استفاده از میز های روستیک در فضای باز

امتیاز دهید
بدون رتبه
زمان مطالعه این مقاله : دقیقه
اشتراک گذاری در

میز های روستیک در فضای باز علاوه بر اینکه از نظر ظاهری، جلوه زیبا و چشم گیری را به فضا می‌بخشند، بلکه به دلیل ویژگی‌هایی که دارند بسیار کاربردی نیز هستند. اغلب افراد علاقه دارند تا اوقاتی را با خانواده در فضاهای باز مانند حیاط و باغ بگذرانند. فضاهای باز نیز مانند خانه نیاز به یک ست پذیرایی کامل دارد. این ست پذیرایی شامل سرویس مبلمان و میز ناهار خوری می‌شود. اما ایا هر میز ناهار خوری برای قرار گرفتن در فضای بیرون مناسب است؟ میز ناهار خوری که برای فضاهای باز استفاده می‌شود باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. ما در این مقاله قصد داریم تا به این سوالات پاسخ دهیم. میزهایی که در این مقاله معرفی و بررسی می‌شوند عبارت‌اند از:

  • میز ناهار خوری روستیک
  • میز ناهار خوری چوب و فلز
  • میز ناهار خوری چوب و رزین

برای کسب اطلاعات بیشتر از این میزها و دیدن نمونه‌های آنها تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. همچنین در ادامه برایتان نکاتی را برای نگهداری میز های روستیک در فضای باز توضیح خواهیم داد تا در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و محیطی میز شما اسیب نبیند.

بهترین میزها برای فضای باز کدام هستند؟

میزهای ناهار خوری چوبی بهترین گزینه برای اینکار هستند اما نه هر مدل از آن. میز ناهار خوری چوبی که می‌توانید در فضای باز نیز از آن استفاده کنید باید دارای یکسری ویژگی های خاص باشد. میز ناهار خوری روستیک را می‌توان بهترین انتخاب برای این موضوع دانست. زیرا این مدل از میزهای ناهار خوری تمامی نیازهای شما را برطرف می‌کنند و کارایی زیادی برای شما خواهند داشت. مزایا و ویژگی‌های میز های روستیک در فضای باز عبارت‌اند از:

  • میز ناهار خوری یک سبک جدید است و جز مدل های ترند شده در سال جدید است.
  • میز ناهار خوری روستیک ظاهر بسیار لوکس و منحصر به فردی دارد.
  • میز ناهار خوری روستیک را از اسلب های سالم و کامل تنه درختان می‌سازند.
  • ظاهر چوب میز ناهار خوری روستیک بدون تغییر و کاملا طبیعی است.
  • این میز ناهار خوری جذاب با هر سبک از دکوراسیون داخلی از جمله، سبک کلاسیک، مینیمال، مدرن، سنتی و غیره متناسب است.
  • میز ناهار خوری روستیک از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است.
  • این میزهای ناهار خوری از طول عمر بالایی برخوردار هستند.
  • با توجه به همین موارد خرید میز ناهار خوری روستیک یک خرید مقرون به صرفه و اقتصادی محسوب می‌شود.

در ادامه چندین نمونه جذاب از این میزهای ناهار خوری را برایتان قرار دادیم تا ایده بگیرید و تنوع این میزها را مشاهده کنید. در این تصویر یک نمونه میز های روستیک در فضای باز را مشاهده میکنید میز های روستیک در فضای باز نیاز به مراقبت دارند این میزهای ناهار خوری بسیار مقاوم و مستحکم هستند میزهای ناهار خوری روستیک از ظهار فوق العاده ای برخوردار هستند میز های روستیک یک انتخاب عالی برای فضای باز هستند. استفاد کردن از میز های روستیک در فضای باز ظاهر زیبایی به فضای شما میبخشد

میز های روستیک در فضای باز | آشنایی با انواع آنها

میز های روستیک در فضای باز تنها شامل نمونه‌های بالا نمی‌شوند و دو مدل دیگر نیز دارند که در ادامه آنها را به طور مفصل برایتان توضیح خواهیم داد.

میز چوب و رزین

یکی دیگر از انواع میز های روستیک در فضای باز میز ناهار خوری چوب و رزین اپوکسی است که در ادامه چندین نمونه جذاب از آن را مشاهده می‌کنید. این میزهای ناهار خوری شیک نتنها قابل استفاده برای فضاهای باز و داخل منزل هستند، بلکه برای محیط‌های کاری مانند رستوران‌های نیز مناسب هستند. درواقع هیچ محدودیت استفاده‌ای ندارند. این میزها نیز دارای یکسری ویژگی‌های جذاب و کاربردی هستند که عبارت‌اند از:

  • میز ناهار خوری چوب و رزین ظاهر بسیار جذابی و خیره کننده‌ای دارد.
  • این میز ناهار خوری از ترکیب اسلب‌ تنه درختان و ماده رزین اپوکسی ساخته شده است.
  • رزین اپوکسی یک ماده کاربردی و مقاوم است که طول عمر بالایی دارد.
  • میز ناهار خوری چوب و رزین پاسخگوی تمامی نیازهای شما است.
  • باتوجه به رنگ‌های متنوع و مختلف رزین بکار رفته در میز، می‌توانید دیگر المان‌های موجود در فضای باز خود را با آن‌ها ست کنید. برای مثال می‌توانید آن را با سرویس مبلمان و یا رویه‌ صندلی‌های میز ست کنید.

میز ناهار خوری چوب و رزین ظاهر بسیار جذابی و خیره کننده‌ای دارد. میز ناهار خوری چوب و رزین پاسخگوی تمامی نیازهای شما است. رزین اپوکسی یک ماده کاربردی و مقاوم است که طول عمر بالایی دارد. این میز ناهار خوری از ترکیب اسلب‌ تنه درختان و ماده رزین اپوکسی ساخته شده است.

میز چوب و فلز

اگر قصد یک خرید میز ناهار خوری لوکس، جذاب و تکرار نشدنی برای دیزاین فضای باز منزلتان را دارید، ما به شما خرید میز ناهار خوری چوب و فلز را پیشنهاد می‌کنیم. میز ناهار خوری چوب و فلز ظاهر بسیار لوکس و جذابی دارد پایه ‌های این میز دارای پوشش ضد خش، ضد آب و ضد زنگ است. پایه های این میزهای ناهار خوری چوب و فلز، فلزی هستند این میزهای ناهار خوری را از اسلب های درختان مختلف مانند بلوط، چنار و گردو تهیه می‌کنند. میز ناهار خوری چوب و فلز از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخودار است.

همانطور که در تصاویر زیر نمونه‌هایی از این میزها را مشاهده می‌کنید، این میزها ظاهر جذاب و منحصر به فردی دارند. این میزها نیز دارای ویژگی های خاص و ممتازی هستند که عبارت‌اند از:

  • میز ناهار خوری چوب و فلز از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخودار است.
  • این میزهای ناهار خوری را از اسلب های درختان مختلف مانند بلوط، چنار و گردو تهیه می‌کنند.
  • خط و خطوط و نقش و نگارهای داخلی درخت را بر روی سطح این میزها به صورت واضح قابل مشاهده است.
  • پایه های این میزهای ناهار خوری چوب و فلز، فلزی هستند و همین موضوع باعث شده است تا استحکام این میز بیشتر از قبل باشد.
  • پایه ‌های این میز دارای پوشش ضد خش، ضد آب و ضد زنگ است.
  • رنگ مشکی مات پایه های میز ناهار خوری چوب و فلز ظاهر کلی میز را بسیار جذاب تر کرده است.
  • با توجه به توضیحات بالا این میز ناهار خوری چوبی از طول عمر بالایی برخوردار است.

برای مشاهده نمونه‌ای بیشتر از این سبک از میز های روستیک در فضای باز ما مدل‌های زیر را برایتان قرار دادیم تا بررسی کنید.

محل قرارگیری میز های روستیک در فضای باز

درباره محل قرار گیری میز های روستیک در فضای باز بحث‌های زیادی وجود دارد که ممکن است شما را کمی گیج کند. به همین دلیل در چند بند ساده نکات مهمی که باید در انتخاب محل قرار گیری میز ناهار خوری رعایت کنید را برایتان توضیح می‌دهیم.

  • میز ناهار خوری شما باید به آشپزخانه نزدیک باشد.
  • اگر در حیاط خود باربیکیو ذغالی دارید، بهتر است میز را در نزدیکی آن قرار ندهید. علاوه بر اینکه خطر ساز است، بلکه دوده‌های آتش به مرور زمان ظاهر میز را زشت می‌کنند.
  • محل قرار گیری میز های روستیک در فضای باز باید به گونه‌ای باشد که افراد بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. برای مثال نزدیک و یا چسبیده به دیوار نباشد. فضای رفت و آمد را در نظر بگیرید.

نکاتی برای نگهداری میز های روستیک در فضای باز

هر چقدر که کیفیت میزهای روستیک بالا باشد، اگر شما مراقبت‌های لازم را نداشته باشید، این میزها به مرور زمان دچار آسیب و فرسودگی می‌شوند از این رو باید برای نگهداری از میز های روستیک در فضای باز نکاتی را همواره رعایت کنید. این نکات عبارت‌اند از:

  1. باران و آفتاب دو عنصر مخرب برای میزهای چوبی هستند بنابراین باید از سایبان و یا آلاچیق برای محافظت از آنها استفاده کنید.
  2. در تابستان میزهای ناهار خوری را نزدیک به دیوار‌ها قرار ندهید. حرارتی که از دیوار ساطع می‌شود آزار دهنده است.
  3. میزهای ناهار خوی چوبی را باید از حشرات دور نگه دارید. به همین دلیل در مواقعی که از آن استفاده نمی‌کنید، بهتر است بر روی آن کاور بکشید.
  4. بدون مشورت با سازنده و یا فروشگاه میزهای ناهار خوری روستیک، از هیچ گونه براق کننده و یا روغن جلا دهنده استفاده نکنید.
  5. این میزها در فضای باز قرار دارند، بهتر است برای جلوگیری از کدر شدن آنها نظافت و گردگیری منظم داشته باشید.
  6. برای جلوگیری از خش شدن این میزها می‌توانید از شیشه و یا کاورهای پلاستیکی شفاف استفاده کنید.
  7. برای از بین بردن لکه‌های سفید و تیره می‌توانید از ترکیب خمیر دندان سفید و جوش شیرین، و پارچه خیس شده در سرکه استفاده کنید.

جمع بندی

ما در این مقاله تلاش کردیم تا هر آنچه را که باید در مورد میز های روستیک در فضای باز بدانید را خدمتتان عرض کنیم. این میزها همانطور که مشاهده کردید، از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار هستند و دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و کاربردی هستند. همچنین از طول عمر بالایی برخوردارند اما به شرطی که تمامی نکات گفته شده برای نگهداری میز های روستیک در فضای باز را به درستی انجام دهید. امیدواریم که از این مطلب نیز لذت برده باشید و برایتان مفید بوده باشد.

پست های مرتبط
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید
زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

برای خرید میز ناهارخوری به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

مدت‌هاست که میز ناهارخوری به عنوان یک کالای لوکس در اتاق  پذیرایی شناخته نمی‌شود. در حال حاضر، برای هر اندازه خانه، از بزرگ تا کوچک، حتماً جایی برای یک میز ناهارخوری در نظر گرفته می‌شود. به‌عبارت دیگر، به‌نظر می‌آید که آشپزخانه‌های امروزی بدون میز ناهارخوری تکمیل نشده‌اند. استفاده از میز ناهارخوری علاوه بر افزایش جلوه زیبایی، به سلامتی فیزیکی نیز کمک می‌کند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

هنگام خرید سرویس خواب به چه نکاتی توجه کنیم؟

در زندگی روزمره، کیفیت خواب از اهمیت فراوان برخوردار است و انتخاب صحیح سرویس خواب نقش بسیار مهمی در این قضیه دارد. در این راهنما، به مواردی که باید در نظر گرفته شود تا خرید سرویس خواب به یک تجربه راحت و کارآمد تبدیل شود، می‌پردازیم.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید

نکات قبل از خرید میز ناهار خوری

انتخاب و خرید میز ناهارخوری به عنوان یک عنصر بسیار حائز اهمیت در دکوراسیون داخلی همواره مورد توجه و ارزیابی متخصصان حوزه چیدمان منزل و دکوراسیون داخلی بوده است. این متخصصان سعی دارند راهنمایی‌های کاربردی و ساده را به اشتراک بگذارند تا افراد بتوانند به راحتی و با اطمینان خریدهای خود را انجام دهند و از کالاهای با کیفیت و مناسب برخوردار شوند.

زمان مطالعه این مقاله: 15 دقیقه|
بیشتر بخوانید