راهنمای خرید میز ناهار خوری

امتیاز دهید
بدون رتبه
زمان مطالعه این مقاله : دقیقه
اشتراک گذاری در

خرید میز ناهار خوری جدید تاثیر بسیار زیادی در زیبایی دکوراسیون منزل شما می‌گذارد و به نوعی آن را تکمیل می‌کند. همه ما به دنبال یک دکوراسیون داخلی بی نقص، شیک و لوکس هستیم. بنابراین اگر قصد دارید که با خرید میز ناهار خوری یک دکوراسیون داخلی منزل مدرن و شیک داشته باشید، این مقاله برای شما است. ما در این مقاله قصد داریم تا به عنوان یک راهنمای کامل خرید میز ناهار خوری به شما هر اطلاعاتی که نیاز دارید را بدهیم. از این جهت در این مقاله شما را با پرفروش ترین و جدیدترین مدل‌های میز ناهار خوری چوبی آشنا می‌کنیم و ویژگی‌های هر کدام از آنها را به طور مفصل برایتان توضیح می‌دهیم. برخی از میزهایی که در این مقاله معرفی می‌شوند عبارت‌اند از:

  • میز ناهار خوری روستیک
  • میز ناهار خوری چوب و رزین
  • میز ناهار خوری چوب و فلز
  • میز ناهار خوری شیشه‌ای

برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع میزهای ناهار خوری تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. همچنین ما در ادامه برای شما نکاتی را قرار دادیم تا قبل از خرید میز ناهار خوری آنها را بررسی کنید تا یک خرید ایده آل و اقتصادی را تجربه کنید.

خرید میز ناهار خوری | آشنایی با انواع آنها

برای خرید میز ناهار خوری مدرن باید در ابتدا با انواع مدل‌های آن آشنا باشید تا بتوانید بهترین گزینه را برای منزلتان انتخاب کنید. عمده میزهای ناهار خوری، میزهای چوبی هستند که در طرح‌ها و مدل‌های متنوعی در بازار موجود هستند. اما ما در این بخش به بررسی جدیدترین مدل‌های میزهای ناهار خوری چوبی و میزهای شیشه‌ای که هنوز هم پر طرفدار هستند می‌پردازیم.

خرید میز ناهار خوری چوبی

میزهای چوبی یکی بهترین گزینه‌ها برای خرید میز ناهار خوری هستند. این میزها از مقاومت بالایی برخوردار هستند و طول عمر بالایی دارند. درواقع با وجود ظاهر زیبایی که دارند و طول عمر بالایشان، یک خرید مقرون به صرفه و اقتصادی محسوب می‌شوند. در ادامه چند نمونه از این میز ناهار خوری تمام چوب شیک و لوکس را مشاهده می‌کنید.

در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری چوبی را مشاهده میکنید که بسیار لوکس است خرید میز ناهار خوری چوبی مناسب برای فضای بیرون منزل شما نیز است میز ناهار خوری چوبی یکی از بهترین گزینه ها برای دکورایون منزل شما است خرید میز ناهار خوری چوبی بهترین گزینه برای خانه هایی با دکوراسیون کلاسیک است در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری چوبی را مشاهده میکنید که بسیار لوکس است

اگر قصد خرید میز ناهار خوری چوبی را دارید، بهتر است این موضوع را بدانید که این میزها با هر سبک از دکوراسیون داخلی سازگار است و با آنها همخوانی دارد. این میزها را می‌توانید در ابعاد 4 نفره، 6 نفره، 8 نفره، 10 نفره و 12 نفره تهیه کنید. همچنین میزهای ناهار خوری چوبی قابل استفاده برای خانه‌های کوچک، خانه‌های بزرگ، رستوران، کافی شاپ، و هر مکان دیگری است. با وجود این ویژگی‌ها، میزهای ناهار خوری چوبی یک انتخاب ایده آل برای دکوراسیون منزل شما هستند.

خرید میز ناهار خوری روستیک

میز ناهار خوری روستیک یکی دیگر از انواع میزهای ناهار خوری چوبی است که در سال جدید بسیار طرفدار داشته و ترند بوده است. همانطور که در تصاویر زیر، نمونه‌های جذاب آن را مشاهده می‌کنید، این میزها از ظاهر فوق العاده‌ای برخوردار هستند. میزهای ناهار خوری روستیک درواقع سبک نوینی از میزهای ناهار خوری چوبی قدیمی هستند.

میز ناهار خوری روستیک با هر سبک دکوراسیونی به راحتی ست میشوند میز ناهار خوری روستیک از طول عمر بالایی برخودار هستند در این تصور یک مدل میز ناهار خوری روستیک را مشاهده میکنید میز ناهار خوری روستیک علاوه بر اینکه از مرغوب‌ترین چوب‌ها ساخته می‌شود میز ناهار خوری روستیک با هر سبک دکوراسیونی به راحتی ست میشوند میز ناهار خوری روستیک از طول عمر بالایی برخودار هستند در این تصور یک مدل میز ناهار خوری روستیک را مشاهده میکنید میز ناهار خوری روستیک علاوه بر اینکه از مرغوب‌ترین چوب‌ها ساخته می‌شود

دلیل اینکه ما خرید میز ناهار خوری روستیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم این است که این میز ناهار خوری از ویژگی‌های ممتاز زیادی برخوردار است. برای مثال، این میز ناهار خوری چوبی از یک اسلب کامل و سالم تنه درخت ساخته شده است. همین موضوع سبب می‌شود تا میز از نظر مقاومت در سطح بالاتری قرار داشته باشد. از طرفی این یک تکه بودن سطح میز بسیار زیبا و چشم گیر است. میز ناهار خوری روستیک علاوه بر اینکه از مرغوب‌ترین چوب‌ها ساخته می‌شود، ظاهر بسیار خارق العاده‌ای نیز دارد. این سبک از میزهای ناهار خوری چوبی به راحتی با هر سبک از دکوراسیون داخلی منزل شما ست می‌شود. همچنین این میزها قابل استفاده برای مکان‌های مختلفی مانند، فضای بیرون منزل، آشپزخانه، اتاق پذیرایی، رستوران‌ها و غیره هستند.

خرید میز ناهار خوری چوب و رزین

میز ناهار خوری چوب و رزین اپوکسی یک میز ناهار خوری جذاب، هنرمندانه و لوکس است. درواقع چیزی که شما در این میز ناهار خوری می‌بینید، یک تلفیق هنری است که ظاهر بسیار منحصر به فردی دارد. همانطورکه در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، میز ناهار خوری چوب و رزین از ترکیب دو متریال جذاب، اسلب تنه درخت و ماده رزین اپوکسی ساخته شده است.

میز ناهار خوری چوب و رزین از استحکام بالایی برخوردار است با میز ناهار خوری چوب و رزین ظاهر منحصر به فردی به دکوراسیون منزلتان بدهید خرید میز ناهار خوری چوب و رزین برای خانه های کوچک نیز مناسب است در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری چوب و رزین  را مشاهده میکنید میز ناهار خوری چوب و رزین یک گزینه عالی برای دکوراسیون منزل شما است میز ناهار خوری چوب و رزین یک میز ناهار خوری جذاب، هنرمندانه و لوکس است.

میزهای ناهار خوری چوب و رزین بر خلاف تصور عده زیادی از مردم، از مقاومت بالایی برخوردار هستند و عمر طولانی دارند. این میزها بسیار لوکس و جذاب هستند و با وجود ویژگی‌هایی که دارند، یک خرید ایده آل محسوب می‌شوند. میزهای ناهار خوری چوب و رزین به دلیل متنوع بودن رنگ رزین‌ها و شکل و شمایل اسلب‌های درختان، تنوع بسیار بالایی دارند. این میزها به راحتی با دیگر عناصر موجود در دکوراسیون منزل شما ست می‌شوند. برای مثال می‌توانید رنگ رزین میز ناهار خوری خود را با رنگ پرده‌ها، فرش‌ها، مبلمان، رویه صندلی‌های میز ناهار خوری، پالت رنگی دکوراسیون و غیره ست کنید. این میزها با هر سبک از دکوراسون داخلی منزل شما از جمله سبک مینیمال، سبک کلاسیک، مدرن، سنتی و غیره همخوانی دارد.

خرید میز ناهار خوری چوب و فلز

اگر قصد خرید میز ناهار خوری لوکس، جذاب و تکرار نشدنی برای دکوراسیون منزلتان را دارید، ما به شما خرید میز ناهار خوری چوب و فلز را پیشنهاد می‌کنیم. همانطور که در تصاویر زیر نمونه‌هایی از این میزها را مشاهده می‌کنید، این میزها ظاهر متفاوت و خاصی دارند. میزهای ناهار خوری چوب و فلز جز بهترین و پر طرفدار ترین میزهای ناهار خوری چوبی ترند شده در سال جاری هستند. میز های ناهار خوری چوب و فلز ظاهر خیره کننده و منحصر به فردی دارند میز ناهار خوری چوب و فلز برای هر سبک دکوراسیونی داخلی مناسب است در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری چوب و فلز را مشاهده میکنید این میز ناهار خوری از ترکیب دو عنصر چوب و فلز ساخته شده است.

اگر به ظاهر این میزها دقت کنید متوجه پایه‌های فلزی جذاب آنها می‌شوید. جنس فلز پایه‌های میز ناهار خوری چوب و فلز از آهن است و همین موضوع مقاومت میز را افزایش می‌دهد. از این جهت می‌توان به جرئت گفت که خرید میز ناهار خوری چوب و فلز، یک خرید اقتصادی است زیرا مدت زمانی زیادی را برای شما کار می‌کند. این میز ناهار خوری از ترکیب دو عنصر چوب و فلز ساخته شده است. جالب است تا بدانید که ترکیب چوب و فلز در دکوراسیون های مدرن، کلاسیک، سنتی و مینیمال بسیار جذاب است و ظاهر لوکس و منحصر به فردی به دکوراسیون کل منزل شما می‌بخشد. اگر به این سبک از میزهای ناهار خوری علاقه مند شدید در ادامه می‌توانید موارد بیشتری که برایتان قرار دادیم را بررسی کنید و برای خرید آنها اقدام کنید. این نمونه‌ها تولید شده توسط تیم زیست استودیو هستند که از مرغوب‌ترین چوب‌ها مانند چوب گردو، چنار و بلوط استفاده می‌کنند. 

خرید میز ناهار خوری شیشه‌ای

هر زمان که صحبت از خرید میز ناهار خوری می‌شود، همیشه میزهای ناهار خوری شیشه‌ای در ذهن مخاطب نقش می‌بندد. اما میزهایی که در این مقاله بررسی و معرفی می‌شود، سبک جدیدی از این میزهای ناهار خوری شیشه‌ای هستند. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید این میزها از ظاهر بسیار جذابی برخوردار هستند.

میز های ناهار خوری شیشه‌ای ظاهر فوق العاده ای به دکور آشپزخانه شما می بخشند میز ناهار خوری شیشه‌ای و چوبی یک گزینه عالی برای دکوراسیون منزل شما است در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری شیشه‌ای خاص و خلاقانه را مشاهده میکنید خرید میز ناهار خوری شیشه‌ای یک انتخاب عالی برای خانه های کوچک است در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری شیشه‌ای را مشاهده میکنید که بسیار لوکس است

از نظر ظاهری کمی شبیه به میزهای ناهار خوری چوب و رزین هستند با این تفاوت که به جای رزین از شیشه‌ استفاده شده است. میزهای ناهار خوری چوبی و شیشه‌ای تنها ظاهر جذاب و لوکس ندارند، این میزها از مقاومت خوبی نیز برخوردار هستند. همچنین برای خانه‌های کوچک نیز یک انتخاب عالی هستند. این میزها را می‌توانید در ابعاد 4 نفره، 6 نفره تا 12 نفره تهیه کنید.

نکاتی که باید قبل از خرید میز ناهار خوری بدانید

اگر قبل از خرید میز ناهار خوری اطلاعات کافی از انواع میزها داشته باشید و بدانید که یک میز ناهار خوری استاندارد چه ویژگی‌هایی دارد، قطعا خرید بهتری خواهید داشت. از این رو مطالبی که در ادامه بیان می‌شود را با دقت هر چه بیشتر مطالعه کنید. 1- هنگام خرید میز ناهار خوری باید به صندلی های آن نیز دقت زیادی داشته باشید. زیرا ارتفاع صندلی میز ناهار خوری با خود میز ناهار خوری باید متناسب باشد. برای اطلاعات بیشتر راجب به صندلی استاندارد برای میز ناهار خوری می‌توانید به صفحه زیر مراجعه کنید: راهنمای انتخاب صندلی میز ناهار خوری روستیک 2- ابعاد میز ناهار خوری را به طور کامل بسنجید مخصوصا ارتفاع آن را! زیرا ارتفاع میز ناهار خوری باید متناسب با قد شما باشد. به طوری که، وقتی پشت میز ناهار خوری قرار گرفتید، سطح میز تا قفسه سینه شما باشد. 3- یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که باید در خرید میز ناهار خوری به آن دقت داشته باشید، فاصله پایه های میز ناهرا خوری از یک دیگر است. اگر این فاصله زیاد باشد، میزان ماندگاری و مقاومت میز کاهش می‌یابد زیرا آسیب پذیرتر می‌شود و احتمال شکسته شدن آن افزایش می‌یابد. 4- برای خرید میز ناهار خوری باید به این موضوع نیز دقت داشته باشید که میزی که انتخاب می‌کنید با سبک دکوراسیون داخلی منزل شما متناسب باشد. 5- میزها از نظر ظاهری در اشکال مختلفی مانند میزهای مربعی، گرد، مستطیلی و بیضی ساخته می‌شوند. انتخاب نوع مدل میز شما بستگی به فضای شما دارد بنابراین حتما به این موضوع نیز دقت داشته باشید. تمامی این موارد باعث می‌شوند تا شما تجربه غذا خوردن و به طور کلی استفاده کردن از این میز برایتان دلچسب‌تر باشد. بنابراین این موارد اهمیت بسیار زیادی در خرید میز ناهار خوری دارند.

میز ناهار خوری گرد بهتر است یا مستطیل؟

خرید میز ناهار خوری گرد و مستطیلی هیچ مزیتی نسبت به یکدیگر ندارد. تنها می‌توان گفت اگر می‌خواهید فضای منزلتان را پر کنید، بهتر است از میزهای مستطیل شکل استفاده کنید. اما اگر به دنبال یک میزی هستید که فضای کمی را اشغال کند و رفت و آمد اطراف آن راحت‌تر باشد، میزهای گرد انتخاب بهتری هستند.

جمع بندی

ما در این مقاله تلاش کردیم تا هر آنچه را که نیاز است راجب به میزهای ناهار خوری بدانید، برایتان توضیح دهیم. این مقاله یک راهنمای جامع برای برای افرادی است که قصد خرید میز ناهار خوری جدیدی برای منزلشان دارند. در بین تمامی میزهای ناهار خوری، ما میزهای ناهار خوری چوب و فلز را پیشنهاد می‌کنیم زیرا با توجه به ویژگی‌هایی که دارند یک انتخاب عالی برای دکوراسیون منزل شما محسوب می‌شوند. امیدواریم که از این مطلب لذت برده باشید و برایتان مفید بوده باشد.  

پست های مرتبط
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

برای خرید میز ناهارخوری به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

مدت‌هاست که میز ناهارخوری به عنوان یک کالای لوکس در اتاق  پذیرایی شناخته نمی‌شود. در حال حاضر، برای هر اندازه خانه، از بزرگ تا کوچک، حتماً جایی برای یک میز ناهارخوری در نظر گرفته می‌شود. به‌عبارت دیگر، به‌نظر می‌آید که آشپزخانه‌های امروزی بدون میز ناهارخوری تکمیل نشده‌اند. استفاده از میز ناهارخوری علاوه بر افزایش جلوه زیبایی، به سلامتی فیزیکی نیز کمک می‌کند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

هنگام خرید سرویس خواب به چه نکاتی توجه کنیم؟

در زندگی روزمره، کیفیت خواب از اهمیت فراوان برخوردار است و انتخاب صحیح سرویس خواب نقش بسیار مهمی در این قضیه دارد. در این راهنما، به مواردی که باید در نظر گرفته شود تا خرید سرویس خواب به یک تجربه راحت و کارآمد تبدیل شود، می‌پردازیم.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

نکات قبل از خرید میز ناهار خوری

انتخاب و خرید میز ناهارخوری به عنوان یک عنصر بسیار حائز اهمیت در دکوراسیون داخلی همواره مورد توجه و ارزیابی متخصصان حوزه چیدمان منزل و دکوراسیون داخلی بوده است. این متخصصان سعی دارند راهنمایی‌های کاربردی و ساده را به اشتراک بگذارند تا افراد بتوانند به راحتی و با اطمینان خریدهای خود را انجام دهند و از کالاهای با کیفیت و مناسب برخوردار شوند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید