انواع میز تلویزیون ساده و شیک مناسب خانه های مدرن

امتیاز دهید
1.0
زمان مطالعه این مقاله : دقیقه
اشتراک گذاری در

اگر در حال مطالعه این مقاله هستید، به این معنی است که شما قصد خرید یک میز تلویزیون ساده و شیک را دارید و یا اینکه به دنبال مشاهده جدیدترین مدل‌های میز تلویزیون هستید. در این مقاله قصد داریم تا 15 نمونه جذاب از جدیدترین انواع میز تلویزیون را خدمتتان معرفی کنیم. انواع میزهایی که در این مقاله مورد بررسی قرار می‌گیرند عبارت‌اند از:

  • میز تلویزیون روستیک
  • میز تلویزیون چوب و رزین
  • میز تلویزیون چوب و فلز

برای دیدن این میزها تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تاثیر میز تلویزیون در دکوراسیون منزل

میز تلویزیون یکی از لوازم تاثیر گذار در جلوه نهایی دکوراسیون داخلی منزل شما است. از این رو باید در انتخاب آن دقت و حساسیت بیشتری بخرج دهید. اما به چه دلیل این موضوع تا این اندازه اهمیت دارد؟! همه چیز مربوط به اصول طراحی دکوراسیون داخلی منزل می‌شود که طبق آن هر وسیله نقشی را بر عهده دارد. به اتاق پذیرایی منزل خود نگاهی بیاندازید، تلویزیون و میز آن در چه موقعیتی قرار دارد؟! موقعیت مبلمان نسبت به آنها به چه صورت است؟! حتی گاهی اوقات شما در چیدمان منزل خود میز ناهار خوری را در جایگاهی قرار می‌دهید که به تلویزیون دسترسی داشته باشید. این موضوع به این معنی نیست که شما جز آن دسته از افرادی هستید که تایم زیادی را از تلویزیون استفاده می‌کنید، خیر! این موضوع نشان دهنده مرکزیت و اهمیت نقش تلویزیون و میز آن در دکوراسیون منزل شما است. به همین دلیل نیز می‌گوییم که اگر قصد خرید یک میز تلویزیون چوبی جدید را دارید، باید یک مدل جذاب، لوکس و منحصر به فرد را انتخاب کنید. زیرا در مرکز اتاق و در معرض دید بینندگان است.

انواع میز تلویزیون ساده و شیک مناسب خانه های مدرن

میز های تلویزیون انواع بسیار مختلفی دارند و به گونه‌ای این تنوع را ایجاد کرده‌اند که هر گونه سلیقه را در بر بگیرد. به طور کلی انواع میز تلویزیون در 3 دسته بندی کلی قرار دارد که به شرح زیر هستند.

  • سبک میز
  • متریال میز
  • شکل میز

دسته بندی میز تلویزیون از نظر سبک

میز های تلویزیون را در سبک‌های مختلفی طراحی و تولید می‌کنند. این سبک‌ها عبارت‌اند از، کلاسیک، مدرن، امروزی، مینیمال، صنعتی، سنتی و غیره. هر کدام از این سبک‌ میزها ویژگی‌های خاص خودشان را دارند و هر کدام برای یک نوع دکوراسیون داخلی مناسب هستند. برای مثال اگر شما استایل دکوراسیون داخلی منزلتان سنتی است، خریدن یک میز تلویزیون مدرن نمای زیبایی نخواهد داشت و عدم هماهنگی که ایجاد شده است، بسیار در دید خواهد بود.

دسته بندی میز تلویزیون از نظر نوع متریال

متریال متنوعی برای ساخت میز های تلویزیون استفاده می‌شود که رایج‌ ترین آنها عبارت‌اند از، سنگ، چوب، شیشه‌، ام دی اف، فایبرگلاس، فلز، آینه‌ و غیره. البته در این بین نمونه‌های ترکیبی زیادی وجود دارد که اغلب آنها از چوب برای عنصر مکمل خود استفاده می‌کنند برای مثال، چوب و فلز، چوب و رزین، چوب و شیشه و غیره. برای انتخاب نوع متریال میز تلویزیون باید به سبک دکوراسیون داخلی منزلتان نگاه کنید. گزینه‌ای را انتخاب کنید که با آن هماهنگ و متناسب باشد. برای مثال میز تلویزیون آینه‌ای یک انتخاب عالی برای سبک دکوراسیون داخلی امروزی است و یا میز تلویزیون چوبی یک انتخاب عالی برای سبک دکوراسیون داخلی سنتی است.

دسته بندی میز تلویزیون از نظر نوع متریال

آخرین دسته بندی مربوط شکل و شمایل میزهای تلویزیون می‌شود. میز های تلویزیون را در اشکالی مختلفی از جمله، بیضی، مربعی، مستطیلی، نیم دایره، دایره‌ای، چند ضلعی، طبقه‌ای، قفسه‌ای، کابینتی، کنسولی و مدل‌های متنوع دیگر طراحی و تولید می‌کنند. برای انتخاب این مورد نیز باید به استایل دکوراسیون داخلی منزلتان نگاه کنید تا تناسب و یک پارچگی دیزاین منزلتان حفظ شود.

جدید ترین انواع میز تلویزیون چوبی مدرن

درست است که انواع میز تلویزیون از نظر متریال وجود دارد، اما میزهای چوبی همیشه جز محبوب‌ترن و پرفروش ترین مدل‌ها بودند. در ادامه قرار است جدیدترین مدل‌های میز تلویزیون لاکچری چوبی که در سال جدید معرفی شدند را بررسی کنیم. میز های تلویزیونی که در ادامه مشاهده می‌کنید همگی یک ویژگی مشتریک دارند آن هم منحصر به فرد بودن و تکراری نبودنشان است. درواقع اگر قصد خرید یک میز تلویزیون ساده و شیک را دارید که تک و خاص باشد، بهتر است حتما نمونه‌های زیر را مشاهده کنید.

میز تلویزیون روستیک

میز تلویزیون روستیک یک نوع میز چوبی است که برای ساخت آن از اسلب‌های تنه درختان استفاده شده است. اسلب درخت درواقع برش‌های طولی و عرضی تنه درخت است. این اسلب‌ها را بدون اینکه تغییری در ظاهرش ایجاد کنند استفاده می‌کنند. به همین دلیل نیز شما تمامی نقش و نگارها و انحناهای طبیعی تنه درخت را بر روی آن می‌توانید مشاهده کنید. در ادامه چند نمونه جذاب از این میز های تلویزیون را مشاهده می‌کنید. در این تصویر یک میز تلویزیون ساده روستیک را مشاهده میکنید میز تلویزیون روستیک با هر سبک دکوراسیون داخلی همخوانی دارد میز تلویزیون روستیک یک انتخاب عالی برای تکمیل دکوراسیون منزل شما است در این تصویر یک میز تلویزیون روستیک لوکس را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز تلویزیون لاکچری به سبک روستیک را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز تلویزیون ساده و شیک روستیک را مشاهده میکنید

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، این مدل از میز های تلویزیون ظاهر فوق العاده جذاب و لوکسی دارند. اما ظاهر منحصر به فرد آنها تنها ویژگی متمایز کننده آنها نیست. میز تلویزیون روستیک با هر سبک از دکوراسیون داخلی متناسب و سازگار است و هیچ گونه محدودیتی برای استفاده کردن از آن ندارد. زیرا این مدل میز، یک میز چوبی است که در عین سادگی و طبیعی بودن، یک اثر هنری و ایده خلاقانه است و به شدت معنای مدرنیته را دنبال می‌کند.

میز تلویزیون چوب و رزین

نمونه‌ی دیگری از میزهای تلویزیون که طرفداران بسیار زیادی را جذب کردند، میز های تلویزیون ترکیبی هستند که بهترین و خلاقانه ترین آنها، میز تلویزیون چوب و رزین است. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، این میزها بسیار خلاقانه، جذاب و لوکس هستند.

در این تصویر یک میز تلویزیون چوب و رزین را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز تلویزیون ساده و شیک چوبی را مشاهده میکنید

رزین اپوکسی دارای تنوع رنگی بسیار زیادی است از این رو می‌توانید برای رنگ دادن به دکوراسبون منزلتان، از یک میز تلویزیون چوب و رزین رنگی استفاده کنید. همچنین این موضوع باعث می‌شود تا راحت تر بتوانید میز تلویزیون را با دیگر لازم اتاق پذیرایی ست کنید، برای مثال می‌توانید آن را متناسب و هماهنگ با رنگ مبلمان خود تهیه کنید.

میز تلویزیون چوب و فلز

میز تلویزیون چوب و فلز نیز یکی دیگر از انواع میز تلویزیون لاکچری ترکیبی است که ظاهر خیره کننده‌ای دارد. ترکیب دو عنصر متضاد چوب و فلز نتیجه خارق العاده را ایجاد کرده است. در ادامه چند نمونه جذاب و لوکس از این میزها را مشاهده می‌کنید. در این تصویر یک میز تلویزیون چوب و فلز را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز تلویزیون ساده و شیک ترکیبی را مشاهده میکنید میز تلویزیون چوب و فلز یک انتخاب عالی برای تکمیل دکوراسیون منزل شما است میز تلویزیون چوب و فلز با هر سبک دکوراسیون داخلی همخوانی دارد در این تصویر یک میز تلویزیون چوب و فلز لوکس را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز تلویزیون لاکچری به سبک چوب و فلز را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز تلویزیون ساده چوب و فلز را مشاهده میکنید

جنس پایه این میزها آهنی است که با یک پوشش خاص پوشیده است. این پوشش که به رنگی مشکی مات است، درواقع یک نوع لایه ضد خش، ضد لک و ضد آب است و طول عمر میز تلویزیون شما را چند برابر می‌کند. ما در این مقاله تلاش کردیم تا با معرفی و بررسی انواع میز تلویزیون ساده و شیک مناسب خانه های مدرن به شما در تصمیم گیری راحت تر کمک کنیم. امیدواریم که محتوای این مقاله برای شما جذاب و کاربردی بوده باشد. به خاطر داشته باشید که با خرید یک میز تلویزیون ساده و شیک چوبی می‌توانید نمای دکرواسیون منزلتان تکمیل و لوکس تر از قبل کنید. اگر به این سبک از میزهای  تلویزیون علاقه مند شدید می‌توانید نمونه‌های بیشتری از آنها را در فروشگاه زیست استودیو مشاهده کنید.

پست های مرتبط
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

برای خرید میز ناهارخوری به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

مدت‌هاست که میز ناهارخوری به عنوان یک کالای لوکس در اتاق  پذیرایی شناخته نمی‌شود. در حال حاضر، برای هر اندازه خانه، از بزرگ تا کوچک، حتماً جایی برای یک میز ناهارخوری در نظر گرفته می‌شود. به‌عبارت دیگر، به‌نظر می‌آید که آشپزخانه‌های امروزی بدون میز ناهارخوری تکمیل نشده‌اند. استفاده از میز ناهارخوری علاوه بر افزایش جلوه زیبایی، به سلامتی فیزیکی نیز کمک می‌کند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

هنگام خرید سرویس خواب به چه نکاتی توجه کنیم؟

در زندگی روزمره، کیفیت خواب از اهمیت فراوان برخوردار است و انتخاب صحیح سرویس خواب نقش بسیار مهمی در این قضیه دارد. در این راهنما، به مواردی که باید در نظر گرفته شود تا خرید سرویس خواب به یک تجربه راحت و کارآمد تبدیل شود، می‌پردازیم.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

نکات قبل از خرید میز ناهار خوری

انتخاب و خرید میز ناهارخوری به عنوان یک عنصر بسیار حائز اهمیت در دکوراسیون داخلی همواره مورد توجه و ارزیابی متخصصان حوزه چیدمان منزل و دکوراسیون داخلی بوده است. این متخصصان سعی دارند راهنمایی‌های کاربردی و ساده را به اشتراک بگذارند تا افراد بتوانند به راحتی و با اطمینان خریدهای خود را انجام دهند و از کالاهای با کیفیت و مناسب برخوردار شوند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید