انواع مدل میز جلو مبلی مدرن چوبی 2022

امتیاز دهید
بدون رتبه
زمان مطالعه این مقاله : دقیقه
اشتراک گذاری در

در سرویس پذیرایی و اتاق نشیمن میز جلو مبلی نقش پر رنگی دارد. از این رو انتخاب یک میز جلو مبلی مدرن چوبی که متناسب با نوع دکوارسیون داخلی شما باشد می‌تواند در ظاهر کلی اتاق نشیمن شما تاثیرات چشم گیری داشته باشد. ما در این مقاله قصد داریم تا با معرفی انواع میز جلو مبلی مدرن چوبی به شما کمک کنیم تا بهترین گزینه را برای منزل خود تهیه کنید و یک دکوراسیون شیک و لوکس ایجاد کنید. میز های جلو مبلی مدرن چوبی که در این مقاله بررسی می‌شوند عبارت‌اند از:

  • میز جلو مبلی روستیک
  • میز جلو مبلی چوب و رزین
  • میز جلو مبلی چوب و فلز
  • میز جلو مبلی چوب و سنگ
  • میز جلو مبلی چوب و شیشه
  • میز جلو مبلی ام دی اف
  • و غیره

همچنین در ادامه توضیحاتی را جهت انتخاب نوع میز جلو مبلی گرد، مربع، مستطیل و غیره متناسب با متراژ و مساحت اتاق نشیمن منزلتان آماده کردیم تا بتوانید بنابر نوع اتاق نشیمن خود یک دکوراسیون ایده آل طراحی کنید.

خرید میز جلو مبلی مدرن چوبی

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد میز جلو مبلی نقش مهم و پر رنگی را در سرویس پذیرایی و نشیمن شما ایفا می‌کند. از این رو برای داشتن یک دکوراسیون داخلی منزل مدرن باید در انتخاب و خرید میز جلو مبلی مدرن چوبی حساسیت بیشتری به خرج دهید. میزهای جلو مبلی انوع مختلفی دارند اما چرا ما میز جلو مبلی چوبی را توصیه می‌کنیم؟! میزهای چوبی نسبت به دیگر مدل‌ها مزایای زیادی دارند. برخی از این مزایا عبارت‌اند از:

  • چوب یک عنصر کلاسیک و لوکس است
  • گرمای رنگ چوب باعث افزایش صمیمیت فضا می‌شود
  • میزهای چوبی بیشتر از دیگر انواع میزها توجه بیننده را به خود جلب می‌کنند
  • میزهای چوبی عمر طولانی‌ تری دارند
  • قیمت میزهای چوبی مناسب تر است
  • میزهای جلو مبلی چوبی با هر سبک دکوراسیونی همخوانی دارند
  • ظاهر شیک و لوکس‌تر نسبت به دیگر میزها
  • و غیره

به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم تا انواع میز جلو مبلی مدرن چوبی را به شما معرفی کنیم، بنابراین تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

انواع مدل میز جلو مبلی مدرن چوبی

بهتر است قبل از این که برای خرید میز جلو مبلی مدرن اقدام کنید انواع آن را بشناسید. در این بخش ما بررسی 8 مدل میز جلو مبلی چوبی می‌پردازیم و به شما عزیزان نمونه‌های لوکسی که ترند سال 2022 هستند را معرفی می‌کنیم.

میز جلو مبلی مدرن چوبی

اولین مدل، میزهای جلو مبلی چوبی ساده هستند مشابه تصاویری که در زیر می‌بینید. این میزهای جلو مبلی برای انواع استایل‌های دکوراسیون داخلی منزل مناسب هستند و هیچ گونه محدودیتی برای خرید آنها وجود ندارد. در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی مدرن چوبی را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی مدرن چوبی را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی مدرن چوبی مثلثی و فانتزی را مشاهده میکنید میز جلو مبلی مدرن چوبی مستطیل شکل که با نوارهای چوبی ساخته شده است در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی مدرن چوبی را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی مدرن چوبی گرد را مشاهده میکنید

همانطور که در 6 تصویر بالا مشاهده می‌کنید، تنوع طراحی در میزهای چوبی بسیار بیشتر از دیگر مدل‌های فلزی و شیشه‌ای است. همچنین این میزهای جلو مبلی در هر موقعیتی که از اتاق نشیمن قرار بگیرند توجه بیننده را به خود جلب می‌کنند.

میز جلو مبلی ام دی اف

میزهای جلو مبلی ام دی اف جز مدل میزهای قدیمی هستند که همین حالا هنوز هم تعدادی از ما نمونه‌‎هایی از آنها را در منزل خود داریم. اما با توجه به پیشرفت دستگاه‌های برش و غیره، این سبک میزها نیز آپدیت شدند. در ادامه نمونه‌هایی از جدیدترین مدل‌های میزهای جلو مبلی ام دی اف را مشاهده می‌کنید.

در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی ام دی اف مربعی شکل مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی ام دی اف مستطیلی شکل مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی ام دی اف مربعی شکل مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی ام دی اف مستطیلی شکل مشاهده میکنید میز جلو مبلی ام دی اف ساده کشویی مناسب هر سبک دکوراسیون در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی ام دی اف مستطیلی شکل کشو دار مشاهده میکنید میز جلو مبلی ام دی اف ساده مناسب هر سبک دکوراسیون در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی ام دی اف مستطیلی شکل مشاهده میکنید

میزهایی که با استفاده از ام دی اف ساخته می‌شوند اغلب ظاهر صاف و فلتی دارند. جدیدترین مدل‌های آنها بیشتر در دو مدل سفید براق و طرح چوبی مات دیده می‌شوند. اما تنها مشکلی که دارند، طول عمر کوتاه آنها است. بنابراین اگر به دنبال یک میز جلو مبلی یا میز تلویزیون شیک و لوکس با طول عمر بالا هستید، ما گزینه بعدی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

میز جلو مبلی روستیک

در مورد میز جلو مبلی مدرن چوبی سبک روستیک حرف‌ها و توضیحات زیادی وجود دارد که خود به تنهای یک مقاله کامل و جداگانه است. اما اگر قرار باشد به طور خلاصه برایتان از ویژگی‌های این سبک میزها بگویم باید بدانید که:

  • میزهای جلو مبلی روستیک به شدن خاص و منحصر به فرد هستند.
  • این میزهای از چوب‌های درختانی مانند گردو، عناب، بلوط و غیره ساخته می‌شوند.
  • چوب این میزها کاملا دست نخورده و طبیعی هستند.
  • دارای سطح صیقلی و صاف برای استفاده راحت‌تر هستند.
  • از طول عمر بالایی برخودار هستند.
  • و غیره

میزهای جلو مبلی روستیک به شدن خاص و منحصر به فرد هستند. میزهای جلو مبلی روستیک به شدن خاص و منحصر به فرد هستند. میزهای جلو مبلی روستیک از طول عمر بالایی برخودار هستند. خرید میزهای جلو مبلی روستیک یک انتخاب عالی برای سبک دکوراسیون داخلی میزهای جلو مبلی روستیک به شدن خاص و منحصر به فرد هستند. چوب این میزها کاملا دست نخورده و طبیعی هستند. میزهای جلو مبلی روستیک از طول عمر بالایی برخودار هستند. میزهای جلو مبلی روستیک از طول عمر بالایی برخودار هستند. چوب این میزها کاملا دست نخورده و طبیعی هستند. خرید میزهای جلو مبلی روستیک یک انتخاب عالی برای سبک دکوراسیون داخلی

همچنین اگر به مطالب فنگ شویی و موضوعات حوزه انرژی علاقه مند هستید قطعا می‌دانید حضور عنصر طبیعی مانند چوب تا چه اندازه جذب کننده انرژی مثبت است. همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، خطوط و نقش‌های درختان دست نخورده باقی مانده‌اند و همین موضوع باعث می‌شود تا هیچ دو نمونه‌ای شبیه به یک دیگر نباشد. بنابراین اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به دنبال میزهای خاص و تک هستند، میز جلو مبلی روستیک بهترین انتخاب برای شما است. اگر قصد بررسی موارد بیشتری از سبک میز را دارید نمونه‌های بیشتر را در ادامه می‌توانید ببینید.

میز جلو مبلی چوب و سنگ

یکی از جذابیت‌های عنصر چوب این است که به راحتی می‌توان آن را با دیگر عناصر ترکیب کرد. یکی از ترکیب‌های جذاب چوب با سنگ است. همانطور که در ادامه مشاهده می‌کنید، میزهای جلو مبلی که با این دو عنصر طبیعی و زیبا ساخته می‌شود بسیار متنوع و چشم گیر است.

میزهای چوبی و سنگی نیز از طول عمر بالایی برخوردار هستند میزهای چوبی و سنگی نیز از طول عمر بالایی برخوردار هستند میز جلو مبلی چوب وسنگ یک انتخاب عالی برای دکوراسیون داخلی منزل شما میزهایی یا ترکیب چوب و سنگ بسیار شیک و جذاب هستند

این سبک از میزها با توجه به نوع چوب و نوع سنگ بکار رفته در آنها از قیمت‌های مختلفی برخوردار هستند اما به طور کلی اگر به دنبال میزهای جلو مبلی ارزان قیمت‌ تر هستید، ما باز هم میزهای جلو مبلی روستیک را پیشنهاد می‌کنیم. نا گفته نماند که این میزهای چوبی و سنگی نیز از طول عمر بالایی برخوردار هستند و تا مدتهای زیادی در منزل شما مهمان خواهند بود.

میز جلو مبلی چوب و فلز

همیشه ترکیب چوب و فلز در دکوراسیون منازل جذاب و خیره کننده بوده است. حال تصور کنید که این ترکیب را در میزهای جلو مبلی خود و در اتاق پذیرایی داشته باشید. در ادامه چند نمونه جذاب از میز جلو مبلی چوب و فلز را مشاهده می‌کنید. این میزها به دلیل ترکیب متضادی که دارند، حس ارامش و تعادل را در فضای خانه برقرار می‌کنند. میز جلو مبلی مدرن چوبی و فلزی با هر سبک دکوراسیون داخلی همخوانی دارد. میز جلو مبلی چوب و فلز یک انتخاب عالی برای اتاق پذیرایی شما این میزها به دلیل ترکیب متضادی که دارند، حس ارامش و تعادل را در فضای خانه برقرار می‌کنند. میز جلو مبلی مدرن چوبی و فلزی با هر سبک دکوراسیون داخلی همخوانی دارد.

این میزها به دلیل ترکیب متضادی که دارند، حس ارامش و تعادل را در فضای خانه برقرار می‌کنند. زیرا چوب یک عنصر گرم و طبیعی و فلز یک عنصر سرد و صنعتی است. لازم به ذکر است که میز جلو مبلی مدرن چوبی و فلزی با هر سبک دکوراسیون داخلی همخوانی دارد. برای مثال اگر سبک دکوراسیون داخلی منزل شما مدرن، سنتی، مینیمال و یا هر مدل دیگری باشد، این نوع میزها کاملا با آنها همخوانی دارند.

میز جلو مبلی چوب و شیشه

یکی از قدیمی ترین ترکیب‌های میزهای چوبی، میزهای چوبی و شیشه‌ای است. اما همانطور که در ابتدای این مقاله نیز اشاره شد، در این مقاله ما قصد بررسی و معرفی میز جلو مبلی مدرن چوبی ترند سال 2022 را داریم. بنابراین خبری از میزهای قدیمی شیشه‌ای نیست.

در این تصویر یکی از میز های جلو مبلی مدرن چوبی ترند سال 2022 را مشاهده میکنید در این تصویر یکی از میز های جلو مبلی مدرن چوبی ترند سال 2022 را مشاهده میکنید میزهای جلو مبلی شیشه ای انتخاب عالی برای اتاق پذیرایی با مساحت های کوچک است در این تصویر یک میز چوب و شیشه را ساده را مشاهده میکنید که بسیار جذاب است میزهای جلو مبلی شیشه ای انتخاب عالی برای اتاق پذیرایی با مساحت های کوچک است در این تصویر یک میز جلو مبلی شیشه ای فانتزی را مشاهده میکنید

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، طرح‌های میزهای شیشه‌ای بسیار متنوع و فانتزی‌تر از گذشته شده‌اند و همین موضوع سبب شده تا جز انتخاب‌های اول هر سلیقه‌ای باشد. میزهای شیشه نسبت به میزهای چوبی و سنگی از قیمت‌های پایین‌تری برخوردار هستند و دارای طول عمر نسبتا طولانی هستند. البته اگر مراقبت‌های لازم را داشته باشید و رعایت کنید مدت طولانی می‌توانید از آنها استفاده کنید. شاید مایل باشید بدانید که علاوه بر شیشه در برخی از طرح‌ها می‌توانید از آینه نیز استفاده کنید. مخصوصا اگر سبک دکوراسیون داخلی مدرن و مینیمال دارید، این مدل میزهای جلو مبلی فضای نشیمن شما را بسیار شیک و لوکس خواهند کرد.

میز جلو مبلی چوب و پارچه مخمل

همانطور که گفته شد، چوب را می‌توان با عناصر مختلفی ترکیب کرد. یکی دیگر از این ترکیب‌ها، ترکیب چوب و پارچه مخملی است. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، این میزهای جلو مبلی زیبا و شیک هستند اما با توجه به آمار و نظر سنجی‌ها جز محبوب‌ترین مدل‌ها نیستند.

در این تصویر یک میز جلو مبلی چوب و پارچه مخمل را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز جلو مبلی چوب و پارچه مخمل گرد را مشاهده میکنید در این تصویر یک میز جلو مبلی چوب و پارچه مخمل را مشاهده میکنید در این تصویر یک مدل میز جلو مبلی ترند را مشاهده میکنید رنگ میز جلو مبلی کاور شده با پارچه مخملی را باید مبلمان و پرده ها ست کنید

درواقع این میزهای جلو مبلی تنها برای سبک دکوراسیون خاصی مناسب است و نمی‌توانید آن را به راحتی با هر سبکی تطبیق دهید. از این رو ما این گزینه را زیاد پیشنهاد نمی‌کنیم اما به دلیل اینکه در این مقاله باید تمامی مدل‌های ترند را معرفی کنیم، از این گزینه نمی‌گذاریم. اغلب پارچه این میزها را با پارچه و رنگ مبلمان و یا پرده‌ها ست می‌کنند. هم می‌توانید آنها را به همان شکلی در بالا مشاهده می‌کنید استفاده کنید و هم اینکه برای استفاده راحت‌تر و جلو گیری از کثیف شدن، از شیشه برای کاور کردن سطح آن استفاده کنید.

میز جلو مبلی چوب و رزین

آخرین و جذاب ترین ترکیب میز جلو مبلی، ترکیب چوب و رزین است. در سال‌های اخیر این ترکیب به شدت ترند شده و در اغلب لوازم دکوری منازل استفاده می‌شود. اما استفاده کردن از آن در میزهای جلو مبلی، میز ناهار خوری، کنسول‌ها و غیره به طور کلی موضوع جداگانه‌ای است. به نمونه‌های زیر دقت کنید.

رزین اپوکسی یک مانده کاربردی که برای ساخت میزهای جلو مبلی و میز ناهار خوری استفاده میشود در این تصویر یک نمونه میز جلو مبلی چوب و رزین را مشاهده میکنید رزین اپوکسی یک مانده کاربردی که برای ساخت میزهای جلو مبلی و میز ناهار خوری استفاده میشود میز جلو مبلی چوب و رزین یک ترکیب فوق العاده خاص برای منزل شما است در این تصویر یک نمونه میز جلو مبلی چوب و رزین را مشاهده میکنید میز جلو میلی چوب و رین جز پرفروش ترین میزهای سال 2022 هستند میز جلو مبلی چوب و رزین یک ترکیب فوق العاده خاص برای منزل شما است در این تصویر یک نمونه میز جلو مبلی چوب و رزین را مشاهده میکنید

رزین اپوکسی یک ماده کاربردی است که تنوع بسیار زیادی دارد. درواقع می‌توان با ترکیب چوب و رزین هزاران مدل میز طراحی کرد در صورتی که هیچ دو مدلی شبیه به هم نباشند. بنابراین اگر قصد خرید میز جلو مبلی مدرن چوبی و رزینی را دارید مطمئن باشید که برای هر سلیقه‌ای یک نمونه عالی وجود دارد. رزین به تنها دارای طول عمر بالایی است، چوب نیز همینطور به همین دلیل میزهایی که با ترکیب این دو ساخته می‌شوند نیز دارای طول عمر بالایی هستند. از نظر قیمت نیز با توجه به ابعاد میز، مقدار متریال استفاده شده، نوع چوب بکار رفته متنوع هستند. اما خیالتان راحت باشد زیرا دارای بازه قیمتی مناسب و گسترده‌ای است.

انواع مدل میز جلو مبلی مدرن چوبی از لحاظ شکل

حال با انواع میز جلو مبلی مدرن چوبی اشنا شدید زمان آن رسیده‌ است تا با توجه به نوع منزل و اتاق نشیمن خود شکل و مدل میز را انتخاب کنید. البته لازم به ذکر است که شما برای خرید میز جلو مبلی هیچ گونه محدودیتی دارید. اما اگر متناسب با متراژ و مساحت و شکل اتاق نشیمن خود لوازم را انتخاب کنید تاثیر زیادی در لوکس شدن دکوراسیون کلی منزلتان خواهید گذاشت.

میز جلو مبلی گرد

این سبک میزهای جلو مبلی را ما بیشتر به افرادی توصیه می‌کنیم که دارای اتاق نشیمن مربعی شکل هستند و یا از مساحت بالایی برخوردار نیستند. این مدل میزها به دلیل گوشه و زاویه نداشتن، حس محدود بودن و کوچک بودن فضا را به ببینده منتقل نمی‌کنند. بهترین موقعیتی که می‌توانید این میزها را قرار دهید، در مرکز اتاق است تا توجه بیشتری به خود جلب کند. بهترین میزهای جلو مبلی گرد که به شما توصیه می‌کنیم عبارت‌اند از:

  • میزهای جلو مبلی روستیک
  • میزهای جلو مبلی چوب و رزین
  • میزهای جلو مبلی چوب و فلز
  • میزهای جلو مبلی چوب و شیشه و یا چوب و آینه

میز جلو مبلی مربع

میز جلو مبلی مربعی شکل را ما به افرادی توصیه می‌کنیم که دارای اتاق‌های نشیمن کوچک و کشیده دارند. این سبک میزها به رفع کشیدگی اتاق کمک می‌کند و درواقع تمرکز و توجه بیننده را به یک سمت اتاق منتقل می‌کند. این سبک از میزهای را بیشتر می‌توانید در سبک دکوراسیون داخلی مدرن و مینیمال مشاهده کنید. زیرا میزهای مربعی دسترسی یکسانی به مصرف کنندگان می‌دهد و به شدت کاربردی است. میزهای مربعی که به شما توصیه می‌کنیم عبارت‌اند از:

  • میزهای جلو مبلی چوب و رزین
  • میزهای جلو مبلی ام دی اف
  • میزهای جلو مبلی شیشه‌ای و یا آینه‌ای
  • میزهای جلو مبلی با پارچه مخملی

میز جلو مبلی مستطیل

میزهای جلو مبلی مستطیلی بیشتر مناسب محیط‌های بزرگ و اتاق‌های نشیمن مربعی است. درواقع معمول‌ترین شکل میز، میز مستطیلی است که کاربردی است و با توجه به نظرات و بازخوردها، بیشتر محبوب است. میزهای جلو مبلی مستطیلی که به شما پیشنهاد می‌کنیم عبارت‌اند از:

  • میز جلو مبلی روستیک
  • میز جلو مبلی چوب و فلز
  • میز جلو مبلی چوب و رزین
  • میز جلو مبلی چوب و شیشه
  • میز جلو مبلی چوب و سنگ

میز جلو مبلی دو طبقه و کشویی

اگر دارای محدودیتی فضا هستید این مدل میزها بهترین انتخاب برای شما هستند. ناگفته نماند که تمامی مدل‌هایی که در بالا معرفی شدند را می‌توانید به صورت چند طبقه و کشویی تهیه کنید.

جمع بندی

ما در این مقاله سعی کردیم تا با معرفی انواع میز جلو مبلی مدرن چوبی به شما کمک کنیم تا خرید راحت‌تری داشته باشید و بتوانید سریع‌تر تصمیم بگیرید. امیدواریم که مطالب ارائه شده در این مقاله برایتان مفید بوده باشد و لذت برده باشید. در نهایت به خاطر داشته باشید که میز جلو مبلی در سرویس پذیرایی اتاق نشیمن شما درواقع نقطه مرکزی اتاق است و در نگاه اول، توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. بنابراین با دقت نوع و مدل میز جلو مبلی خود را انتخاب کنید. همچنین اگر جز آن دسته از افرادی هستید که در طول زمان به دفعات زیادی دکوراسیون منزلتان را تغییر می‌دهید، برای این که مجبور نباشید هر بار لوازم جدیدی را تهیه کنید، ما به شما خرید میز جلو مبلی روستیک را توصیه می‌کنیم. زیرا این سبک از میزها به دلیل ظاهر طبیعی و لوکسی که دارند، به هیچ عنوان قدیمی و دمده نمی‌شوند. از طرفی با هر سبک دکوراسیون داخلی همخوانی دارند و جای نگرانی برایتان باقی نمی‌گذارند. علاوه بر این موارد دارای تنوع، طول عمر بالا و قیمت مناسب‌تری نسبت به بقیه مدل‌ها هستند.

پست های مرتبط
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

برای خرید میز ناهارخوری به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

مدت‌هاست که میز ناهارخوری به عنوان یک کالای لوکس در اتاق  پذیرایی شناخته نمی‌شود. در حال حاضر، برای هر اندازه خانه، از بزرگ تا کوچک، حتماً جایی برای یک میز ناهارخوری در نظر گرفته می‌شود. به‌عبارت دیگر، به‌نظر می‌آید که آشپزخانه‌های امروزی بدون میز ناهارخوری تکمیل نشده‌اند. استفاده از میز ناهارخوری علاوه بر افزایش جلوه زیبایی، به سلامتی فیزیکی نیز کمک می‌کند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

هنگام خرید سرویس خواب به چه نکاتی توجه کنیم؟

در زندگی روزمره، کیفیت خواب از اهمیت فراوان برخوردار است و انتخاب صحیح سرویس خواب نقش بسیار مهمی در این قضیه دارد. در این راهنما، به مواردی که باید در نظر گرفته شود تا خرید سرویس خواب به یک تجربه راحت و کارآمد تبدیل شود، می‌پردازیم.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

نکات قبل از خرید میز ناهار خوری

انتخاب و خرید میز ناهارخوری به عنوان یک عنصر بسیار حائز اهمیت در دکوراسیون داخلی همواره مورد توجه و ارزیابی متخصصان حوزه چیدمان منزل و دکوراسیون داخلی بوده است. این متخصصان سعی دارند راهنمایی‌های کاربردی و ساده را به اشتراک بگذارند تا افراد بتوانند به راحتی و با اطمینان خریدهای خود را انجام دهند و از کالاهای با کیفیت و مناسب برخوردار شوند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید