انواع میز ناهار خوری طرح چوب - زیست استودیو

امتیاز دهید
بدون رتبه
زمان مطالعه این مقاله : دقیقه
اشتراک گذاری در

میز ناهار خوری طرح چوب ظاهر بسیار زیبا و خیره کننده‌ای دارد و یک انتخاب عالی برای دکوراسیون داخلی منزل مدرن شما است. اگر قصد خرید میز ناهار خوری جدیدی را دارید و یا مایل هستید تا دکوراسیون منزلتان را تغییر دهید قطعا یک نمونه از این میزهای ناهار خوری را نیاز خواهید داشت. می‌دانید که میزهای ناهار خوری نقش پر رنگی را در بین دیگر المان‌ها و لوازم منزلتان دارند. بنابراین انتخاب یک میز ناهار خوری لوکس می‌تواند تاثیرات زیادی در زیبایی ظاهر دکوراسیون شما بگذارد. از این رو در این مقاله قصد داریم تا انواع میز ناهار خوری طرح چوب را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید برای تهیه میز ناهار خوری ایده بگیرید و بهتر تصمیم بگیرید. میزهای ناهار خوری که در این مقاله مورد بررسی قرار می‌گیرند عبارت‌اند از:

  • میز ناهار خوری طرح چوب روستیک
  • میز ناهار خوری طرح چوب و فلز
  • میز ناهار خوری طرح چوب و رزین

این سه مدل میز ناهار خوری از جذاب‌ترین و جدید ترین نوع میزهای ناهار خوری هستند که در سال جدید ترند شدند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن بیش از 30 نمونه‌ جذاب از این میزهای ناهار خوری، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

میز ناهار خوری طرح چوب روستیک

میز ناهار خوری روستیک جز جذاب ترین میزهای ناهار خوری است که در سال 2022 بسیار محبوب و ترند شدند. این میزها را از برش‌های طولی و عرضی تنه درختان می‌سازند. همچنین در ساخت آنها هیچگونه دخالت انسانی وجود ندارد به همین علت است که بسیار منحصر به فرد و خاص هستند. درختان متفاوتی برای ساخت میزهای ناهار خوری روستیک مورد استفاده قرار می‌گیرند. محبوب ترین نژاد درختان برای تهیه میز ناهار خوری روستیک عبارت‌اند از: درخت چنار، درخت بلوط، درخت گردو و غیره. چوب این درختان گران قیمت، ارزشمند، زیبا و بسیار مقاوم هستند. اغلب این میزهای ناهار خوری چوبی جذاب را می‌توانید در مدل‌های زیر خریداری کنید.

  • میز ناهار خوری طرح چوب روستیک 4 نفره
  • میز ناهار خوری طرح چوب روستیک 6 نفره
  • میز ناهار خوری طرح چوب روستیک 8 نفره

در ادامه چندین نمونه از این میزهای ناهار خوری لوکس را مشاهده می‌کنید.

برای ساخت میز ناهار خوری چوبی روستیک از تنه درختان استفاده میشود میز ناهار خوری چوبی روستیک دارای ظاهر منحصر به فردی است میز ناهار خوری چوبی روستیک از استحکام بالایی برخودار است در این تصویر یک نمونه میز ناهار خوری طرح چوب روستیک مستطیلی شکل را مشاهده میکنید در این تصویر یک نمونه میز ناهار خوری طرح چوب روستیک را مشاهده میکنید میز ناهار خوری چوبی روستیک باهر سبک دکوراسیون داخلی همخوانی دارد برای ساخت میز ناهار خوری چوبی روستیک از تنه درختان استفاده میشود میز ناهار خوری چوبی روستیک دارای ظاهر منحصر به فردی است میز ناهار خوری چوبی روستیک از استحکام بالایی برخودار است در این تصویر یک نمونه میز ناهار خوری طرح چوب روستیک مستطیلی شکل را مشاهده میکنید در این تصویر یک نمونه میز ناهار خوری طرح چوب روستیک را مشاهده میکنید

ویژگی های میز ناهار خوری روستیک

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید این میزها از ظاهر فوق العاده‌ای برخوردار هستند. علاوه بر ظاهر زیبا و خیره کننده، دارای ویژگی‌های ممتاز زیر نیز هستند که عبارت‌اند از:

  • میز ناهار خوری روستیک دارای طرح‌های متنوعی است و برای هر سلیقه یک نمونه آماده وجود دارد.
  • این میزهای ناهار خوری جذاب با هر سبک از دکوراسیون داخلی منزل شما اعم از سبک کلاسیک، سبک مدرن، سبک مینیمال، سبک سنتی و غیره همخوانی دارد.
  • میز ناهار خوری چوبی روستیک از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است.
  • نقش و نگارهای موجود بر روی سطح میز کاملا طبیعی هستند و بدون ایجاد هیچ گونه تغییراتی هستند.
  • در بین میزهای ناهار خوری روستیک هیچ دو نمونه مشابهی وجود ندارد بنابراین یک انتخاب عالی برای افراد خاص پسند است.

میز ناهار خوری طرح چوب و فلز

اگر قصد تغییر دکوراسیون منزلتان را دارید و به دنبال طرح‌ها و ایده‌های نوینی برای انجام این کار هستید، ما به شما استفاده کردن از ترکیب چوب و فلز در دکوراسیون داخلی منزلتان را پیشنهاد می‌کنیم. استفاده کردن از ترکیب چوب و فلز درواقع یک حرکت جسورانه و خلاقانه است که ظاهر نهایی دکوراسیون منزلتان را به شکل شگفت آوری جذاب و زیبا می‌کند. یکی از راه‌هایی که می‌توانید از این ترکیب جذاب بهره ببرید، خرید میز ناهار خوری چوب و فلز است. میز ناهار خوری طرح چوب و فلز یک ظاهر خیره کننده و منحصر به فرد دارد به گونه‌ای توجه هر بیننده‌ای را به خودش جلب می‌کند. در ادامه چندین نمونه جذاب از این میزهای ناهار خوری جدید چوبی را مشاهده می‌کنید که بسیار لوکس و خاص هستند. میز ناهار خوری چوب و رزین دارای پایه های آهنی و مقلوم است که طول عمر آن را بیشتر میکند میز ناهار خوری چوب و رزین با هر سبک دکوراسیون داخلی همخوانی دارد میز ناهار خوری چوب و رزین یک انتخاب عالی برای منزل شما است در این تصویر یک نمونه میز ناهار خوری طرح چوب و فلز مستطیل شکل را مشاهده میکنید در این تصویر یک نمونه میز ناهار خوری طرح چوب و فلز را مشاهده میکنید میز ناهار خوری چوب و رزین دارای ظاهر لوکس و شیک است به همین دلیل یک انتخاب عالی برای منزل شما است میز ناهار خوری چوب و رزین دارای پایه های آهنی و مقلوم است که طول عمر آن را بیشتر میکند میز ناهار خوری چوب و رزین با هر سبک دکوراسیون داخلی همخوانی دارد میز ناهار خوری چوب و رزین یک انتخاب عالی برای منزل شما است در این تصویر یک نمونه میز ناهار خوری طرح چوب و فلز مستطیل شکل را مشاهده میکنید در این تصویر یک نمونه میز ناهار خوری طرح چوب و فلز را مشاهده میکنید

ویژگی های میز ناهار خوری چوب و فلز

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید میزهای ناهار خوری چوب و فلز از لحاظ ظاهری بسیار جذاب و خیره کننده هستند. در این شما را بیشتر با ویژگی‌های خاص و ممتاز این میزهای ناهار خوری چوبی لوکس اشنا می‌کنیم. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • میز ناهار خوری چوب و فلز بسیار مقاوم و مستحکم هستند به طوری که می‌توانید بر روی آنها بایستید.
  • میز ناهار خوری چوب و فلز دارای پایه های فلزی است که مقاومت و استقامت آن را افزایش می‌دهد.
  • جنس این پایه های فلزی از آهن بوده که با یک پوشش ضد آب، ضد خش، ضد لک و ضد زنگ پوشیده شده است.
  • رنگ پایه های میز ناهار خوری چوب و فلز به صورت مشکی مات بوده که زیبایی میز را چندین برابر می‌کند.
  • میز ناهار خری چوب و فلز از طول عمر بالایی برخودار است و از این رو یک خرید مقرون به صرفه محسوب می‌شود.
  • میز ناهار خوری چوب و فلز با هر سبک دکوراسون داخلی در منزل شما همخوانی دارد و سازگار می‌شود.
  • از میز ناهار خوری چوب و فلز می‌توانید علاوه بر پذیرایی، آشپزخانه، فضای باز و غیره در رستوران‌ها و کافی شاپ ها نیز استفاده کنید.

اگر به این سبک از میزهای ناهار خوری علاقه مند شدید و قصد خرید میز چوب و فلز را دارید، ما نمونه‌های بیشتری از این سبک میزها را در ادامه برایتان قرار دادیم تا بررسی کنید.

میز ناهار خوری طرح چوب و رزین

میز ناهار خوری چوب و رزین اپوکسی یکی دیگر از نمونه‌های میزهای چوبی جدید هستند که ظاهر فوق العاده‌ای دارند. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، این میزها را از ترکیب چوب طبیعی (تنه درختان) و رزین اپوکسی ساخته‌اند. میز ناهار خوری چوب و رزین دارای طول عمر طولانی است و از مقاومت بالایی برخوردار است میز ناهار خوری طرح چوب و رزین یک انتخاب عالی برای دکوراسیون منزل شما است در این تصویر یک نمونه میز ناهار خوری طرح چوب و رزین مستطیل شکل را مشاهده میکنید در این تصویر یک نمونه میز ناهار خوری طرح چوب و رزین لوکس را مشاهده میکنید در این تصویر یک نمونه میز ناهار خوری طرح چوب و رزین سبز رنگ را مشاهده میکنید در این تصویر یک نمونه میز ناهار خوری طرح چوب و رزین را مشاهده میکنید میز ناهار خوری چوب و رزین دارای طول عمر طولانی است و از مقاومت بالایی برخوردار است میز ناهار خوری طرح چوب و رزین یک انتخاب عالی برای دکوراسیون منزل شما است در این تصویر یک نمونه میز ناهار خوری طرح چوب و رزین مستطیل شکل را مشاهده میکنید در این تصویر یک نمونه میز ناهار خوری طرح چوب و رزین لوکس را مشاهده میکنید در این تصویر یک نمونه میز ناهار خوری طرح چوب و رزین سبز رنگ را مشاهده میکنید در این تصویر یک نمونه میز ناهار خوری طرح چوب و رزین را مشاهده میکنید

ویژگی های میز ناهار خوری چوب و رزین

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید میزهای ناهار خوری چوب و رزین بسیار جذاب و منحصر به فرد هستند. این علاوه بر این ظاهر خاص و متفاوتی که دارند، ویژگی‌های مهم و کاربردی نیز دارند که در ادامه برخی از آنها را خدمتتان عرض می‌کنیم. ویژگی‌های خاص و ممتاز میز ناهار خوری تمام چوب و رزین عبارت‌اند از:

  • میز ناهار خوری طرح چوب و رزین دارای تنوع به شدت بالایی است.
  • برای هر شخص و هر سلیقه‌ای یک میز ناهار خوری چوب و رزین وجود دارد.
  • میز ناهار خوری چوب و رزین با هر سبک دکوراسیون داخلی از جمله سبک‌های، مدرن، مینیمال، کلاسیک، صنعتی، سنتی، هنری و غیره همخوانی دارد.
  • این میز ناهار خوری را به راحتی می‌توانید با انواع لوازم حاضر در منزلتان ست کنید. برای مثال با پرده‌ها، با فرش پذیرایی، رنگ سرویس مبلمان و غیره.
  • میز ناهار خوری طرح چوب و رزین از مقاومت و استحکام بالایی برخودار است به همین دلیل دارای طول عمر بالایی نیز هست.
  • از این میز ناهار خوری می‌توانید در مکان‌های مختلفی از جمله رستوران ها و کافی شاپ ها نیز استفاده کنید.
  • میز ناهار خوری چوب رزین با توجه به ویژگی‌هایی که دار از قیمت مناسبی برخودار است و یک خرید مقرون به صرفه است.
  • پایه های میز ناهار خوری چوب رزین آهنی هستند و مقاومت این میز را افزایش می‌دهند.
  • رزینی که در ساخت این میز ناهار خوری استفاده شده است، از کیفیت بالایی برخودار است و جز رزین های ساخته شده توسط کشور کره هستند.
  • شما در ترکیب چوب و رزین هیچ گونه نقص و ایردی مانند بیرون زدگی، ناهموار بودن و حباب دار بودن را مشاهده نمی‌کنید.

جمع بندی

برای خرید میز ناهار خوری مدرن چوبی باید ابتدا انواع میزها و ویژگی‌های آنها را بشناسید. ویژگی مشابه انواع میز ناهار خوری طرح چوب که در بالا معرفی کردیم، استفاده کردن از تنه درختان و تغییر ندادن چوب آنها برای ساخت میز ناهار خوری بود. ظاهر خاص این میزها و طبیعی بودن نمای آنها علاوه بر زیباتر کردن دکوراسیون منزل شما، منتقل کنده حس ارامش نیز هستند. ما در این مقاله تلاش کردیم تا با معرفی انواع میز ناهار خوری طرح چوب به شما کنیم تا برای خرید میز ناهار خوری جدید برای منزل خود ایده بگیرید و بهترین گزینه‌ها را تهیه کنید. امیدواریم که از این مطلب نیز لذت برده باشید و برایتان مفید بوده باشد.  

پست های مرتبط
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

برای خرید میز ناهارخوری به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

مدت‌هاست که میز ناهارخوری به عنوان یک کالای لوکس در اتاق  پذیرایی شناخته نمی‌شود. در حال حاضر، برای هر اندازه خانه، از بزرگ تا کوچک، حتماً جایی برای یک میز ناهارخوری در نظر گرفته می‌شود. به‌عبارت دیگر، به‌نظر می‌آید که آشپزخانه‌های امروزی بدون میز ناهارخوری تکمیل نشده‌اند. استفاده از میز ناهارخوری علاوه بر افزایش جلوه زیبایی، به سلامتی فیزیکی نیز کمک می‌کند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

هنگام خرید سرویس خواب به چه نکاتی توجه کنیم؟

در زندگی روزمره، کیفیت خواب از اهمیت فراوان برخوردار است و انتخاب صحیح سرویس خواب نقش بسیار مهمی در این قضیه دارد. در این راهنما، به مواردی که باید در نظر گرفته شود تا خرید سرویس خواب به یک تجربه راحت و کارآمد تبدیل شود، می‌پردازیم.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

نکات قبل از خرید میز ناهار خوری

انتخاب و خرید میز ناهارخوری به عنوان یک عنصر بسیار حائز اهمیت در دکوراسیون داخلی همواره مورد توجه و ارزیابی متخصصان حوزه چیدمان منزل و دکوراسیون داخلی بوده است. این متخصصان سعی دارند راهنمایی‌های کاربردی و ساده را به اشتراک بگذارند تا افراد بتوانند به راحتی و با اطمینان خریدهای خود را انجام دهند و از کالاهای با کیفیت و مناسب برخوردار شوند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید