انواع میز جلو مبلی مینیمال مناسب برای خانه های مدرن

امتیاز دهید
1.6
زمان مطالعه این مقاله : دقیقه
اشتراک گذاری در

میز جلو مبلی مینیمال یکی از پرطرفدارترین سبک‌های میزهای جلو مبلی است که این روزها در اکثر فروشگاه‌ها و ژورنال‌های خارجی مشاهده می‌کنیم. اگر شما نیز قصد تغییر دکوراسیون اتاق نشیمن خود را دارید و یا به دنبال نوسازی لوازم و فضای منزل خود هستید، توصیه می‌کنیم که این مقاله را تا انتها دنبال کنید. انواع میز جلو مبلی مینیمال که در این مقاله خدمت شما عزیزان معرفی می‌شوند عبارت‌اند از:

درواقع ما در این مقاله بیش از 100 نمونه از جذاب‌ترین و لوکس‌ترین میزهای جلو مبلی را برایتان جمع آوری کرده‌ایم تا بتوانید برای خرید آنها راحت‌تر تصمیم گیری کنید. 

انواع میز جلو مبلی مینیمال

برای داشتن یک دکوراسیون داخلی منزل مدرن دو مورد را همیشه باید رعایت کنید. مورد اول، نحوه چیدمان و دکور کردن لوازم است که باید طبق اصول خاص و سبک دکوراسیون داخلی منزلتان باشد. دومین مورد نیز، خرید لوازمی است که به لوکس شدن فضا و دکوراسیون شما کمک کند. در اتاق نشیمن و پذیرایی بعد از مبلمان، میز جلو مبلی مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کند. از این رو انتخاب یک میز جلو مبلی مینیمال شیک و خاص می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی آن مکان داشته باشد. میزهای جلو مبلی مینیمال انواع مختلفی دارند که ما آنها را در 10 دسته جداگانه خدمتتان معرفی می‌کنیم. تلاش کردیم تا هر سلیقه‌ای را در نظر بگیریم و ترند ترین مدل‌های روز دنیا را برایتان جمع آوری کنیم.

میز جلو مبلی سنگی

اولین نوع میز جلو مبلی مینیمال که در این مقاله بررسی می‌شود، میز جلو مبلی سنگی است. جذاب‌ترین موضوعی که در رابطه با میزهای جلو مبلی سنگی وجود دارد، نقش‌ها و طرح‌های موجود بر روی سنگ‌ها است. درواقع یک انتخاب عالی برای هر سبک دکوراسیون داخلی هستند. همچنین میزهای جلو مبلی سنگی از طول عمر بالایی برخودار هستند، بنابراین از نظر اقتصادی یک خرید هوشمندانه و منطقی تلقی می‌شوند. در ادامه چند نمونه از جذاب‌ترین مدل‌های میز جلو مبلی مینیمال سنگی را مشاهده می‌کنید که بسیار شیک هستند.

در این تصویر شما یک نمونه میز جلو مبلی مینیمال سنگی را مشاهده میکنید در این تصویر شما یک نمونه میز جلو مبلی مینیمال سنگی را مشاهده میکنید میز جلو مبلی سنگی برای هر سبک دکوراسیون داخلی مناسب است در این تصویر شما یک نمونه میز جلو مبلی مینیمال سنگی با پایه های فلزی را مشاهده میکنید در این تصویر شما یک نمونه میز جلو مبلی مینیمال سنگی را مشاهده میکنید میز جلو مبلی سنگی گرد یک انتخاب عالی برای اتاق های نشیمن با مساحت کم است میز جلو مبلی سنگی برای هر سبک دکوراسیون داخلی مناسب است در این تصویر شما یک نمونه میز جلو مبلی مینیمال سنگی را مشاهده میکنید سنگی که برای ساخت این میز استفاده شده است حالت طبیعی خودش را حفظ کرده است میز جلو مبلی سنگی گرد یک انتخاب عالی برای اتاق های نشیمن با مساحت کم است در این تصویر شما یک نمونه میز جلو مبلی مینیمال سنگی را مشاهده میکنید میز جلو مبلی سنگی گرد یک انتخاب عالی برای اتاق های نشیمن با مساحت کم است میز جلو مبلی سنگی برای هر سبک دکوراسیون داخلی مناسب است در این تصویر شما یک نمونه میز جلو مبلی مینیمال سنگی با پایه های چوبی را مشاهده میکنید

میزهای جلو مبلی سنگی در چندین شکل، مربعی، مستطیلی، دایره‌ای، فانتزی، مثلثی و غیره طراحی و تولید می‌شوند. با توجه به نوع و جنس سنگ بکار رفته در آنها، از قیمت‌های مختلفی برخورار هستند. اما به طور کلی اگر به دنبال میز جلو مبلی با قیمت مناسب تر هستید، ما میزهای جلو مبلی چوبی که در ادامه انواع آنها خدمتتان معرفی کرده‌ایم را پیشنهاد می‌کنیم.

انواع میز جلو مبلی مینیمال چوبی

میزهای جلو مبلی چوبی همیشه جز پرطرفدارترین مدل‌ها بوده‌اند. شاید باور نکنید اما، تنوعی که در میزهای جلو مبلی چوبی به چشم می‌خورد را نمی‌توانید در مدل‌ها دیگر پیدا کنید. با مطالعه و بررسی نمونه‌های زیر کاملا به صحت حرف من پی می‌برید. لازم به ذکر است که میزهای جلو مبلی چوبی به خودی خود در 5 گروه جداگانه دسته بندی می‌شوند. هر کدام از این مدل‌ها با توجه به نوع چوب بکار رفته در آنها، فلزی که در کنار استفاده شده است، متریال های جانبی، تزئینات و غیره دارای قیمت‌ها مختلفی هستند. اما اگر از ما می‌پرسید که کدام مورد از دیگر موارد هم از نظر زیبایی و هم از نظر اقتصادی به صرفه است؟ پاسخ ما به شما، میز جلو مبلی مینیمال روستیک و چوب و فلز است. در ادامه نمونه‌های جذابی از آنها را خدمتتان معرفی می‌کنیم. اما قبل از خرید میز جلو مبلی باید این موضوع را بدانید که میزهای جلو مبلی چوبی نیاز به مراقبت دارند و حتی اگر مرغوب‌ترین مدل چوب را نیز تهیه کنید اما از آن مراقبت نکنید، میز شما عمر کوتاهی خواهد داشت.

میز جلو مبلی چوبی ساده

همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، میزهای جلو مبلی چوبی به شدت جذاب هستند. هر کدام از این میزها توسط چوب‌های مختلفی ساخته شده‌اند و از نظر قیمت متفاوت هستند. میز جلو مبلی یکی از المان های اصلی پذیرایی است در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی مینیمال چوبی را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز جلو مبلی چوبی مربعی را مشاهده میکنید میزهای جلو مبلی چوبی بهترین انتخاب برای دکوراسیون اتاق نشیمن هستند در این تصویر یک میز جلو مبلی چوبی دایره ای را مشاهده میکنید میزهای جلو مبلی چوبی ساده را می‌توانید برای هر سبک دکوراسیون داخلی اعم از، سنتی، مینیمال، مدرن و غیره استفاده کنید. میز جلو مبلی یکی از المان های اصلی پذیرایی است در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی مینیمال چوبی را مشاهده میکنید میزهای جلو مبلی چوبی فانتزی جلوه خاصی به دکور میبخشند میزهای جلو مبلی چوبی بهترین انتخاب برای دکوراسیون اتاق نشیمن هستند در این تصویر یک میز جلو مبلی چوبی مستطیلی را مشاهده میکنید میزهای جلو مبلی چوبی ساده را می‌توانید برای هر سبک دکوراسیون داخلی اعم از، سنتی، مینیمال، مدرن و غیره استفاده کنید. در این تصیور یک میز جلو مبلی چوبی گرد را مشاهده میکنید

میزهای جلو مبلی چوبی ساده را می‌توانید برای هر سبک دکوراسیون داخلی اعم از، سنتی، مینیمال، مدرن و غیره استفاده کنید.

میز جلو مبلی ام دی اف

میز جلو مبلی مینیمال ساخته شده از ام دی اف که نمونه‌هایی از آن را در ادامه می‌بینید، از مدل‌ها بزرگ و دست و پا گیر گذشته خود تا حد زیادی فاصله گرفته است. در نمونه‌های امروزی آنها می‌توانید شاهد ظرافت، خلاقیت و تنوع بالاتری باشید. اغلب افرادی که طرفدار سبک‌ دکوراسیون داخلی مدرن هستند از این مدل میزها استقبال می‌کنند. ظاهر این میزها به شدت امروزی است و برای سبک‌ دکوراسیون داخلی سنتی اصلا توصیه نمی‌شوند زیرا هیچ هارمونی با یکدیگر ندارند. میز جلو مبلی ام دی اف دو رنگ مناسب هر سبک دکوراسیونی میز جلو مبلی ام دی اف با پایه های فلزی مناسب خانه های کوچک در این تصویر یک میز فانتزی را مشاهده میکنید که پایه های مثلثی دارد ام دی اف در بین انواع چوب‌ها از عمر کوتاه تری برخوردار است در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی مینیمال پایه دار را مشاهده میکنید میز جلو مبلی ام دی اف ظاهر و جلوه خاصی به اتاق نشیمن میدهد در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی مینیمال ساخته شده از ام دی اف را مشاهده میکنید ام دی اف در بین انواع چوب‌ها از عمر کوتاه تری برخوردار است

ام دی اف در بین انواع چوب‌ها از عمر کوتاه تری برخوردار است. بنابراین اگر به دنبال یک میز جلو مبلی با طول عمر بالا هستید ما گزینه بعدی را به شما توصیه می‌کنیم.

میز جلو مبلی روستیک

همانطور که در بالا گفته شد خرید میز جلو مبلی مدرن چوبی با توجه به انبوهی از تنوع آنها کار دشواری است. اما در بین این مدل‌های گوناگون سبک جدیدی معرفی شده است که همگان را به خود مبهوت کرده است. یک مدل میز جلو مبلی مینیمال که در سال جدید به شدت ترند شده و طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است، میز جلو مبلی روستیک است. چندین نمونه از این میزهای جلو مبلی جذاب را در ادامه مشاهده می‌کنید که بسیار خیره کننده و خاص هستند. میز جلو مبلی روستیک برای هر سبک دکوراسیون داخلی مناسب است در این تصویر یک میز جلو مبلی روستیک با پایه ها و ساختار جذاب را مشاهده میکنید این سبک میزهای جلو مبلی برای هر سبک داکوراسیون داخلی مناسب هستند میز کنار مبل روستیک با ظاهر خاصش فضای پذیرایی را زیبا تر کرده است میز جلو مبلی گرد بهترین انتخاب برای منازل با متراژ کم میزهای جلو مبلی روستیک از اسلب‌ها و یا همان برش‌های طولی و عرضی درختان ساخته می‌شوند. در این تصویر یک میز جلو مبلی روستیک با پایه ها و ساختار جذاب را مشاهده میکنید میز جلو مبلی گرد بهترین انتخاب برای منازل با متراژ کم این سبک میزهای جلو مبلی برای هر سبک داکوراسیون داخلی مناسب هستند در این تصویر یک میز جلو مبلی روستیک ساده را مشاهده میکنید میز کنار مبل روستیک با ظاهر خاصش فضای پذیرایی را زیبا تر کرده است میز جلو مبلی روستیک برای هر سبک دکوراسیون داخلی مناسب است در این تصویر یک نمونه میز جلو مبلی روستیک پایه دار را مشاهده میکنید میزهای جلو مبلی روستیک از اسلب‌ها و یا همان برش‌های طولی و عرضی درختان ساخته می‌شوند. میز جلو مبلی روستیک یک انتخاب عالی برای تغییر دکوراسیون است

میزهای جلو مبلی روستیک از اسلب‌ها و یا همان برش‌های طولی و عرضی درختان ساخته می‌شوند. سازندگان این میزهای جلو مبلی بدون آنکه سطح و یا شکل کلی آن را تغییر دهند، تنها با صیقلی کردن سطح بالایی و پایینی، آن را برای خریدار و مصرف کننده آماده می‌کنند. شما به راحتی می‌توانید نقش و نگارهای داخل درخت را بر روی سطح میزها مشاهده کنید. این نقش و نگارها کاملا طبیعی هستند و با توجه به نوع درختی که برای ساخت استفاده شده، این اشکال نیز متفاوت هستند.

میز جلو مبلی چوب و فلز

میزهای جلو مبلی چوب و فلز نیز از ظاهری شباهت بسیار زیادی به میزهای جلو مبلی روستیک دارند. با این تفاوت که این میزها دارای پایه‌های آهنی هستند که طول عمر آنها را به شدت افزایش می‌دهد. برای ساخت این میزها از چوب‌های مختلفی استفاده می‌شود که عبارت‌اند از:

  • چوب راش
  • چوب ملچ
  • چوب درخت بلوط
  • چوب درخت گردو
  • چوب درخت چنار
  • چوب درخت سنجد
  • چوب درخت توسکا
  • چوب درخت عناب سرخ
  • چوب درخت کاج

در ادامه برخی از نمونه‌های جذاب این میزهای جلو مبلی جذاب و لوکس را مشاهده می‌کنید.

میزهای جلو مبلی چوب و فلز نیز از ظاهری شباهت بسیار زیادی به میزهای جلو مبلی روستیک دارند در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی مینیمال چوبی با پایه های فلزی را مشاهده میکنید میز جلو مبلی چوب و فلز یک انتخاب عالی برای دکوراسیون منزل شما در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی تقریبا دایره ای شکل را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی مستطیل شکل را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی چوب و فلز را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی مینیمال را مشاهده میکنید

لازم به ذکر است این سبک میز جلو مبلی مینیمال برای هر گونه سبک دکوراسیون داخلی اعم از، مدرن، مینیمال، سنتی، کلاسیک، صنعتی و غیره مناسب است. زیرا استفاده کردن از ترکیب چوب و فلز در دکوراسیون منزل بسیار جذاب و شیک است. درواقع به معنی ترکیب دو عنصر متضاد است. چوب عنصر گرم و طبیعی و فلز عنصر سرد و صنعتی است و ترکسیب شدن این عنصر با هم، منتقل کننده حس ارامش و تعادل در تمام فضای خانه است. اگر به میز جلو مبلی چوب و فلز علاقه مند شدید، در ادامه نمونه‌های جذاب بیشتری را برایتان قرار دادیم تا بررسی کنید، امیدوارم که لذت ببرید.

میز جلو مبلی چوب و رزین

اگر به دنبال یک مدل میز جلو مبلی مینیمال و کمی فانتزی و هنری هستید، ما میز جلو مبلی چوب و رزین را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم. میز جلو مبلی چوب و رزین یک ترکیب خارق العاده است که به فضای شما روح و رنگ اضافه می‌کند. در ادامه چندین نمونه جذاب و منحصر به فرد از این میزهای جلو مبلی جدید را مشاهده می‌کنید که بسیار متنوع هستند.

اگر به دنبال یک مدل میز جلو مبلی مینیمال و کمی فانتزی و هنری هستید، ما میز جلو مبلی چوب و رزین را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم میزهای جلو مبلی چوب و رزین دارای تنوع بالایی هستند در این تصویر یک میز جلو مبلی چوب و رزین مربعی شکل را مشاهده میکنید میزهای جلو مبلی چوب و رزین دارای تنوع بالایی هستند میزهای جلو مبلی چوب و رزین ظاهر بسیار خاصی به اتاق میبخشند در این تصویر یک میز جلو مبلی مینیمال چوب و رزین را مشاهده میکنید اگر به دنبال یک مدل میز جلو مبلی مینیمال و کمی فانتزی و هنری هستید، ما میز جلو مبلی چوب و رزین را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم میزهای جلو مبلی چوب و رزین دارای تنوع بالایی هستند میزهای جلو مبلی چوب و رزین ظاهر بسیار خاصی به اتاق میبخشند در این تصویر یک میز جلو مبلی چوب و رزین مربعی شکل را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز جلو مبلی مینیمال چوب و رزین دایره ای شکل را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز جلو مبلی مینیمال چوب و رزین را مشاهده میکنید

رنگ‌هایی که برای ترکیب شدن با رزین استفاده می‌شوند تنوع بالایی دارند، از رو ست کردن میز جلو مبلی چوب و رزین شما با سایر المان‌ها موجود در اتاق نشیمن کار بسیار ساده‌‌ای خواهد بود. برای مثال می‌توانید رنگ آن را با آباژورها، پرده‌ها، مبلمان، فرش‌ها و غیره ست کنید. لازم به ذکر است که میزهای جلو مبلی چوب و رزین با هر سبک دکوراسیون داخلی از جمله، سبک دکوراسیون داخلی مدرن، فانتزی، هنری، مینیمال، صنعتی و حتی سنتی نیز همخوانی و هارمونی دارد. این میزها دارای طول عمر نسبتا بالایی هستند و اگر مراقبت‌های لازم را داشته باشید، می‌توانید مدت‌های طولانی از آنها استفاده کنید.

میز جلو مبلی شیشه ای

میز جلو مبلی مینیمال ساخته از شیشه نگاه هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. این میزها برای هر سبک دکوراسیونی مناسب هستند و از آنجایی شیشه‌ای هستند، خاصیت بزرگ کنندگی فضا را نیز دارند. به این معنی که برای منازل با متراژ و مساحت‌ها کوچک نیز انتخاب هوشمندانه‌ای هستند. در ادامه چندین نمونه از این میزهای جلو مبلی جذاب را می‌بینیم که زیبایی و جلوه خاصی به فضای نشیمن اضافه کرده‌اند. میز جلو مبلی مینیمال ساخته از شیشه نگاه هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. در این تصویر یک میز جلو مبلی شیشه ای مستطیلی را مشاهده میکنید در این تصویر میز جلو مبلی شیشه ای و چوبی را مشاهده میکنید میز جلو مبلی مینیمال ساخته از شیشه نگاه هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. میزهای جلو مبلی شیشه ای ظاهر زیبایی را به اتاق نشیمن میبخشند در این تصویر یک میز جلو مبلی شیشه ای مستطیلی را مشاهده میکنید میز جلو مبلی مینیمال ساخته از شیشه نگاه هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند. در این تصویر میز جلو مبلی شیشه ای و سنگی را مشاهده میکنید میزهای جلو مبلی شیشه ای ظاهر زیبایی را به اتاق نشیمن میبخشند در این تصویر یک میز جلو مبلی دایره ای شیشه ای را مشاهده میکنید

میزهای جلو مبلی شیشه از نظر قیمت، نسبت به میزهای جلو مبلی چوبی مقرون به صرفه‌تر هستند. اما از طول عمر پایین‌تری برخوردار هستند و اگر در مسیر پر تردد قرار بگیرند با کوچک‌ ترین ضربه‌ و یا خط و خشی، زیبایی سابق خود را نخواهند داشت.

میز جلو مبلی آینه ای

میز جلو مبلی مینیمال ساخته از آینه نیز مشابه به مدل شیشه‌‌ای است و از طول عمر کمتری برخودار است. اما از نظر زیبایی بسیار جذاب‌تر و لوکس‌تر از مدل شیشه‌ای است. البته این موضوع کاملا سلیقه‌ای است و هر فردی با توجه به دیگر المان‌های منزل و اتاق نشیمن خود باید تصمیم به انتخاب هر کدام از مدل‌ها بگیرید. در زیر چندین میز جلو مبلی اینه‌ای را برایتان قرار دادیم تا ایده بگیرید. میز جلو مبلی مینیمال ساخته از آینه نیز مشابه به مدل شیشه‌‌ای است و از طول عمر کمتری برخودار است. در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی آینه فانتزی را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی آینه مستطیلی شکل را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی آینه را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی آینه مربعی ای شکل را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز جلو مبلی اینه ای مستطیلی را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی آینه مستطیلی شکل را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی آینه مربعی ای شکل را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی آینه دایره ای شکل را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی آینه را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز جلو مبلی آینه ای را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز جلو مبلی آینه ای مستطیلی را مشاهده میکنید

میزهای جلو مبلی اینه‌ای نیز نسبت به میزهای جلو مبلی چوبی و سنگی از قیمت مقرون به صرفه‌تری برخودار هستند. اما نسبت به میزهای جلو مبلی شیشه‌ای کمی گران قیمت‌تر هستند. آینه‌هایی که برای ساخت میزهای جلو مبلی استفاده می‌شوند در چندین رنگ مختلف هستند. برای مثال، آینه دودی، برنزی، سفید، نقره‌ای، طلایی و غیره.

انواع میز جلو مبلی مینیمال فلزی

یکی دیگر از انواع مدل‌های میز جلو مبلی مینیمال می‌توان به میز جلو مبلی فلزی اشاره کرد. این میزها در اصل به علت فلزی بودن فرم اصلی به این نام شناخته می‌شوند. در صورتی که جنس سطح آنها می‌تواند متفاوت باشد، برای مثال سطح میزهای جلو مبلی فلزی می‌تواند از چوب، سنگ، شیشه و غیره باشد. در زیر چندین نمونه از این میزهای جلو مبلی را مشاهده می‌کنید که به شدت زیبا و جذاب هستند. لازم به ذکر است که این مدل‌ها درواقع از جدیدترین مدل‌های سال 2022 هستند. در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی مینیمال فلزی دایره ای شکل را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز جلو مبلی فلزی منحصر به فرد و زیبا را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز جلو مبلی فلزی ساده را مشاهده میکنید این میز جلو مبلی برای اتاق پذیرایی با مساحت کم نیز مناسب است این میز جلو مبلی یک انتخاب عالی برای دکوراسیون منزل شما است یکی دیگر از انواع مدل‌های میز جلو مبلی مینیمال می‌توان به میز جلو مبلی فلزی اشاره کرد یکی دیگر از انواع مدل‌های میز جلو مبلی مینیمال می‌توان به میز جلو مبلی فلزی اشاره کرد در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی مینیمال فلزی دایره ای شکل را مشاهده میکنید این میز جلو مبلی برای اتاق پذیرایی با مساحت کم نیز مناسب است در این تصویر یک میز جلو مبلی فلزی منحصر به فرد و زیبا را مشاهده میکنید این میز جلو مبلی یک انتخاب عالی برای دکوراسیون منزل شما است یکی دیگر از انواع مدل‌های میز جلو مبلی مینیمال می‌توان به میز جلو مبلی فلزی اشاره کرد در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی مینیمال فلزی دایره ای شکل را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز جلو مبلی فلزی ساده را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز جلو مبلی فلزی منحصر به فرد و زیبا را مشاهده میکنید این میز جلو مبلی برای اتاق پذیرایی با مساحت کم نیز مناسب است این میز جلو مبلی یک انتخاب عالی برای دکوراسیون منزل شما است یکی دیگر از انواع مدل‌های میز جلو مبلی مینیمال می‌توان به میز جلو مبلی فلزی اشاره کرد

میزهای جلو مبلی فلزی با توجه به نوع فلز بکار رفته در آنها دارای قیمت‌های مختلفی هستند. اغلب اوقات این میزهای را از فلز آهن و یا حتی استیل می‌سازند. نمونه‌های استیل کمی مناسب‌تر از نمونه‌های اهنی هستند. مگر اینکه فرم و پایه های آهنی را با پوشش‌ها ضدر زنگ، ضد خش، ضد لک و ضد آب پوشانده باشند.

انواع میز جلو مبلی مینیمال کشو دار و شلف دار

میز جلو مبلی مینیمال تنها به شکلی‌های ساده و تک طبقه وجود ندارند. همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفته شد، ما تمامی سلیقه‌ها و شرایط را در نظر گرفته‌ایم. نمونه‌هایی که در ادامه مشاهده می‌کنید، برای هر سبک دکوراسیون داخلی و متراژی مخصوصا متراژ کم که فضای کافی ندارند مناسب است.

در این تصویر یک میز جلو مبلی مینیمال چوبی مخزن دار را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز جلو مبلی مینیمیال منحصر به فرد و چند طبقه را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز جلو مبلی مینیمال چوبیکشویی را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز جلو مبلی مینیمال چوبی مربعی مخزن دار را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز جلو مبلی مینیمال چوبی کشویی را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز جلو مبلی مینیمیال منحصر به فرد و چند طبقه را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز جلو مبلی مینیمال چوبی مربعی مخزن دار را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز جلو مبلی مینیمال چوبی کشویی را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز جلو مبلی مینیمال چوبی مخزن دار را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز جلو مبلی مینیمال سنگی کشویی را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز جلو مبلی مینیمیال منحصر به فرد و چند طبقه را مشاهده میکنید

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا با معرفی بیش از 100 نمونه از انواع میز جلو مبلی مینیمال به شما کمک کنیم، تا بتوانید جذاب ترین و لوکس ترین نمونه‌ها را برای منزل خود خریداری کنید. امیدواریم که از این مطلب لذت برده باشید و برایتان مفید بوده باشد.  

پست های مرتبط
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

برای خرید میز ناهارخوری به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

مدت‌هاست که میز ناهارخوری به عنوان یک کالای لوکس در اتاق  پذیرایی شناخته نمی‌شود. در حال حاضر، برای هر اندازه خانه، از بزرگ تا کوچک، حتماً جایی برای یک میز ناهارخوری در نظر گرفته می‌شود. به‌عبارت دیگر، به‌نظر می‌آید که آشپزخانه‌های امروزی بدون میز ناهارخوری تکمیل نشده‌اند. استفاده از میز ناهارخوری علاوه بر افزایش جلوه زیبایی، به سلامتی فیزیکی نیز کمک می‌کند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

هنگام خرید سرویس خواب به چه نکاتی توجه کنیم؟

در زندگی روزمره، کیفیت خواب از اهمیت فراوان برخوردار است و انتخاب صحیح سرویس خواب نقش بسیار مهمی در این قضیه دارد. در این راهنما، به مواردی که باید در نظر گرفته شود تا خرید سرویس خواب به یک تجربه راحت و کارآمد تبدیل شود، می‌پردازیم.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

نکات قبل از خرید میز ناهار خوری

انتخاب و خرید میز ناهارخوری به عنوان یک عنصر بسیار حائز اهمیت در دکوراسیون داخلی همواره مورد توجه و ارزیابی متخصصان حوزه چیدمان منزل و دکوراسیون داخلی بوده است. این متخصصان سعی دارند راهنمایی‌های کاربردی و ساده را به اشتراک بگذارند تا افراد بتوانند به راحتی و با اطمینان خریدهای خود را انجام دهند و از کالاهای با کیفیت و مناسب برخوردار شوند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید