک مدل میز ناهار خوری شش نفره مناسب برای فضاهای کوچک و یا درون آشپزخانه است. زیرا فضای کمی را اشغال می‌کند و به راحتی می‌توانید در صورت افزایش جمعیت، به آن صندلی ناهار خوری اضافه کنید. در ادامه چندین نمونه جذاب از این میزها را می‌بینید.

میز ناهار خوری گرد یک مدل میز ناهار خوری شش نفره مناسب برای فضاهای کوچک و یا درون آشپزخانه است. در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری شش نفره گرد به سبک سنگی را مشاهده میکنید میز ناهار خوری گرد انتخاب عالی برای اشپزخانه است در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری شش نفره گرد را مشاهده میکنید میز ناهار خوری گرد یک مدل میز ناهار خوری شش نفره مناسب برای فضاهای کوچک و یا درون آشپزخانه است. در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری شش نفره گرد چوبی را مشاهده میکنید میز ناهار خوری گرد برای فضاهای کوچ انتاب ایده عالی است در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری شش نفره گرد به سبک روستیک را مشاهده میکنید میز ناهار خوری گرد انتخاب عالی برای اشپزخانه است در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری شش نفره گرد را مشاهده میکنید

مدل میز ناهار خوری شش نفره مربع

میزهای مربعی را نمی‌توان به صورت 6 نفره درآورد اما اگر جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه دارند میز ناهار خوری را در کنار دیوار قرار دهند این مدل میز ناهار خوری می‌تواند گزینه خوبی برای خانواده 6 نفرده شما باشد. در ادامه نمونه‌هایی از این سبک میزها را مشاهده می‌کنید.

در این تصویر یک نمونه مدل میز ناهار خوری شش نفره مربع شکل چوبی را مشاهده میکنید در این تصویر یک نمونه مدل میز ناهار خوری شش نفره مربع شکل به سبک روستیک را مشاهده میکنید در این تصویر یک نمونه مدل میز ناهار خوری شش نفره مربع شکل را مشاهده میکنید این مدل میز ناهار خوری می‌تواند گزینه خوبی برای خانواده 6 نفرده شما باشد. در این تصویر یک میز ناهار خوری مربع شکل مدرن را مشاهده میکنید میز ناهار خوری مربعی یک میز مدرن برای دکوراسیون منزل شما است در این تصویر یک نمونه مدل میز ناهار خوری شش نفره مربع شکل به سبک روستیک را مشاهده میکنید در این تصویر یک نمونه مدل میز ناهار خوری شش نفره مربع شکل چوبی را مشاهده میکنید در این تصویر یک نمونه مدل میز ناهار خوری شش نفره مربع شکل را مشاهده میکنید این مدل میز ناهار خوری می‌تواند گزینه خوبی برای خانواده 6 نفرده شما باشد.

مدل میز ناهار خوری شش نفره مستطیل

رایج ترین و کاربردی ترین مدل میز ناهار خوری 6 نفره همین میزهای مستطیلی شکل هستند. هم از نظر ظاهری خاص و زیبا و هم از نظر کاربرد بهتر از دیگر انواع میزها هستند. در ادامه چند نمونه جذاب از این مدل میزها را برایتان قرار دادیم. در این تصویر یک میز ناهار خوری مستطیل شکل ساخته با رزین و چوب را مشاهده میکنید میزهای ناهار خوری مستطیل شکل بسیار کاربردی و زیبا است میزهای ناهار خوری مستطیل شکل رایج ترین و پر فروش ترین میزهای ناهار خوری هستند در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری شش نفره مستطیل شکل را مشاهده میکنید میزهای ناهار خوری مستطیل شکل مناسب برای خانه های کچک و بزرگ است میزهای ناهار خوری مستطیل شکل طول محیط را بزرگ تر نشان میدهد در این تصویر یک میز ناهار خوری مستطیل شکل ساخته با رزین و چوب را مشاهده میکنید میزهای ناهار خوری مستطیل شکل بسیار کاربردی و زیبا است میزهای ناهار خوری مستطیل شکل رایج ترین و پر فروش ترین میزهای ناهار خوری هستند در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری شش نفره مستطیل شکل را مشاهده میکنید

مدل میز ناهار خوری 6 نفره بیضی

انتخاب یک مدل میز ناهار خوری 6 نفره بیضی شکل درواقع یک انتخاب جسورانه است زیرا انتخاب اکثر افراد نیست. تعداد محدودی به سراغ این مدل میزهای جذاب می‌روند. این مدل از میزهای ناهار خویر زیبا و جا دار هستند و همانند میز ناهار خوری مستطیلی شکل بسیار کاربردی هستند. همچنین همانند میز ناهار خوری دایره‌ای شکل می‌توان به راحتی تعداد صندلی آن را افزایش داد. در زیر چند نمونه لوکس از این میزها را می‌بینید. میز ناهار خوری بیضی برای هر فضای قابل استفاده است که کوچک باشد و چه بزرگ در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری 6 نفره بیضی به سبک روستیک را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری 6 نفره بیضی سنگی را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری 6 نفره بیضی را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری 6 نفره بیضی چوبی را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری 6 نفره بیضی مدرن را مشاهده میکنید میز ناهار خوری بیضی برای هر فضای قابل استفاده است که کوچک باشد و چه بزرگ در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری 6 نفره بیضی به سبک روستیک را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری 6 نفره بیضی سنگی را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری 6 نفره بیضی را مشاهده میکنید

جمع بندی

ما در این مقاله سعی کردیم تا با معرفی 90 مدل جدید میز ناهار خوری شش نفره به شکما کمک کنیم تا ایده بگیرید و برای منزل خودتان بهترین و شیک ترین لوازم را تهیه کنید. لازم به ذکر است مدل میز ناهار خوری 6 نفره در بین دیگر مدل‌ها مخصوصا مدل 8 نفره کاربردی تر است، زیرا فضای کم‌تری را اشغال می‌کند اما می‌توان آن را تا تعداد 8 نفر نیز ارتقا داد. امیدواریم که از این مطلب نیز لذت برده باشید و برایتان جذاب و مفید بوده باشد.  

پست های مرتبط
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

برای خرید میز ناهارخوری به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

مدت‌هاست که میز ناهارخوری به عنوان یک کالای لوکس در اتاق  پذیرایی شناخته نمی‌شود. در حال حاضر، برای هر اندازه خانه، از بزرگ تا کوچک، حتماً جایی برای یک میز ناهارخوری در نظر گرفته می‌شود. به‌عبارت دیگر، به‌نظر می‌آید که آشپزخانه‌های امروزی بدون میز ناهارخوری تکمیل نشده‌اند. استفاده از میز ناهارخوری علاوه بر افزایش جلوه زیبایی، به سلامتی فیزیکی نیز کمک می‌کند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

هنگام خرید سرویس خواب به چه نکاتی توجه کنیم؟

در زندگی روزمره، کیفیت خواب از اهمیت فراوان برخوردار است و انتخاب صحیح سرویس خواب نقش بسیار مهمی در این قضیه دارد. در این راهنما، به مواردی که باید در نظر گرفته شود تا خرید سرویس خواب به یک تجربه راحت و کارآمد تبدیل شود، می‌پردازیم.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

نکات قبل از خرید میز ناهار خوری

انتخاب و خرید میز ناهارخوری به عنوان یک عنصر بسیار حائز اهمیت در دکوراسیون داخلی همواره مورد توجه و ارزیابی متخصصان حوزه چیدمان منزل و دکوراسیون داخلی بوده است. این متخصصان سعی دارند راهنمایی‌های کاربردی و ساده را به اشتراک بگذارند تا افراد بتوانند به راحتی و با اطمینان خریدهای خود را انجام دهند و از کالاهای با کیفیت و مناسب برخوردار شوند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید