انواع میز ناهار خوری چوبی مدرن برای خانه های شیک

امتیاز دهید
بدون رتبه
زمان مطالعه این مقاله : دقیقه
اشتراک گذاری در

انتخاب یک میز ناهار خوری چوبی مدرن شیک تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی منزل مدرن شما می‌گذارد. زیرا میز ناهار خوری یک وسیله کاربردی است و نقش پررنگی در بین دیگر لوازم منزل دارد. از این رو اگر شما نیز قصد تغییر دکوراسیون منزلتان را دارید و یا از استفاده کردن از لوازم قدیمی خود خسته شده‌اید و به دنبال طرح‌های جدید و متنوع هستید این مقاله برای شما است. مار در این مقاله قصد داریم تا مدل‌های مختلف و متنوعی از میز ناهار خوری چوبی مدرن را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید راحت‌تر برای خرید میز ناهار خوری مدرن چوبی تصمیم بگیرید. برخی از میزهایی که در این مقاله به معرفی و بررسی آنها می‌پردازیم عبارت‌اند از:

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این مدل میزها و دیدن نمونه‌های جذاب و متنوع آنها تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی انواع میز ناهار خوری چوبی مدرن

برای خرید میز ناهار خوری مدرن چوبی باید در ابتدا انواع آنها را بشناسید و از ویژگی‌های هر کدام از آنها آگاه باشید. به همین منظور تصمیم گرفتیم تا در بخش‌های بعدی هر کدام را به طور مفصل معرفی کنیم و نمونه‌هایی را نیز برای ایده گرفتن در اختیارتان قرار دهیم. قبل از اینکه به بررسی این میزهای ناهار خوری بپردازیم باید این مورد را در رابطه با میزهای چوبی بدانید که طول عمر هر مدل میز با نوع دیگر متفاوت است. به این دلیل که هر کدام را از یک نوع چوب می‌سازند و هر چوب استقامت و طول مختلفی دارد. بهترین نوع چوب برای میز ناهار خوری موارد زیر هستند:

  • چوب راش
  • چوب ملچ
  • چوب درخت بلوط
  • چوب درخت گردو
  • چوب درخت چنار
  • چوب درخت سنجد
  • چوب درخت توسکا
  • چوب درخت عناب سرخ
  • چوب درخت کاج

میز ناهار خوری مدرن چوبی ساده

میز ناهار خوری چوبی مدرن ساده رایج ترین نوع میز ناهار خوری است که طرفداران زیادی دارد. این سبک از میزهای که نمونه‌های مختلفی از آنها را در زیر مشاهده می‌کنید، برای هر سبک دکوراسیون داخلی منزل مناسب است. اگر قصد خرید میز ناهار خوری مدرن چوبی را دارید ما به شما رنگ‌های گرم چوب را توصیه می‌کنیم. رنگ‌های تیره‌تر جذاب‌تر و لوکس‌تر هستند. البته که این موضوع کاملا سلیقه‌ای است و بستگی به نوع دکوراسیون منزلتان دارد. اما تجربه نشان داده که میزهای تیره‌تر جلوه خاصی به دکور می‌بخشند.

در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری مدرن چوبی ساده گرد را مشاهده میکنید میز ناهار خوری چوبی رنگ روشن فضای خانه را بزرگ تر نشان میدهد میزهای چوبی برای هر سبک دکوراسیون داخلی مناسب هستند میزهای ناهار خوری چوبی حس ارامش و صمیمیت را در فضا ایجاد میکنند رنگ تیره این میز ناهار خوری بسیار زیرا و جذاب است میز های ناهار خوری مستطیل شمل بسیار کاربردی تر از دیگر انواع هستند میز ناهار خوری چوبی رنگ روشن فضای خانه را بزرگ تر نشان میدهد میزهای چوبی برای هر سبک دکوراسیون داخلی مناسب هستند رنگ تیره این میز ناهار خوری بسیار زیرا و جذاب است میزهای ناهار خوری چوبی حس ارامش و صمیمیت را در فضا ایجاد میکنند میز های ناهار خوری مستطیل شمل بسیار کاربردی تر از دیگر انواع هستند در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری مدرن چوبی ساده را مشاهده میکنید

میز ناهار خوری چوبی مدرن با ام دی اف

میز های ناهار خوری ساخته شده با ام دی اف از گذشته‌های دور در بازار عرضه می‌شده اما در سال‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و متدهای طراحی میز ناهار خوری، این میزها متنوع‌تر شدند. چندین نمونه از این میزها را در ادامه مشاهده می‌کنید. در این تصویر ی مدل میز ناهار خوری چوبی مدرن با ام دی اف را مشاهده میکنید میزهای ناهار خوری ساخته شده با ام دی اف از طول عمر نسبتا خوبی برخوردار هستند یکی از مدل های میز ناهار خوری چوبی مدرن میزهای ساخته شده با ام دی اف است در این تصویر یک میز ام دی اف با پایه های کوچک و جمع و جور را مشاهده میکنید میز ناهار خوری چوبی مدرن با ام دی اف میزهای ناهار خوری ام دی اف از تنوع بالایی برخودار هستند میزهایی با رنگ روشن به بزرگ تر دیده شدن فضا کمک میکنند در این تصویر یک میز ام دی اف با پایه های کوچک و جمع و جور را مشاهده میکنید میزهای ناهار خوری ساخته شده با ام دی اف از طول عمر نسبتا خوبی برخوردار هستند یکی از مدل های میز ناهار خوری چوبی مدرن میزهای ساخته شده با ام دی اف است در این تصیور یک میز ام دی اف کشویی را مشاهده میکنید میز ناهار خوری چوبی مدرن با ام دی اف میزهای ناهار خوری ام دی اف از تنوع بالایی برخودار هستند در این تصویر یک میز ام دی اف با پایه های کوچک و جمع و جور را مشاهده میکنید میزهایی با رنگ روشن به بزرگ تر دیده شدن فضا کمک میکنند میزهای ناهار خوری ساخته شده با ام دی اف از طول عمر نسبتا خوبی برخوردار هستند

همانطور که در تصاویر بالا دیدید میز ناهار خوری مدرن چوبی که با ام دی اف ساخته می‌شود بسیار لوکس و جذاب است. همچنین نسبت به گذشته بسیار متنوع‌تر و خلاقانه‌تر شدند. این مدل میزهای ناهار خوری با هر سبک دکوراسیون داخلی همخوانی و سازگاری دارند حتی سبک سنتی.

میز ناهار خوری مدرن چوبی روستیک

میز ناهار خوری روستیک یک میز ناهار خوری به شدت لوکس و خاص است. این میزها هر نگاهی را به خود خیره می‌کنند زیرا سبک بسیار متفاوتی دارند. به نظر من هر شخصی باید یک میز ناهار خوری مدرن چوبی روستیک در اتاق پذیرایی خودش داشته باشد. به این میزها که در زیر برایتان قرار داده‌ایم نگاهی بیاندازید تا به خوبی متوجه منحصر به فرد بودن این میزها شوید.

میز ناهار خوری روستیک یک انتخاب عالی برای پذیرایی شما است از میز ناهار خوری روستیک هم میتوانید در فضا منزل و هم فضای بیرون استفاده کنید میزهای ناهار خوری روستیک دارای تنوع بالایی هستند و پاسخگوی هر سلیه ای هستند طول عمر میز ناهار خوری روستیک بسیار زیاد است و برای متد طولانی میتوانید از آن استفاده کنید میزهای ناهار خوری روستیک دارای ظاهر خاص و منحصر به فرد هستند در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری مدرن چوبی روستیک را شاهده میکنید میز ناهار خوری روستیک یک انتخاب عالی برای پذیرایی شما است از میز ناهار خوری روستیک هم میتوانید در فضا منزل و هم فضای بیرون استفاده کنید میزهای ناهار خوری روستیک دارای تنوع بالایی هستند و پاسخگوی هر سلیه ای هستند طول عمر میز ناهار خوری روستیک بسیار زیاد است و برای متد طولانی میتوانید از آن استفاده کنید میزهای ناهار خوری روستیک دارای ظاهر خاص و منحصر به فرد هستند در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری مدرن چوبی روستیک را شاهده میکنید

طراحان برای ساخت این میزهای ناهار خوری از اسلب و یا همان برش‌های طول و عرضی تنه درختان استفاده می‌کنند. آنها بدون اینکه این اسلب‌ها را تغییر بدهند برای ساخت میز بکار می‌برند. همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، انحناها، رنگ‌ها، نقش و نگارها و خطوط درختان کاملا دست نخورده و طبیعی باقی مانده‌اند. تنها کاری که سازندگان این میز ناهار خوری چوبی مدرن انجام می‌دهند این است که سطح آن را صاف برش می‌دهند و صیقلی می‌کنند تا مصرف کنندگان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و لوازم خود را بر روی آن قرار دهند. ناگفته نماند که این مدل میزهای ناهار خوری با هر سبک دکوراسیون داخلی همخوانی دارند و بسیار زیاد هستند.

میز ناهار خوری چوبی مدرن ترکیبی | میز ناهار خوری چوب و رزین

در این بخش به معرفی یک سبک نوین از میز و صندلی ناهار خوری یعنی معرفی میز ناهار خوری چوب و رزین می‌پردازیم. اگر به دنبال یک میز ناهار خوری چوبی مدرن هستید که با هر سبک دکوراسیون داخلی اعم از، مینیمال، مدرن، سنتی، صنعتی و غیره هارمونی داشته باشد ما این مدل میز را به شما عزیزان توصیه می‌کنیم. همانطور که در تصاویر زیر نمونه‌های جذابی از این میزهای ناهار خوری منحصر به فرد را مشاهده می‌کنید، به تنوع آنها نیز دقت کنید. ترکیب رزین اپوکسی با اسلب‌ تنه درختان تنوع بسیار بالایی را به خریداران داده است.  

میز ناهار خوری چوب و رزین یک انتخاب عالی برای آشپطخانه شما است میز ناهار خوری چوب و رزین یک انتخاب عالی برای اتاق پذیرایی شما است میز ناهار خوری چوب و رزین از طول عمر بالایی برخوردار است در این تصویر یک میز ناهار خوری چوب و رزین را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز ناهار خوری چوب و رزین مستطیل شمل مشاهده میکنید میز ناهار خوری چوب و رزین یک انتخاب عالی برای میز فضای باز است میز ناهار خوری چوب و رزین یک انتخاب عالی برای آشپطخانه شما است میز ناهار خوری چوب و رزین یک انتخاب عالی برای اتاق پذیرایی شما است میز ناهار خوری چوب و رزین از طول عمر بالایی برخوردار است در این تصویر یک میز ناهار خوری چوب و رزین را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز ناهار خوری چوب و رزین مستطیل شمل مشاهده میکنید میز ناهار خوری چوب و رزین یک انتخاب عالی برای میز فضای باز است میز ناهار خوری چوب و رزین یک انتخاب عالی برای آشپطخانه شما است میز ناهار خوری چوب و رزین یک انتخاب عالی برای اتاق پذیرایی شما است میز ناهار خوری چوب و رزین از طول عمر بالایی برخوردار است میز ناهار خوری چوب و رزین یک انتخاب عالی برای میز فضای باز است در این تصویر یک میز ناهار خوری چوب و رزین را مشاهده میکنید

یک نکته بسیار جذاب در مورد خرید میز ناهار خوری چوب و رزین وجود دارد آن هم این است که این میزها را به راحتی می‌توانید با دیگر عوامل اتاق پذیرایی خود ست کنید. رزینی که برای ساخت این میزها مورد استفاده قرار می‌گیرند دارای رنگ‌های متنوعی است. شما می‌توانید این رنگ‌ها را با مبلمان، فرش‌ها و حتی پرده‌ها نیز ست کنید.

میز ناهار خوری چوبی مدرن با شیشه

یکی دیگر از مدل‌های جذاب میز ناهار خوری چوبی مدرن میزهای ترکیبی چوب و شیشه هستند. در ادامه چندین نمونه از این میزها جذاب را برایتان قرار داده‌ایم تا ایده بگیرید. در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری چوبی مدرن با شیشه را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری چوبی مدرن با شیشه را میبینید میز ناهار خوری چوبی مدرن با شیشه که در این تصویر میبینید بسیار خلاقانه و لوکس است میز ناهار خوری چوبی مدرن با شیشه که در این تصویر میبینید بسیار خلاقانه و لوکس است میز ناهار خوری شیشه ای گرد برای فضاهای کوچک انتخاب عالی است در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری چوبی مدرن با شیشه را مشاهده میکنید این میز ناهار خوری شیشه ایی دارای پایه های جذابی است در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری چوبی مدرن با شیشه را میبینید میز ناهار خوری چوبی مدرن با شیشه که در این تصویر میبینید بسیار خلاقانه و لوکس است میز ناهار خوری شیشه ای گرد برای فضاهای کوچک انتخاب عالی است این میز ناهار خوری شیشه ایی دارای پایه های جذابی است

میز ناهار خوری چوبی مدرن ترکیبی | میز ناهار خوری چوب و فلز

اگر دقت کرده باشید نتیجه ترکیب چوب و فلز در دکوراسیون منزل بسیار شیک و لوکس می‌شود. از این رو اگر قصد خرید یک میز ناهار خوری مدرن چوبی خاص و متفاوت را دارید، ما به شما خرید میز چوب و فلز را توصیه می‌کنیم. در ادامه نمونه‌های جذابی از این میزهای چوبی را مشاهده می‌کنید.

میز ناهار خوری چوب و فلز دارای ظاهر خاص و منحصر به فرد است میز ناهار خوری چوب و فلز دارای طول عمر بالایی است در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری چوب و فلز را مشاهده میکنید میز ناهار خوری چوب و فلز دارای پایه های قوی مقاوم است میز ناهار خوری چوب و فلز دارای تنوع بالایی است و بسیار زیبا است میز ناهار خوری چوب و فلز یک انتخاب عالی برای منزل شما است میز ناهار خوری چوب و فلز دارای ظاهر خاص و منحصر به فرد است میز ناهار خوری چوب و فلز دارای طول عمر بالایی است در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری چوب و فلز را مشاهده میکنید

میزهای ناهار خوری چوب و فلز از طول عمر بالایی برخوردار می‌باشند. زیرا پایه‌های آنها از فلز آهن ساخته شده است که بسیار مقاوم است. همچنین این پایه‌ها با یک پوشش ضد آب، ضد زنگ، ضد خط و خش پوشیده شده است. در نهایت استفاده کردن از اسلب‌های طبیعی درختان و رنگ مات پایه‌های آن در زیبایی فضا تاثیر زیادی می‌گذارد. اگر به این سبک از میزهای ناهار خوری چوبی علاقه مند شدید، ما در ادامه نمونه‌های جذاب بیشتری را برای بررسی در اختیارتان قرار دادیم، امیدواریم که لذت ببرید. 

میز ناهار خوری مدرن چوبی و سنگی

میز ناهار خوری مدرن چوبی و سنگی یک مدل خاص و جذاب دیگر از میزهای ناهار خوری چوبی هستند که در این بخش نمونه‌هایی از آنها را مشاهده می‌کنید. این مدل میز ناهار خوری چوبی مدرن از طول عمر بالایی برخوردار است. همچنین با توجه به نوع چوب و سنگ بکار رفته در ساخت میز، هر کدام از قیمت‌های مختلفی برخودار هستند. اما در مقایسه با میزهای چوبی و شیشه‌ای کمی گران قیمت‌تر هستند. در تصاویر نمونه‌های زیبا و لوکسی از این سبک میزها را مشاهده می‌کنید. میز ناهار خوری مدرن چوبی و سنگی مناسب برای هر سبک دکوراسیون داخلی است میز ناهار خوری مدرن چوبی و سنگی یک انتخاب عالی برای منزل شما است در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری مدرن چوبی و سنگی لوکس را مشاهده میکنید میزهای ناهار خوری سنگی مستطیلی شکل بسیار کاربردی تر از دیگر مدل ها هستند میز ناهار خوری مدرن چوبی و سنگی دارای طول عمر بالایی است در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری مدرن چوبی و سنگی را مشاهده میکنید میز ناهار خوری مدرن چوبی و سنگی مناسب برای هر سبک دکوراسیون داخلی است میز ناهار خوری مدرن چوبی و سنگی یک انتخاب عالی برای منزل شما است در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری مدرن چوبی و سنگی لوکس را مشاهده میکنید میزهای ناهار خوری سنگی مستطیلی شکل بسیار کاربردی تر از دیگر مدل ها هستند میز ناهار خوری مدرن چوبی و سنگی دارای طول عمر بالایی است در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری مدرن چوبی و سنگی را مشاهده میکنید میز ناهار خوری مدرن چوبی و سنگی مناسب برای هر سبک دکوراسیون داخلی است میز ناهار خوری مدرن چوبی و سنگی یک انتخاب عالی برای منزل شما است در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری مدرن چوبی و سنگی لوکس را مشاهده میکنید میزهای ناهار خوری سنگی مستطیلی شکل بسیار کاربردی تر از دیگر مدل ها هستند میز ناهار خوری مدرن چوبی و سنگی دارای طول عمر بالایی است در این تصویر یک مدل میز ناهار خوری مدرن چوبی و سنگی را مشاهده میکنید

جمع بندی

ما در این مقاله تلاش کردیم تا با معرفی و بررسی انواع میز ناهار خوری چوبی مدرن و صفحه کانتر به شما کمک کنیم تا ایده بگیرید و خرید راحت‌تری را تجربه کنید. لازم به ذکر است که تمامی مدل‌هایی که بخش میز ناهار خوری چوب و فلز مشاهده کردید موجود هستند و اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر برای خرید آن هستید، ما به شما زیست استودیو را معرفی می‌کنیم. زیست استویو یک تولیدی با سابقه درخشان است که برای هر سلیقه‌ای یک میز ناهار خوری مدرن چوبی منحصر به فرد طراحی می‌کند. امیدواریم که از این مطلب نیز لذت برده باشید و برایتان مفید بوده باشد.  

پست های مرتبط
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

برای خرید میز ناهارخوری به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

مدت‌هاست که میز ناهارخوری به عنوان یک کالای لوکس در اتاق  پذیرایی شناخته نمی‌شود. در حال حاضر، برای هر اندازه خانه، از بزرگ تا کوچک، حتماً جایی برای یک میز ناهارخوری در نظر گرفته می‌شود. به‌عبارت دیگر، به‌نظر می‌آید که آشپزخانه‌های امروزی بدون میز ناهارخوری تکمیل نشده‌اند. استفاده از میز ناهارخوری علاوه بر افزایش جلوه زیبایی، به سلامتی فیزیکی نیز کمک می‌کند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

هنگام خرید سرویس خواب به چه نکاتی توجه کنیم؟

در زندگی روزمره، کیفیت خواب از اهمیت فراوان برخوردار است و انتخاب صحیح سرویس خواب نقش بسیار مهمی در این قضیه دارد. در این راهنما، به مواردی که باید در نظر گرفته شود تا خرید سرویس خواب به یک تجربه راحت و کارآمد تبدیل شود، می‌پردازیم.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

نکات قبل از خرید میز ناهار خوری

انتخاب و خرید میز ناهارخوری به عنوان یک عنصر بسیار حائز اهمیت در دکوراسیون داخلی همواره مورد توجه و ارزیابی متخصصان حوزه چیدمان منزل و دکوراسیون داخلی بوده است. این متخصصان سعی دارند راهنمایی‌های کاربردی و ساده را به اشتراک بگذارند تا افراد بتوانند به راحتی و با اطمینان خریدهای خود را انجام دهند و از کالاهای با کیفیت و مناسب برخوردار شوند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید