انواع میز صبحانه خوری مدرن و مناسب خانه های لوکس

امتیاز دهید
.7
زمان مطالعه این مقاله : دقیقه
اشتراک گذاری در

میز صبحانه خوری مدرن یکی از مهم ترین عناصر در دکوراسیون آشپزخانه مدرن است. میز صبحانه خوری مدرن باید علاوه بر زیبایی، راحت و جادار نیز باشد. همچنین، باید با سبک دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ باشد. میز صبحانه خوری مدرن معمولاً از موادی مانند چوب، فلز و شیشه ساخته می شود. میزهای صبحانه خوری چوبی فضایی گرم و دنج ایجاد می کنند. میزهای صبحانه خوری فلزی فضایی مدرن و امروزی ایجاد می کنند. میزهای صبحانه خوری شیشه ای فضایی لوکس و امروزی ایجاد می کنند. میز صبحانه خوری مدرن معمولاً به شکل مستطیل، مربع یا دایره ساخته می شود. میزهای صبحانه خوری مستطیل یا مربع فضای بیشتری برای نشستن فراهم می کنند. میزهای صبحانه خوری دایره فضایی جمع و جور و صمیمی ایجاد می کنند. در هنگام انتخاب میز صبحانه خوری مدرن باید به اندازه آشپزخانه، تعداد افراد خانواده و سبک دکوراسیون آشپزخانه توجه کنید.

خرید میز صبحانه خوری مدرن و شیک

میز صبحانه خوری مدرن را اغلب اوقات با نام‌های میز ناهار خوری دوم و یا میزهای عصرانه می‌شناسند. تفاوتی که میز صبحانه خوری مدرن با میزهای ناهار خوری دارد، در ابعاد و اندازه‌های آن ها است. به طور معمول ابعاد میز صبحانه خوری کوچکتر از میزهای ناهار خوری است. این میزها را می‌توانید در ابعاد دو نفره، چهار نفره، 6 نفره و غیره تهیه کنید. البته اگر فضای منزل شما بزرگ است می‌توانید از میزهای صبحانه بزرگتر نیز استفاده کنید و در این باره هیچ گونه محدودیتی ندارید. میز صبحانه خوری مدرن جایگاه و نفش مهمی در دکوراسیون منزل شما دارند.

شما می‌توانید میز صبحانه خوری مدرن خود را در آشپزخانه، اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن، بالکن، حیات و یا حتی در روف گاردن نیز قرار دهید. موضوعی که درباه این سبک میزها باید بدانید این است که، میز صبحانه خوری مدرن جایگاه و نفش مهمی در دکوراسیون منزل شما دارند. درواقع تاثیر زیادی بر دکوراسیون منزلتان می‌گذارند، از این رو باید میزی را انتخاب کنید که با سبک دکوراسیون شما متناسب باشد.

معرفی انواع میز صبحانه خوری مدرن

انواع مختلفی از میز صبحانه خوری مدرن چوبی وجود دارد که می‌توانید برای منزلتان تهیه کنید. اما اگر به دنبال جدید ترین و شیک ترین مدل‌ها هستید، ما 3 مدلی که در ادامه معرفی می‌شوند را توصیه می‌کنیم.

میز صبحانه خوری روستیک

میز صبحانه خوری مدرن روستیک یکی از جذاب ترین مدل‌های میز صبحانه است که در بازار موجود است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این مدل از میزهای صبحانه خوری ظاهر بسیار جذاب و منحصر به فردی دارند. این میزها با هر سبک از دکوراسیون داخلی همخوانی دارند.

میز صبحانه خوری مدرن روستیک یکی از جذاب ترین مدل‌های میز صبحانه است که در بازار موجود است. میز صبحانه خوری روستیک یک انتخاب عالی برای فضاهای باز است

قابل استفاده برای فضاهای کوچک و بزرگ هستند. حتی اگر فضای بازی دارید که برای آن به دنبال یک میز صبحانه برای گذراندن اوقاتی خوش را دارید، به شما توصیه می‌کنیم که این مدل میز را تهیه کنید.

میز صبحانه خوری چوب و رزین

میز صبحانه خوری مدرن چوب و رزین یکی دیگر از جدید ترین مدل‌های صبحانه است که ظاهر خیره کننده ای دارد. این میزها را از ترکیب دو عنصر چوب و رزین می‌ساند. رزین یک ماده کاربردی است که تنوع رنگی بالایی دارد. از این رو برای هر نوع سلیقه و هر نوع استایل دکوراسیونی یک میز موجود است.

میز صبحانه خوری مدرن چوب و رزین یکی دیگر از جدید ترین مدل‌های صبحانه است که ظاهر خیره کننده ای دارد.

صفحه کانتر این میزها از مقاومت بالایی برخوردار هستند و عمر طولانی دارند. چوبی که برای ساخت این میزها استفاده می‌شود به صورت خام و دست نخورده است. به همین دلیل نیز ظاهر منحصر به فردی دارد.

میز صبحانه خوری چوب و فلز

میز صبحانه خوری مدرن چوب و فلز یکی دیگر از انواع میزهای صبحانه ترکیبی است. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این میزها جلوه جذابی دارند به طوری که توجه هر بیننده‌ای را به خودشان جلب می‌کنند. میز صبحانه خوری مدرن چوب و فلز یک انتخاب عالی برای دکوراسیون منزل شما است میز صبحانه خوری مدرن چوب و فلز یکی دیگر از انواع میزهای صبحانه ترکیبی است.

جنس پایه‌های فلزی این میزها از آهن است و این موضوع مقاومت و استحکام میز را افزایش می‌دهد. همچنین پایه‌های آنها با یک نوع ماده ضد زنگ، ضد خش، ضد لک و ضد اب پوشیده شده است تا طول عمر میز را افزایش دهد. برای دیدن نمونه‌های بیشتر از این سبک میز می‌توانید نمونه‌های زیر را مشاهده و بررسی کنید. 

قیمت میز صبحانه خوری مدرن

قیمت میز صبحانه خوری مدرن و صندلی کانتر به دو مورد بستگی دارد. اولین مورد، مدل میز صبحانه خوری مدرن است که انتخاب می‌کنید. دومین مورد نیز نوع و نژاد چوبی است که برای ساخت میز از آن استفاده شده است. بر اساس این دو موضوع قیمت میز صبحانه خوری مدرن مشخص می‌شود.

پست های مرتبط
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

برای خرید میز ناهارخوری به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

مدت‌هاست که میز ناهارخوری به عنوان یک کالای لوکس در اتاق  پذیرایی شناخته نمی‌شود. در حال حاضر، برای هر اندازه خانه، از بزرگ تا کوچک، حتماً جایی برای یک میز ناهارخوری در نظر گرفته می‌شود. به‌عبارت دیگر، به‌نظر می‌آید که آشپزخانه‌های امروزی بدون میز ناهارخوری تکمیل نشده‌اند. استفاده از میز ناهارخوری علاوه بر افزایش جلوه زیبایی، به سلامتی فیزیکی نیز کمک می‌کند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

هنگام خرید سرویس خواب به چه نکاتی توجه کنیم؟

در زندگی روزمره، کیفیت خواب از اهمیت فراوان برخوردار است و انتخاب صحیح سرویس خواب نقش بسیار مهمی در این قضیه دارد. در این راهنما، به مواردی که باید در نظر گرفته شود تا خرید سرویس خواب به یک تجربه راحت و کارآمد تبدیل شود، می‌پردازیم.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

نکات قبل از خرید میز ناهار خوری

انتخاب و خرید میز ناهارخوری به عنوان یک عنصر بسیار حائز اهمیت در دکوراسیون داخلی همواره مورد توجه و ارزیابی متخصصان حوزه چیدمان منزل و دکوراسیون داخلی بوده است. این متخصصان سعی دارند راهنمایی‌های کاربردی و ساده را به اشتراک بگذارند تا افراد بتوانند به راحتی و با اطمینان خریدهای خود را انجام دهند و از کالاهای با کیفیت و مناسب برخوردار شوند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید