جدیدترین مدل های میز مدیریت

امتیاز دهید
بدون رتبه
زمان مطالعه این مقاله : دقیقه
اشتراک گذاری در

جدیدترین مدل های میز مدیریت تا حد بسیار زیادی از شکل و شمایل گذشته خود فاصله گرفته‌اند و با تمرکز بر کیفیت بالاتر و کارایی مفیدتر طراحی و تولید می‌شوند. درواقع شما دیگر در بین جدیدترین مدل های میز مدیریت آن میزهای غول پیکر با صندلی‌های جاگیر و بزرگ را نمی‌بینید. امروزه میزهای مدیریت را بر اساس نیازهای یک فرد طراحی می‌کنند تا با اشغال کمترین فضا، بتوانند بیشترین بهره برداری را داشته باشند. از آنجایی که خرید میز مدیریت لاکچری باعث جذاب‌تر، حرفه‌ای تر و لوکس تر شدن فضای کاری می‌شود، نیاز است تا شما را با انواع جدیدترین مدل های میز مدیریت اشنا کنم. درواقع هدف از نوشتن این مقاله این است تا با معرفی این مدل‌های جذاب به شما کنیم تا بهترین گزینه را متناسب با سبک دکوراسیون داخلی فضای کاریتان شناسایی و انتخاب کنید. برخی از میزهای مدیریتی که در این مقاله با آنها آشنا می‌شوید، عبارت‌اند از:

  • میز مدیریت لوکس کلاسیک
  • میز مدیریت مدرن
  • میز مدیریت روستیک
  • میز مدیریت مدرن فلزی
  • میز مدیریت چوب و رزین
  • و غیره

برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع این میزها و دیدن نمونه‌های جذابی از آن ها، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

میز مدیریت چیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

میز مدیریت درواقع یک میز عادی است که قرار است بر روی آن قراردادهای کاری و موفقیت‌های تجاریتان را جشن بگیرید. علاوه بر اینکه این نوع از میزها یک فضای عادی را به یک فضای رسمی و کاری تبدیل می‌کنند، بلکه هارمونی که در دکوراسیون اتاق شما ایجاد می‌کنند، منجر به تاثیر گذاری بر روی مشتریان شما نیز می‌شود. فضایی که شما در آن کار می‌کنید، شخصیت شما و برندتان را نشان می‌دهد، از این رو داشتن یک محیط لوکس و گیرا اهمیت بسیار زیادی دارد. خرید میز مدیریت لوکس و استاندارد تضمین کننده اصلی موفقیت هر کسب و کاری است. این میز علاوه بر آپشن‌های زیبایی باید استاندارهای لازم را نیز داشته باشد. به این دلیل که شما قرار است مدت زمان زیادی را کار کنید، به همین جهت باید استاندارد و استفاده از آن راحت باشد.

انواع جدیدترین مدل های میز مدیریت

جدیدترین مدل های میز مدیریت در چند دسته بندی متنوع قرار دارند که در ادامه تک تک آنها را خدمتتان معرفی می‌کنیم. نکته‌ای که باید در این رابطه بدانید این است که این میزها را باید کاملا متناسب با نوع دکوارسیون اتاق کاریتان انتخاب کنید تا هارمونی لازم را ایجاد کنید.

مدل های میز مدیریت کلاسیک

این سبک از میزهای مدیریت همانطور که از نامشان پیدا است به سبک کلاسیک ساخته می‌شوند. اگر یک دکوراسیون کلاسیک دارید، این میزها بهترین گزینه برای اتاق کاری شما هستند. از ویژگی‌های این میزها می‌تواند به مقاومت و استحکام بالای آنها اشاره کرد. همچنین منبت‌ کاری‌های فراوانی که این میزها دارند، نقطه تمایز آنها را تشکیل می‌دهد. در ادامه چند نمونه از این میزها را مشاهده می‌کنید. اگر یک دکوراسیون کلاسیک دارید، این میزها بهترین گزینه برای اتاق کاری شما هستند. این سبک از میزهای مدیریت همانطور که از نامشان پیدا است به سبک کلاسیک ساخته می‌شوند.

مدل های میز مدیریت مدرن

یکی دیگر از جدیدترین مدل های میز مدیریت میزهای اداری مدرن هستند. این مدل از میزهای مدیریتی، بسیار متفاوت از سایر میزها هستند. ظاهر ساده و صاف آنها بسیار جذاب و خیره کننده است. این میزها دارای پایه هایی صاف، کشیده و اغلب بدون انحنا هستند. یکی دیگر از جدیدترین مدل های میز مدیریت میزهای اداری مدرن هستند.

جنس این پایه‌ها می‌تواند از فلز و یا چوب باشد. سطح این میزها را معمولا از ام دی اف و یا نئوپان می‌سازند که مقاومت کافی را دارند. تنوع زیاد این میزها به روکش‌های متنوعی مربوط می‌شود که برای پوشاندن ام دی و یا نئوپان از آنها استفاده می‌شود. برخی از معروف‌ترین این روکش‌ها عبارت‌اند از روکش وکیوم، روکش هایگلاس، روکش ملامینه، ورق چوب و ساده در ادامه چند نمونه از این میزها را مشاهده می‌کنید.  

جدیدترین مدل های میز مدیریت روستیک

اگر قصد خرید میز مدیریت خاص را دارید، ما به شما خرید میز مدیریت روستیک را پیشنهاد می‌کنیم. درواقع میزهای مدیریت روستیک یکی از جدیدترین مدل های میز مدیریت هستند که طرفداران بسیار زیادی نیز پیدا کرده اند. این میزها دارای ویژگی‌های فوق العاده زیاد، کاربردی و جذابی دارند. اولین و جذاب ترین ویژگی این نوع از میزهای مدیریتی ظاهر منحصر به فرد و تکرار نشدنی آنها است. سطح این میزها را از یک برش و یا اسلب تنه درخت ساخته اند. اما جذابیت این میز تنها این موضوع نیست، همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، چوبی که برای ساخت این میز استفاده شده است، بدون هیچ گونه دخالت انسانی ساخته شده است.

  میز مدیریت روستیک یک انتخاب عالی برای اتاق کار شما است در این تصویر یک نمونه میز مدیریت روستیک را مشاهده میکنید   اگر قصد خرید میز مدیریت خاص را دارید، ما به شما خرید میز مدیریت روستیک را پیشنهاد می‌کنیم.

میزهای روستیک از مقاومت بالایی برخوردار هستند و با هر سبک دکوراسیون داخلی از جمله کلاسیک، مدرن، مینیمال، صنعتی و غیره همخوانی دارد.

جدیدترین مدل های میز مدیریت چوب و فلز

یکی دیگر از جدیدترین مدل های میز مدیریت میزهای چوب و فلز هستند که ظاهر فوق العاده جذابی دارند. این میزها از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به میزهای روستیک دارند. یکی از ویژگی‌های ممتایز کننده این میزها، پایه‌های فلزی و مستحکم آنها است. جنس این پایه های از آهن است که با یک روکش ضد خش، ضد آب و ضد لک پوشیده شده است و به رنگ مشکی مات است.

جنس این پایه های از آهن است که با یک روکش ضد خش، ضد آب و ضد لک پوشیده شده است شما در این تصویر یک نمونه میز مدیریت چوب و فلز را مشاهده میکنید   این میزها از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به میزهای روستیک دارند.    

میزهای مدیریت چوب و فلز برای هر سبک دکوارسیون داخلی مناسب است و می‌توانید از آنها برای تمامی فضاهای بزرگ، کوچک، مربع و یا مستطیلی استفاده کنید. اگر به این سبک از میزهای مدیریتی علاقه مند شدید، می‌توانید نمونه‌های بیشتری از آنها را در ادامه مشاهده و بررسی کنید. 

جدیدترین مدل های میز مدیریت چوب و رزین

  میز مدیریتی چوب و رزین یکی دیگر از جدیدترین مدل های میز مدیریت است که در دسته بندی میزهای ترکیبی قرار دارد. زیرا این میز از ترکیب دو ماده رزین اپوکسی و اسلب چوب ساخته اند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این میز از ظاهر خیره کننده‌ای برخوردار است. میزهای مدیریتی چوب و رزین برای هر نوع دکوراسیونی مناسب هستند و ظاهر و نمای لوکسی به اتاق کاری شما می‌بخشند. تنوعی که در رنگ‌ بندی رزین و طرح‌های اسلب های چوب‌ در این مدل از میزها وجود دارد، باعث شده است تا همیشه برای هر سلیقه‌ای یک گزینه مناسب وجود داشته باشد.

    میز مدیریتی چوب و رزین یکی دیگر از جدیدترین مدل های میز مدیریت است

جدیدترین مدل های میز مدیریت سنگی

یکی دیگر از انواع میزهای مدیریتی جدید و لوکس، میزهای اداری سنگی هستند. شاید محبوبیت این میزها، به اندازه میزهای چوبی نباشد، اما همانند آنها کارایی زیادی دارند و بسیار لوکس هستند. اگر زیاد طرفداران تغییر دکوراسیون مداوم نیستید و قصد دارید در یک مکان برای مدت طولانی بمانید، این نوع از جدیدترین مدل های میز مدیریت می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. هر چند که با پیشرفت فناوری توانسته‌اند این مدل میز را با کمترین وزن تولید کنند، اما باز هم سنگین هستند و جابه‌جایی آنها دشوار است. ناگفته نماند که این میزها از مقاومت بالایی برخوردار هستند و طول عمر بالایی نیز دارند. در ادامه چند نمونه از این میزها را مشاهده می‌کنید.   یکی دیگر از انواع میزهای مدیریتی جدید و لوکس، میزهای اداری سنگی هستند

ویژگی‌های یک میز مدیریت چیست؟

زمانی که برای خرید میز مدیریت اقدام می‌کنید باید از قبل مشخص کنید که چه توقعاتی از آن دارید. بدین منظور در این بخش ما به مرور ویژگی‌های یک میز مدیریت استاندارد می‌پردازیم تا با بررسی آنها بتوانید راحت تر درباره خرید میز خودتان تصمیم بگیرید.

  • میزهای مدیریت به طور کلی نسبت به میزهای کارمندان، ابعاد بزرگتری دارند.
  • انتخاب رنگ مناسب برای میز در جذابیت آن تاثیر دارد و بهتر است رنگ‌های تیره تر را انتخاب کنید زیرا تاثیر گذار تر هستند.
  • بهتر است میز مدیریت با میزهای کارمندان از نظر ظاهری متفاوت و خاص باشد.
  • برای میزهای مدیریت روستیک و یا چوب و فلز بهتر است یک محافظ نیز تهیه کنید تا طول عمر

در بین جدیدترین مدل های میز مدیریت ما خرید میز مدیریت مدرن فلزی  (میز مدیریت چوب و فلز) و میز مدیریت چوب و رزین را توصیه می‌کنیم. زیرا علاوه بر ظاهر فوق العاده خاصی، کارایی زیادی دارند و بسیار مقاوم هستند. ما در این مقاله تلاش کردیم تا با معرفی جدیدترین مدل های میز مدیریت به شما در تصمیم گیری اسان تر کمک کنیم تا با شناخت انواع آنها، بهترین گزینه که متناسب با فضای کاریتان نیز هست را انتخاب کنید. امیدواریم که از این مقاله لذت برده باشید و برایتان مفید بوده باشد.

پست های مرتبط
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

برای خرید میز ناهارخوری به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

مدت‌هاست که میز ناهارخوری به عنوان یک کالای لوکس در اتاق  پذیرایی شناخته نمی‌شود. در حال حاضر، برای هر اندازه خانه، از بزرگ تا کوچک، حتماً جایی برای یک میز ناهارخوری در نظر گرفته می‌شود. به‌عبارت دیگر، به‌نظر می‌آید که آشپزخانه‌های امروزی بدون میز ناهارخوری تکمیل نشده‌اند. استفاده از میز ناهارخوری علاوه بر افزایش جلوه زیبایی، به سلامتی فیزیکی نیز کمک می‌کند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

هنگام خرید سرویس خواب به چه نکاتی توجه کنیم؟

در زندگی روزمره، کیفیت خواب از اهمیت فراوان برخوردار است و انتخاب صحیح سرویس خواب نقش بسیار مهمی در این قضیه دارد. در این راهنما، به مواردی که باید در نظر گرفته شود تا خرید سرویس خواب به یک تجربه راحت و کارآمد تبدیل شود، می‌پردازیم.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

نکات قبل از خرید میز ناهار خوری

انتخاب و خرید میز ناهارخوری به عنوان یک عنصر بسیار حائز اهمیت در دکوراسیون داخلی همواره مورد توجه و ارزیابی متخصصان حوزه چیدمان منزل و دکوراسیون داخلی بوده است. این متخصصان سعی دارند راهنمایی‌های کاربردی و ساده را به اشتراک بگذارند تا افراد بتوانند به راحتی و با اطمینان خریدهای خود را انجام دهند و از کالاهای با کیفیت و مناسب برخوردار شوند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید