جدیدترین مدل های میز تلویزیون

امتیاز دهید
2.5
زمان مطالعه این مقاله : دقیقه
اشتراک گذاری در

جدیدترین مدل های میز تلویزیون چوب طبیعی با طراحی های ساده و مینیمالیستی، فضایی گرم و دنج در اتاق نشیمن ایجاد می کنند. این میزها معمولاً از چوب هایی مانند گردو، بلوط و راش ساخته می شوند و در رنگ های طبیعی مانند قهوه ای تیره یا روشن موجود هستند. یکی از ویژگی های جدیدترین مدل های میز تلویزیون چوب طبیعی، استفاده از خطوط ساده و اشکال هندسی است. این ویژگی ها به میز تلویزیون ظاهری مدرن و امروزی می بخشد.همچنین، جدیدترین مدل های میز تلویزیون چوب طبیعی معمولاً دارای قفسه ها یا کشوهایی برای نگهداری وسایل هستند. این قفسه ها و کشوها می توانند به مرتب نگه داشتن وسایل کمک کنند.

در هنگام انتخاب جدیدترین مدل های میز تلویزیون چوب طبیعی باید به اندازه اتاق نشیمن، اندازه تلویزیون و سبک دکوراسیون اتاق نشیمن توجه کنید.در ادامه به برخی از ایده های طراحی دکوراسیون با جدیدترین مدل های میز تلویزیون چوب طبیعی اشاره می کنیم:

استفاده از میز تلویزیون چوب طبیعی به عنوان نقطه کانونی

می توانید از میز تلویزیون چوب طبیعی به عنوان نقطه کانونی در اتاق نشیمن استفاده کنید. برای این کار، می توانید از میز تلویزیونی با طراحی خاص و منحصر به فرد استفاده کنید. همچنین، می توانید از وسایل دکوری مانند تابلوها، مجسمه ها و گلدان ها برای تزئین اطراف میز تلویزیون استفاده کنید.

استفاده از میز تلویزیون چوب طبیعی در کنار مبلمان چوبی

اگر مبلمان اتاق نشیمن شما از جنس چوب است، می توانید از میز تلویزیون چوب طبیعی برای ایجاد هماهنگی بین مبلمان و میز تلویزیون استفاده کنید.

استفاده از میز تلویزیون چوب طبیعی در کنار مبلمان مدرن

میز تلویزیون چوب طبیعی می تواند با مبلمان مدرن نیز هماهنگی ایجاد کند. برای این کار، می توانید از میز تلویزیونی با طراحی ساده و مینیمالیستی استفاده کنید.

با رعایت نکات و ایده های ذکر شده می توانید دکوراسیون اتاق نشیمن خود را با جدیدترین مدل های میز تلویزیون چوب طبیعی زیبا و دلنشین کنید.اگر به دنبال جدیدترین مدل های میز تلویزیون هستید این مقاله برای شما است. ما در این مقاله 15 نمونه‌ی جذاب از میزهای تلویزیون را خدمت شما عزیزان معرفی کردیم تا بتوانید آنها را بررسی کنید و برای خرید آنها بهتر تصمیم بگیرید. برخی از میزهایی که در این مقاله معرفی می‌شوند عبارت‌اند از:

  • میز تلویزیون روستیک
  • میز تلویزیون چوب و رزین
  • میز تلویزیون چوب و فلز
  • میز تلویزیون مدرن

برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع این میزها و دیدن نمونه‌های آنها تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی جدیدترین مدل های میز تلویزیون

انتخاب یک میز تلویزیون جدید کار دشواری نیست، اما از آنجایی که تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون منزل شما دارد، نیازمند دقت و حساسیت زیادی است. میز تلویزیون یکی از المان‌های اصلی در اتاق نشیمن است و می‌توان گفت باتوجه به نوع چیدمان مبلمان‌ها مرکز توجه نیز هست. زیرا اغلب ما مبلمان را به گونه‌ای می‌چینیم که کاملا به تلویزیون اشراف داشته باشیم بنابراین، این میز در معرض دید قرار دارد. با انتخاب یکی از جدیدترین مدل های میز تلویزیون که در ادامه خدمتتان معرفی می‌کنیم، می‌توانید نمای دکوراسیون منزلتان را لوکس تر و شیک تر و تاثیرگذارتر کنید.

میز تلویزیون کلاسیک

یکی از انواع مدل‌های میز تلویزیون، میزهای کلاسیک هستند که طرفداران زیادی نیز دارند. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، این مدل از این میز‌ها ظاهر بسیار زیبا و جزئیات زیادی دارند. یکی از برجسته ترین ویژگی‌های این میزها این است که جنس آنها چوبی است و دارای منبت کاری هستند. پر طرفدارترین رنگ‌های میز تلویزیون کلاسیک، رنگ‌های گردویی، قهوه‌ای تیره و یا سفید هستند. در برخی این میزها هاله رنگی طلایی نیز به چشم می‌خورد که نمای خاصی به میز می‌دهد. اما این سبک از میزها را نمی‌توانید با استایل‌های دکوراسیون مختلفی ست کنید و بهترین گزینه برای آنها، سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک است.

پر طرفدارترین رنگ‌های میز تلویزیون کلاسیک، رنگ‌های گردویی، قهوه‌ای تیره و یا سفید هستند. یکی از انواع مدل‌های میز تلویزیون، میزهای کلاسیک هستند که طرفداران زیادی نیز دارند.

میز تلویزیون مدرن

یکی از جدیدترین مدل های میز تلویزیون میزهای مدرن هستند که ظاهر فوق العاده جذابی دارند. این میزها یک گزینه عالی برای افرادی است به دنبال سادگی و کمترین جزئیات هستند. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، این مدل از میزهای تلویزیون جزئیات تزئینی ندارند و خیلی ساده، مختصر و کاربردی هستند. این میزها را می‌توانید در دو مدل دیواری و پایه دار تهیه کنید. ساختار و طرح میز تلویزیون مدرن از بدنه آن گرفته تا پایه‌ها و کشوها همگی ساده هستند. از این رو با سبک‌های دکوراسیون داخلی مدرن و مینیمال همخوانی زیادی دارند. در طراحی این میزها اغلب یک طبقه ساده و یا یک الی دو کشو نیز مشاهده می‌کنید. جنس این میزها اغلب چوبی است اما نمونه‌های سنگی از این میزها نیز وجود دارد که در انتهای این مقاله به معرفی آنها به صورت جداگانه نیز پرداخته‌ایم.

ساختار و طرح میز تلویزیون مدرن از بدنه آن گرفته تا پایه‌ها و کشوها همگی ساده هستند یکی از جدیدترین مدل های میز تلویزیون میزهای مدرن هستند که ظاهر فوق العاده جذابی دارند

جدیدترین مدل های میز تلویزیون چوبی

تا به اینجا هر دو مدل میز تلویزیونی که معرفی شده بود، چوبی بودند، اما دنیای میزهای چوبی اصلا محدود نیست و از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. در سال‌های اخیر سبک متفاوتی از میزهای تلویزیون چوبی به بازار معرفی شدند که توجه همگان را به خود جلب کردند. جدیدترین مدل های میز تلویزیون چوبی شامل سه گزینه بسیار لوکس و بی نظیر هستند که در ادامه هر کدام از آنها را به طور مفصل معرفی و بررسی می‌کنیم. ویژگی مشترک این میزها ظاهر منحصر به فرد و تکرار نشدنی آنها و مقاومت و استحکام بالای آنها است.

میز تلویزیون چوبی روستیک

میز تلویزیون چوبی روستیک یکی از جدیدترین مدل های میز تلویزیون است که در سال های اخیر وارد بازار شده است و طرفداران زیادی دارد. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، سطح این میزها را از یک اسلب کامل درخت می‌سازند. (اسلب درخت به یک برش طولی و یا عرضی از تنه درخت گفته می‌شود.) میزهای تلویزیون روستیک یک انتخاب عالی برای تکمیل دکوارسیون اتاق نشیمن منزل شما است. این مدل از میزها علاوه بر کاربردی بودن، از ظاهر فوق العاده لوکسی نیز برخوردار هستند که جذابیت دیزاین منزل شما را چندین برابر می‌کنند. یکی دیگر از جذابیت‌های این میزها این است که با هر سبک از دکوراسیون داخلی از جمله، کلاسیک، مدرن، مینیمال، روستیک، صنعتی و غیره همخوانی دارد. موضوعی که باید در رابطه با این میزها بدانید این است که اسلبی که برای ساخت میز استفاده می‌شود، بدونه هیچ گونه دخالت انسانی بکار گرفته می‌شود. به این معنی که تمامی انحناهای کناره‌های میز و تمامی طرح و نقش‌های سطح میز کاملا طبیعی و مختص درخت هستند. میز تلویزیون روستیک یکی از جدیدترین مدل های میز تلویزیون است که در سال های اخیر وارد بازار شده است میز تلویزیون روستیک با هر سبک از دکوراسیون داخلی از جمله، کلاسیک، مدرن، مینیمال، روستیک، صنعتی و غیره همخوانی دارد. میزهای تلویزیون روستیک یک انتخاب عالی برای تکمیل دکوارسیون اتاق نشیمن منزل شما است.    

میز تلویزیون چوبی  (چوب و فلز)

یکی دیگر از انواع جدیدترین مدل های میز تلویزیون میزهای چوب و فلزی هستند که جذابیت بسیار زیادی دارند. یکی از ویژگی‌های برجسته این میزها، پایه‌های فلزی آنها است که مقاومت و استحکام میز را چندین برابر می‌کند. جنس این پایه ها از آهن است که با یک پوشش ضد خش، ضد آب، ضد زنگ و ضد لک به رنگی مشکی مات پوشیده شده است. میزهای تلویزیون چوب و فلز برای هر سبک دکوراسیونی از جمله مدرن، کلاسیک، فانتزی، صنعتی، روستیک و غیره مناسب هستند. مخصوصا اگر در دیزاین منزلتان از ترکیب چوب و فلز استفاده کرده‌اید، این مدل میزها بهترین گزینه برای تکمیل آن دیزاین هستند. میز تلویزیون چوب و فلز را می‌توانید در ابعاد مختلفی تهیه کنید. از این جهت این میزها قابل استفاده برای تمامی خانه‌های بزرگ و کوچک با اتاق های نشیمن مربعی و یا مستطیلی هستند.

میز تلویزیون چوب و فلز را می‌توانید در ابعاد مختلفی تهیه کنید میزهای تلویزیون چوب و فلز برای هر سبک دکوراسیونی از جمله مدرن، کلاسیک، فانتزی، صنعتی، روستیک و غیره مناسب هستند یکی دیگر از انواع جدیدترین مدل های میز تلویزیون میزهای چوب و فلزی هستند که جذابیت بسیار زیادی دارند

میز تلویزیون چوب و رزین

یکی دیگر از انواع جدیدترین مدل های میز تلویزیون چوبی، میزهای تلویزیون چوب و رزین هستند که چندین نمونه از آنها را در ادامه مشاهده می‌کنید. این مدل از میزهای تلویزیون را در دسته بندی میزهای ترکیبی چوبی قرار می‌دهند زیرا از ترکیب دو عنصر متفاوت ساخته شده‌اند. این میزها علاوه بر داشتن اسلب‌های درخت، دارای ماده رزین اپوکسی نیز هستند. رزین اپوکسی یک ماده کاربردی تزئینی است که در ساخت این میز استفاده می‌شوند و درواقع علت اصلی تنوع این میزها است. میزهای تلویزیون چوب و رزین اغلب از یک و یا دو اسلب درخت ساخته می‌شوند اما بعضا از اسلب‌های بیشتر و کوچکتر نیز استفاده می‌کنند. یکی از جذابیت‌های این مدل از میزهای تلویزیون چوبی این است که رنگ رزین این میزها را می‌توانید با دیگر المان‌های اتاق نشیمن خود ست کنید. برای مثال می‌توانید آن را با مبلمان، پرده‌ها، فرش، کاغذ دیواری و یا پوسترهایی که برای بک گراند تلویزیون استفاده شده است ست کنید.

میزهای تلویزیون چوب و رزین را می‌توانید با مبلمان، پرده‌ها، فرش ها ست کنید. میزهای تلویزیون چوب و رزین اغلب از یک و یا دو اسلب درخت ساخته می‌شوند یکی دیگر از انواع جدیدترین مدل های میز تلویزیون چوبی، میزهای تلویزیون چوب و رزین هستند

جدیدترین مدل های میز تلویزیون سنگی

میزهای تلویزیون سنگی یکی دیگر از انواع جدیدترین مدل های میز تلویزیون هستند که در دسته بندی میزهای مدرن قرار دارند. در ادامه چند نمونه از این میزها را مشاهده می‌کنید. این میزها از مقاومت بالایی برخوردار هستند. از طرفی به دلیل دیزاین مدرنی که دارند از جزئیات کمی بهره مند هستند و ظاهر ساده‌ای دارند.

میزهای تلویزیون سنگی از مقاومت بالایی برخوردار هستند میزهای تلویزیون سنگی یکی دیگر از انواع جدیدترین مدل های میز تلویزیون هستند

قیمت جدیدترین مدل های میز تلویزیون

قیمت جدیدترین مدل های میز تلویزیون چوبی که در بالا معرفی شدند، به چند عامل بستگی دارند. اولین مورد که خودتان نیز احتمالا حدس زدید، ابعاد میز است. هر چه ابعاد یک میز تلویزیون بزرگتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می‌شود. اما عامل تاثیر گذار دوم، نوع و نژاد چوب بکار رفته در میزهای تلویزیون است. نژاد هر درخت متفاوت است و دارای یکسری ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد است. از این رو هر میزی که انتخاب می‌کنید، بسته به نوع نژادش از یک قیمت متفاوت برخوردار است. برای ساخت میزهای تلویزیون چوبی بالا مانند میزهای روستیک اغلب از چوب درختان گردو، چنار، عناب، بلوط و غیره استفاده می‌کنند. ما در این مقاله تلاش کردیم تا با معرفی و جمع آوری جدیدترین مدل های میز تلویزیون به شما در داشتن یک انتخاب مطمئن‌تر و تضمینی کمک کنیم. امیدواریم اطلاعاتی که در این مقاله گفته شد، مفید و کاربردی بوده باشد و از آن لذت برده باشید.

پست های مرتبط
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

برای خرید میز ناهارخوری به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

مدت‌هاست که میز ناهارخوری به عنوان یک کالای لوکس در اتاق  پذیرایی شناخته نمی‌شود. در حال حاضر، برای هر اندازه خانه، از بزرگ تا کوچک، حتماً جایی برای یک میز ناهارخوری در نظر گرفته می‌شود. به‌عبارت دیگر، به‌نظر می‌آید که آشپزخانه‌های امروزی بدون میز ناهارخوری تکمیل نشده‌اند. استفاده از میز ناهارخوری علاوه بر افزایش جلوه زیبایی، به سلامتی فیزیکی نیز کمک می‌کند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

هنگام خرید سرویس خواب به چه نکاتی توجه کنیم؟

در زندگی روزمره، کیفیت خواب از اهمیت فراوان برخوردار است و انتخاب صحیح سرویس خواب نقش بسیار مهمی در این قضیه دارد. در این راهنما، به مواردی که باید در نظر گرفته شود تا خرید سرویس خواب به یک تجربه راحت و کارآمد تبدیل شود، می‌پردازیم.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

نکات قبل از خرید میز ناهار خوری

انتخاب و خرید میز ناهارخوری به عنوان یک عنصر بسیار حائز اهمیت در دکوراسیون داخلی همواره مورد توجه و ارزیابی متخصصان حوزه چیدمان منزل و دکوراسیون داخلی بوده است. این متخصصان سعی دارند راهنمایی‌های کاربردی و ساده را به اشتراک بگذارند تا افراد بتوانند به راحتی و با اطمینان خریدهای خود را انجام دهند و از کالاهای با کیفیت و مناسب برخوردار شوند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید