راهنمای خرید میز تلویزیون

امتیاز دهید
بدون رتبه
زمان مطالعه این مقاله : دقیقه
اشتراک گذاری در

از آنجایی که این مقاله یک راهنمای خرید میز تلویزیون کامل است، قرار است به تمامی جوانب و نکاتی که در خرید میز تلویزیون جدید باید بدانید بپردازیم. تلویزیون و میز آن تنها یکی از لوازم منزل شما نیستند، بلکه جز کوچکی از یک دکوراسیون منسجم هستند که باید تک تک اجزای آن با یک دیگر هارمونی داشته باشد. برای مثال اندازه میز، رنگ آن، مدل آن و غیره همگی بر دکوراسیون منزلتان تاثیر می‌گذارد. درواقع در این مقاله قرار است علاوه بر توضیح نکاتی که باید در خرید میز تلویزیون رعایت کنید، با معرفی و بررسی انواع مدل‌های میز تلویزیون چوبی جدید به شما در تصمیم گیری راحت تر کمک کنیم.

راهنمای خرید میز تلویزیون

قبل از اینکه برای خرید میز تلویزیون اقدام کنید، باید مواردی را بررسی کنید. تمامی این نکات را به طور مفصل در ادامه خدمتتان معرفی کرده‌ایم.

به اندازه میز تلویزیون توجه کنید

انتخاب سایز میز تلویزیون اهمیت بسیار زیادی دارد اما به چه دلیل؟! اگر شما میز تلویزیون را کوچک‌تر از خود تلویزیون انتخاب کنید، نتنها از نظر زیبایی نتیجه خوبی به همراه ندارد، بلکه از نظر ایمنی برای تلویزیون نیز خطرساز است. بهترین اندازه برای یک میز تلویزیون به این صورت است که از هر طرف 10 سانتی متر بزرگتر از خود تلویزیون باشد. برای مثال برای تلویزیون هایی با ابعاد زیر، میزهای با این سایزها مناسب هستند:

  • تلویزیون 55 اینچی: ابعاد میز تلویزیون 140 سانتی متر
  • تلویزیون 60 اینچی: ابعاد میز تلویزیون 160 سانتی متر
  • تلویزیون 65 اینچی: ابعاد میز تلویزیون 180 سانتی متر
  • و غیره

محل قرار گیری میز تلویزیون را مشخص و بررسی کنید

بهتر است قبل از اینکه برای خرید میز تلویزیون مدرن و جدید خود اقدام کنید محل قرار گیری آن را تعیین کنید و بررسی کنید آیا موقعیت مناسبی است یا خیر. گاهی اوقات نقشه منزل شما ممکن است محدودیت‌هایی را برای شما ایجاد کند، از این رو بهتر است این موارد را از قبل بررسی کنید.

میزی را انتخاب کنید که متناسب با هارمونی دکوراسیون منزلتان باشد

همانطور که در بالا به این موضوع اشاره کردیم، میز تلویزیون شما نباید یک پارچگی و هارمونی فضا را از بین ببرد. برعکس باید با خرید یک میز تلویزیون لاکچری نمای دکوراسیون منزلتان را لوکس‌تر کنید. برای این موضوع باید به سبک دکوراسیون منزلتان دقت کنید که مدرن است یا کلاسیک؟! صنعتی است یا مینیمال؟! و یا هر سبک دیگری. این موضوع بسیار اهمیت دارد زیرا میزهای تلویزیون نیز در سبک‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که در ادامه به طور مختصر آنها را بررسی می‌کنیم.

انواع سبک های میز تلویزیون

اشتباه نکنید انواع سبک میز تلویزیون با تنوعی که در شکل و متریال ساخت آن وجود دارد، کاملا دو موضوع جدا از هم هستند.

سبک امروزی

یکی از جذاب ترین و پرفروش‌ترین سبک‌ها است. میزهای تلویزیون امروزی دارای طرح های ساده و مینیمالی هستند که در سال های اخیر بسیار ترند شدند. میز تلویزیون با سبک امروزی یک انتخاب عالی برای منزل شما است در این تصویر یک مدل میز تلویزیون سبک امروزی را مشاهده میکنید

سبک کلاسیک

طرح‌های کلاسیک همیشه جذاب و محبوب بودند. نکته‌ای که باید در خرید یک میز تلویزیون کلاسیک به آن دقت کنید، رنگ بندی دکوراسیون داخلی منزلتان است. زیرا این میزها پر کار هستند و ممکن است با انتخاب یک رنگ اشتباه، تاثیر معکوسی بر روی دکوراسیون منزلتان بگذارد.

طیق راهنمای خرید میز تلویزیون اگر فضای کوچکی دارید این مدل میز برای شما مناسب نیست

سبک سنتی

این سبک از میزها را با الهام گرفتن از المان های دکوراسیون های قدیمی می‌سازند. اغلب از چوب‌های طبیعی برای ساخت آنها استفاده می‌شود به همین دلیل کمی سنگین وزن هستند. اغلب این میزها را در رنگ های پر رنگ، قوی و سنگین می‌سازند. رایج ترین اشکال آن‌ها نیز طرح های کابینتی و کنسولی است.

در این تصویر یک مدل میز تلویزیون سنتی امروزی را مشاهده میکنید

سبک مدرن

اغلب افراد به اشتباه تصور می‌کنند که سبک مدرن همان سبک امروزی است. در صورتی که این دو سبک تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. برای مثال، میزهای تلویزیون مدرن را اغلب از جنس فایبرگلاس و ملامینه میسازند. طراح‌های این میزها بسیار به روز و مدرنیته است. در طراحی آنها شما همیشه برش‌های تیز و خطوط موازی را مشاهده می‌کنید.

طیق راهنمای خرید میز تلویزیون این مدل میز تلویزیون برای هر خانه ای با هر متراژی قابل استفاده است در این تصویر یک مدل میز تلویزیون مدرن امروزی را مشاهده میکنید

به رنگ میز تلویزیون توجه نمایید

یکی دیگر از مواردی که باید در خرید میز تلویزیون به آن دقت کنید، انتخاب رنگ آن است. اول از همه رنگ‌های را انتخاب کنید که با دیگر لوازم منزلتان هارمونی داشته باشد. بعد از آن این نکته را به خاطر داشته باشید که رنگ‌های تیره فضا را گرفته و کوچک نشان می‌دهند و رنگ‌های روشن دقیقا عمل عکس آن را انجام می‌دهند.

انواع جنس میز تلویزیون

میزهای تلویزیون را از متریال‌های متنوعی می‌سازند برای مثال MDF، شیشه، سنگی، فلز و رایج‌ترین مدل آن یعنی چوب! در این مقاله ما قصد داریم تا جدیدترین میزهای تلویزیون لوکس را خدمت شما معرفی کنیم. بنابراین مواردی که در ادامه مشاهده می‌کنید همگی میز‌های چوبی هستند، اما نه یک میز تلویزیون چوبی معمولی!

میز تلویزیون روستیک

این سبک از میز تلویزیون بسیار شیک، لوکس و جذاب است. این مدل میزها مزایای زیادی دارند، برای مثال مقاومت بالا، جذابیت ظاهری فوق العاده، سازگاری با انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی و غیره. در ادامه چند نمونه جذاب از این میزها را مشاهده می‌کنید.

میز تلویزیون روستیک ظاهر خیره کننده ای دارد میز تلویزیون روستیک یک انتخاب عالی برای دکوراسیون منزل شما است در این تصویر یک مدل میز تلویزیون روستیک امروزی را مشاهده میکنید

میز تلویزیون چوب و فلز

میز تلویزیون چوب و فلز یکی از پرفروش ترین و مجبوب ترین مدل‌های میز تلویزیون است که برای هر سبک دکوراسیونی مناسب است. این میزها  آنقدر شیک و لوکس هستند که می‌توانید از آنها برای محیط کاریتان نیز استفاده کنید. پایه‌های آهنی این میزها مقاومت آن را چندین برابر کرده است. همچنین لازم به ذکر است که تمامی سطح پایه‌ها با یک روکش ضد آب، ضد لک و ضد خش پوشیده شده است. در ادامه چند نمونه از این میزها را مشاهده می‌کنید، اگر به دنبال یک میز تلویزیون ساده و شیک هستید ما این مدل‌ها را پیشنهاد می‌کنیم.

در این تصویر یک مدل میز تلویزیون چوب و فلز امروزی را مشاهده میکنید میز تلویزیون چوب و فلز ظاهر خیره کننده ای دارد میز تلویزیون چوب و فلز یک انتخاب عالی برای دکوراسیون منزل شما است

میز تلویزیون چوب و رزین

یکی دیگری از انواع میزهای تلویزیون چوبی جدید، میز تلویزیون چوب و رزین است. ترکیب این دو عنصر کاربردی و متفاوت، منجر به خلق یک اثر هنری شده است که نمونه‌هایی از آنها را در ادامه مشاهده می‌کنید. یکی از جذابیت این مدل میز تلویزیون، این است که به راحتی می‌توانید آنها را با دیگر اجزای منزلتان مانند مبلمان، پرده و یا غیره ست کنید. زیرا میز تلویزیون چوب و رزین را می‌توان در رنگ‌های بسیار متنوعی تولید کرد. در این تصویر یک مدل میز تلویزیون چوب و رزین امروزی را مشاهده میکنید میز تلویزیون چوب و رزین ظاهر خیره کننده ای دارد میز تلویزیون چوب و رزین یک انتخاب عالی برای دکوراسیون منزل شما است

ما در این مقاله تلاش کردیم تا با بررسی مطالب و نکات مفید و کاربردی در مورد میزهای تلویزیون، یک راهنمای خرید میز تلویزیون جامع خدمت شما عزیزان ارائه کنیم، امیدواریم که از این مطاله لذت برده باشید و برایتان مفید بوده باشد. به خاطر داشته باشید که قبل از خرید میز تلویزیون، به جنس و استقامت پایه‌های آن توجه کنید. همچنین اگر به دنبال یک میز تلویزیون سبک وزن هستید، مدل‌های روستیک و چوب و فلز گزینه‌های مناسبی برای شما هستند.  

پست های مرتبط
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

برای خرید میز ناهارخوری به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

مدت‌هاست که میز ناهارخوری به عنوان یک کالای لوکس در اتاق  پذیرایی شناخته نمی‌شود. در حال حاضر، برای هر اندازه خانه، از بزرگ تا کوچک، حتماً جایی برای یک میز ناهارخوری در نظر گرفته می‌شود. به‌عبارت دیگر، به‌نظر می‌آید که آشپزخانه‌های امروزی بدون میز ناهارخوری تکمیل نشده‌اند. استفاده از میز ناهارخوری علاوه بر افزایش جلوه زیبایی، به سلامتی فیزیکی نیز کمک می‌کند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

هنگام خرید سرویس خواب به چه نکاتی توجه کنیم؟

در زندگی روزمره، کیفیت خواب از اهمیت فراوان برخوردار است و انتخاب صحیح سرویس خواب نقش بسیار مهمی در این قضیه دارد. در این راهنما، به مواردی که باید در نظر گرفته شود تا خرید سرویس خواب به یک تجربه راحت و کارآمد تبدیل شود، می‌پردازیم.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

نکات قبل از خرید میز ناهار خوری

انتخاب و خرید میز ناهارخوری به عنوان یک عنصر بسیار حائز اهمیت در دکوراسیون داخلی همواره مورد توجه و ارزیابی متخصصان حوزه چیدمان منزل و دکوراسیون داخلی بوده است. این متخصصان سعی دارند راهنمایی‌های کاربردی و ساده را به اشتراک بگذارند تا افراد بتوانند به راحتی و با اطمینان خریدهای خود را انجام دهند و از کالاهای با کیفیت و مناسب برخوردار شوند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید